Rüzgar duşunu almış gelemeyen uykusunu beklerken yeni filminin senaryosunu okuyordu yatağında.Telefon çaldığında kendini okumaya kaptırdığı için ilk başta korktu,sonra bu saatte önemli bir konu olmadan aranmayacağını için hemen telefona uzandı ilk aklına gelen Verda'nın erken doğum yapma ihtimaliydi.Oysa ekranda gördüğü ismi hiç beklemiyordu,biraz da tedirgin olarak açtı telefonu.
"alo"
"selam kuzen,uyandırmadın inşallah ama sen zaten bu saatte uyumazsın o yüzden sabahı bekleyemedim.hayırlı olsun dükkan açmışsın,çağırsaydın gelirdim ama geldiğimde yemek ısmarlarsan affederim seni.ama birde film çekiyormuşsun diye duydum bak onun galasına mutlaka çağır ama çağırmazsan affetmem bak."
"dur kızım bir sus be nefesin nasıl yetiyor senin ayrıca dükkan nedir ya?bunlar için mi aradın gecenin bu saatinde?"
"yok başka bişey için aradım da ben ortamı hazırlıyordum."
"beynimi yakarak neyin ortamını hazırladığını çok merak ettim Meltem,beni aydınlatır mısın?"
"Rüzgar sana işim düştü ama bu çok önemli ve biraz sıkıntılı bir konu,bana da bir tek sen yardım edebilirsin ama ikimizin arasında kalması gerekiyor diğer kuzenlere bile anlatmaman lazım."
"delirtme adamı Meltem ne oldu başın belada mı?"
"yok merak etme öyle bir şey değil ama gizli kalması gerekiyor."
"tamam anlat bakalım neymiş yapabileceğim bir şeyse elimden geleni yaparım senin için."
"aslında bizimkiler benim açılışa katılmak için dün sana geldiğimi zannediyorlar ama ben sabaha karşı zaten sende olurum.yani çoktan seni bu işe bulaştırdım bile."
"Meltem söylediklerin hiç hoşuma gitmedi geçerli bir sebebin olsa iyi olur yoksa canına okurum senin."
"çok geçerli bir sebebim var ve onu da yanımda getiriyorum.şey aslında doğruyu söylemek gerekirse kız kaçırdım kuzen ve onu senin evinde saklamamız lazım."
"NE YAPTIN!!!"
"yani bir bakıma sana kız kaçırdım."
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİL BAŞTAN DÖNÜŞ YOK
RomanceBen Rüzgar; Poyraz'dan olan,Sedef'ten doğan, Ana kuzusu olamadan yetim,öksüz kalan. Selim'in can yoldaşı,Elif'in sırdaşı olan. Tek bir Nefes ile can bulan, Can bulduğu Nefes'e umut olan.