Οι μέρες για το ταξίδι μου με τον Λεωνίδα στην Αμερική πέρασαν υπερβολικά γρήγορα. Είχα να κάνω τόσες ετοιμασίες, να προγραμματίσω τόσα ραντεβού που για μια στιγμή μου είχαν λείψει οι άνθρωποι που ήταν υπεύθυνοι για όλα αυτά. Είναι τόσο κουραστικό, ειδικά όταν έχεις να κάνεις με μία ξένη χώρα, παρ' όλα αυτά δεν δυσκολεύτηκα να κανονίσω τα πάντα στην ώρα τους. Για καλή μου τύχη ήταν πολλοί αυτοί που μου προσέφεραν απλόχερα τις υπηρεσίες τους λόγω της χρόνιας συνεργασίας μας κάτι το οποίο με βοήθησε πολύ να ολοκληρώσω τις δουλειές μου μια ώρα αρχύτερα. Πέρα όμως από αυτό, είχαμε και έναν εργοδότη από τον οποίο έπρεπε να ζητήσουμε με τον Λεωνίδα αρκετές μέρες άδεια. Ευτυχώς ο Θωμάς δεν έφερε καμία αντίρρηση, ειδικά από τη στιγμή που πρόλαβε να φέρει έναν καινούργιο Dj τις τελευταίες μέρες.
Δυστυχώς, αφότου μαθεύτηκε ότι θα παρευρεθώ στα βραβεία μουσικής, ο Τζέισον δεν άργησε να επικοινωνήσει μαζί μου. Όσο θυμάμαι την ολιγόλεπτη κουβέντα μας, τόσο πιο σίγουρη και δυνατή νιώθω για την απόφασή μου.
~flashback~
«Παρακαλώ!» απάντησα στο τηλέφωνο που χτυπούσε επίμονα και δεν έλεγε να σταματήσει.
«Καλησπέρα Δώρα! Ο Τζέισον είμαι!» στο άκουσμα και μόνο της φωνής του ομολογώ ότι μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. Δεν μου είναι ευχάριστο να τον ακούω αυτόν τον άνθρωπο, ειδικά μετά από τόσο καιρό.
«Τι θέλεις Τζέισον; Έγινε κάτι;» ρώτησα αυστηρά, γνωρίζοντας πολύ καλά τον λόγο που δέχτηκα αυτό το τηλεφώνημα σήμερα.
«Έμαθα ότι θα έρθεις στα μουσικά βραβεία, στην Αμερική. Αν δεν απατώμαι, έτσι έχω ακούσει από έγκυρες πηγές.»
«Και με πήρες τηλέφωνο για να επιβεβαιώσεις τις πηγές σου;» δεν κατάφερα να κρύψω την ειρωνεία στο λόγο μου, παρ' όλα αυτά δεν ήταν κάτι που μετάνιωσα κιόλας.
«Είναι και αυτός ένας λόγος.» ομολόγησε, κάνοντας μια μικρή παύση πριν συνεχίσει. «Κατά κύριο λόγο, σε πήρα τηλέφωνο γιατί θέλω να έρθεις στο γραφείο μου, μιας και θα ταξιδέψεις μέχρι την Αμερική. Υποθέτω δεν θα σου είναι κόπος να έρθεις Λονδίνο για μια σύντομη κουβέντα.»
«Είναι ένα ολόκληρο ταξίδι Τζέισον. Και για μία σύντομη κουβέντα, δεν είμαι σίγουρη αν αξίζει να το κάνω. Τι θέλεις να συζητήσουμε, τι έχει μείνει; Θέλεις να συνεχίσεις να μου κάνεις τη ζωή δύσκολη;» απάντησα με θράσος, μη έχοντας όρεξη να συνεχίσω περαιτέρω αυτό το τηλεφώνημα.
YOU ARE READING
Συνθέτοντας τον έρωτα... [H.S. & X❤O]
FanfictionΛέγοντας σε κάποιον να εγκαταλείψει τη προσπάθεια και να προχωρήσει, είναι σαν να του μιλάς σε μία γλώσσα που δεν καταλαβαίνει. Το να προχωρήσεις μπορεί να είναι το πιο δύσκολο πράγμα που πρέπει να κάνεις. Μερικοί ποτέ δεν προχωράνε. Είναι σαν να βά...