k r o m b o s i t

150 13 24
                                    



Kitap Açıklaması

Kimse bilemezdi yalan bir geçmişin içinde kaybolacağını. O da bundan emindi.

Nova...

Ruhuna ruh katılmış ama bir o kadarda benliğini kaybetmiş bir genç kız. Bütün bunların anlamsızlığı mıydı içini kemiren, kimsenin fark etmemesi miydi onu yiyip bitiren...

Daha hiçbir şeyi idrak edemezken içini daha da kuşkuya sokan bir hadise...

Aynı kaderi paylaştığı gençlerden daha da yakındı O'na.

North...

O bunun farkına nasıl vardığını dahi bilemezken tüm bunların altından ne çıkacağı endişesini yaşıyordu. Tüm olanların altından kalkabilecekler miydi? Peki Nova... Galip gelebilecek
miydi ruhuna?

――――――

"Cam koridorlarda son hız koşarken yakalanacağımızdan hiç şüphem yoktu artık. Ayak sesleri çok yaklaşmış ve bizim nefesimiz kesilmeye başlamıştı.

Duyduğum fısıltılar North'la konuşurken delirmiş gibi çığlık atıyorlardı ve bu koşmamı daha çok zorlaştırıyor, ayaklarımın birbirine dolanmasına neden oluyordu. Auron'nun ve Aria'nın burada olmaması beni biraz da olsa rahatlatıyordu. En azından onlara zarar gelmeyecekti.

North...

O da burada olmamalıydı.Bu işi kendim halletmeliydim. Onu tehlikeye atmıştım, bunu düşünmem gerekirdi, lanet kameraları devreden çıkaramayacağımızı, sisemlerinin ne denli güçlü olduğunu düşünmem gerekirdi ama ben bu düşüncelerin girdabında yuvarlanırken ensemde ani bir acıyla dünyam karanlığa büründü."

――――――

"Sadece benliğimizi değil ruhumuzu da çaldılar. Yaşanası en güzel duygularımızı, hayatımızın en güzel olması gereken döneminde koparıp aldılar bizden."

"Eski bir kapının melodisinde kaybetmiştik adımızı. Şimdi orkestra şarkı söylese vermeyeceklerdi bize yeniden."

İletişim İçin
instagram / @krombosit

KROMBOSİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin