Η ζάλη από την πτώση του Νεοπτόλεμου θα μπορούσε να ήταν μοιραία. Το οπτικό του πεδίο είχε γεμίσει με θαμπά χρωματιστά σωματίδια, που χόρευαν ζωηρά μπροστά στα μάτια του. Η μορφή του άγνωστου δορυφόρου έριξε μια σκιά στα μάτια του, η οποία τον προειδοποίησε για το επακόλουθο. Κύλησε το σώμα του στα δεξιά, αποφεύγοντας παρά τρίχα το κάρφωμα στο χώμα, και μετά πίσω δεξιά, σπάζοντας το δόρυ σε δυο κομμάτια. Θυμωμένος ο άγνωστος, του χάρισε μια κλοτσιά στα πλευρά και ξεφύσησε μια βρισιά ανάμεσα από τα δόντια του. Τράβηξε το Νεοπτόλεμο από τα μαλλιά, σηκώνοντάς τον όρθιο, και σήκωσε ψηλά το ραβδί που είχε απομείνει από το δόρυ, έτοιμος να του αποδώσει ένα θανάσιμο χτύπημα. Ο Νεοπτόλεμος όμως ήταν πολύ πιο γρήγορος από όσο περίμενε ο άγνωστος. Τίναξε το χέρι του και τον κτύπησε πάνω στο καρύδι του, με υπερβολική δύναμη. Η τραχεία του έβγαλε ένα ταλαιπωρημένο ήχο, και ράγισε προς τα μέσα, εξουδετερώνοντας τον άγνωστο, ο οποίος πάλευε να ανασάνει. Έπεσε στα γόνατα, αφήνοντας το σπασμένο δόρυ να πέσει στο έδαφος. Αίμα άρχισε να εκτοξεύεται από το στόμα του, στολίζοντας τα πόδια του ακόμα ζαλισμένου Νεοπτόλεμου, ο οποίος άδραξε την ευκαιρία αυτή για να τον αποδεσμεύσει από τα βάσανά του, χρησιμοποιώντας τη σπασμένη αιχμή του δόρατος. Γύρισε προς την Λητώ, ελπίζοντας πως δεν θα την έβλεπε νεκρή. Οι τύψεις για τα άτομα που πέθαναν εξ αιτίας του είχαν πάψει από καιρό να τον στοιχειώνουν, αλλά κανένας από αυτούς δεν ήταν αθώος, σαν τη Λητώ.
Η Λητώ μπήκε μπροστά για να υπερασπιστεί ένα ξένο χωριό, δεν είχε ούτε κάποιο όφελος ούτε κάποιο επιβλαβή σκοπό. Πέραν της αδελφότητάς του, δεν είχε ξαναδεί τέτοιο άνθρωπο με ιδανικά. Ακόμη, πολέμαγε με καταπληκτικό τρόπο, για αρχάρια. Ναι, πολέμαγε. Ακόμη πολέμαγε. Ο Νεοπτόλεμος γύρισε προς το μέρος της.
Η Λητώ και ο μισθοφόρος έκαναν κύκλους. Μετά από εκείνη την πρώτη επίθεση, κανένας από τους δύο δεν ξαναπροσπάθησε να κάνει κίνηση ενάντια στον άλλο. Έτοιμος να επέμβει, ο Νεοπτόλεμος σήκωσε το σιδερένιο του λάφυρο και άρχισε να βαδίζει προς το μέρος τους. Όμως, ένα σφύριγμα στον αέρα τον έκανε να αλλάξει γνώμη. Έσπρωξε το σώμα του πάνω σε ένα τοίχο, αποφεύγοντας ένα βέλος που προοριζόταν για την καρδιά του. Γύρισε προς τα πίσω, και είδε ένα κοντόχοντρο σουλούπι, μαζί με άλλες δυο αντρικές σιλουέτες, μια εξαιρετικά κοντή και μια ψιλόλιγνη.
Βλέποντας η Λητώ τον Νεοπτόλεμο αντιμέτωπο με τρεις, αποφάσισε να επισπεύσει τον αγώνα της. Προσποιήθηκε ένα βήμα στα δεξιά, κάνοντας τον μισθοφόρο να μετακινήσει προς τα εκεί την άμυνά του. Εκμεταλλευόμενη το κενό που δημιούργησε, έχωσε την ορειχάλκινη λεπίδα της ανάμεσα στα πλευρά του, σκοτώνοντάς τον σχεδόν ακαριαία. Έτρεξε προς το μέρος το Νεοπτόλεμου, ο οποίος τακτικά και σταθερά υποχορούσε έναντι των δυο μισθοφόρων. Με την άφιξη της Λητώς, η κατάσταση εξισορροπίστηκε. Η Λητώ ανέλαβε τον κοντό, ο οποίος παρά την ηλικία του ήταν επιδέξιος με το ξίφος του. Όσο για τον ψηλό, είχε επιδωθεί σε ένα επικίνδυνο χορό με τον Νεοπτόλεμο, χειριζώμενος επιδέξια την μάχαιρά του.
YOU ARE READING
Ατέλειωτο Έργο
Historical FictionΗ πρώτη απόπειρα που έκανα στο να γράψω την Σταχτοβαμμένη. Περιέχει spoiler.