Τα σκαλιά ήταν αμέτρητα. Ήμουν τόσο ανυπόμονη να φτάσουμε στο δωμάτιό μου, ένιωθα τον εαυτό μου να ξεχειλίζει από επιθυμία. Ήταν το ποτό, ήταν η στιγμή, ήταν το συναίσθημα, ήταν το άτομο που με κρατούσε τόσο σφιχτά στην αγκαλιά του...; Πραγματικά δεν ξέρω! Δεν ήθελα να σκεφτώ όμως, ήθελα απλά να ζήσω εκείνη τη στιγμή που ο Λεωνίδας με φιλούσε ασταμάτητα και παθιασμένα. Μόνο όταν με ακούμπησε στο κρεβάτι απαλά, απομακρύνθηκε από εμένα. Άναψε το φωτιστικό που βρισκόταν στο κομοδίνο μου, διώχνοντας το σκοτάδι που επικρατούσε στο χώρο.
«Θέλω να σε βλέπω!» ψιθύρισε καθώς επιτέθηκε ξανά στα χείλη μου. «Θέλω να βλέπω το σώμα σου, το πρόσωπό σου. Σε θέλω Δώρα!» μουρμουρούσε ανάμεσα στα φιλιά μας σπέρνοντας ρίγη σε όλο μου το κορμί.
Είχε τοποθετήσει το σώμα του ανάμεσα στα πόδια μου συνεχίζοντας να αφήνει σημάδια των χειλιών του σε όλο μου το στέρνο. Η γλώσσα του έφερνε βόλτες σε κάθε εκατοστό του λαιμού μου, τα δόντια του εγκλώβιζαν το δέρμα μου και στη συνέχεια τα χείλη του έκαναν πιο απαλό τον πόνο. Τα χέρια του δεν είχαν σταματήσει να περιεργάζονται το κορμί μου μέχρι που η ενόχληση των ρούχων μου έγινε πιο έντονη.
Χωρίς να χάσει ευκαιρία, μου αφαίρεσε το μπλουζάκι, αφήνοντας απόλυτα εκτεθειμένο το πάνω μέρος του σώματός μου. Παρ' ότι φαινόταν απορροφημένος από την ημίγυμνη εικόνα μου, δεν άργησε να τοποθετήσει τα χείλη του ανάμεσα στο στήθος μου. Τα χέρια του έπιασαν τα δικά μου περιορίζοντας τις κινήσεις μου, ενώ εκείνος τοποθέτησε απαλά τη γλώσσα του στο δεξί μου στήθος. Η αίσθησή της να κάνει κύκλους γύρω από τη θηλή μου με τόση επιδεξιότητα έκανε τους πρώτους αναστεναγμούς να δραπετεύσουν από το στόμα μου. Τα χείλη του συνέχισαν να κατεβαίνουν στο σώμα μου βρίσκοντας εμπόδιο αυτή τη φορά στη στενή μου φούστα, η οποία, μαζί με το καλσόν μου είχαν την ίδια μοίρα με τη μπλούζα μου. Μένοντας μόνο με το μαύρο μου εσώρουχο, επανέφερε το σώμα του ξανά πάνω στο δικό μου. Συνέχισε να με φιλάει με το ίδιο πάθος, καθώς το κορμί του άρχισε να κινείται ενάντια στο δικό μου.
Ένιωθα τη στύση του έτοιμη να σκίσει το στενό τζιν του και την υγρασία στη περιοχή μου να θέλει απεγνωσμένα την δική της απελευθέρωση. Με γρήγορες κινήσεις ξεκούμπωσα το παντελόνι και αφαίρεσα τη μπλούζα του. Τα δάχτυλα μου άρχισαν να χαϊδεύουν τους κοιλιακούς του, κατεβαίνοντας όλο και πιο χαμηλά θέλοντας να φτάσουν στο σημείο που λαχταρούσα.
YOU ARE READING
Συνθέτοντας τον έρωτα... [H.S. & X❤O]
FanfictionΛέγοντας σε κάποιον να εγκαταλείψει τη προσπάθεια και να προχωρήσει, είναι σαν να του μιλάς σε μία γλώσσα που δεν καταλαβαίνει. Το να προχωρήσεις μπορεί να είναι το πιο δύσκολο πράγμα που πρέπει να κάνεις. Μερικοί ποτέ δεν προχωράνε. Είναι σαν να βά...