23:00, Felix
Yolda evime doğru ilerlerken, usulca adımlayan ayaklarımı izleyen gözlerim sağ tarafımda ki, ışığı fark etmişti. Duraksayıp başımı sağ tarafa doğru çevirdiğim zaman, bu saatte görmeye alıştığımın tam tersi ışığı açık olan oda Miso'nun odası değildi.
Mutfak olduğuna kanaat getirdiğim yeri süzüp tam önüme dönecekken görüş alanıma Miso girdi.
Önce şaşırdım sonra ise, görüş alanıma giren hamster misali dolu yanaklar, ve pembe yanaklar ile eşsiz uyum içinde olan pembe pijamlar ile gülümsedim.
Gözümü ayırmakta zorluk çektiğim manzarayı terk edip gözlerimi cebimden aldığım telefona diktim.
Felix
Nefes almayı unutma :)Miso'm
Sen yine mi beni izliyorsun?!Felix
Bu sefer beni göre bileceğin bir yerden, pencereden dışarıya bak...Elinde bulunan telefonu bırakmadan gözleri pencereden dışarıyı süzdü. Sonunda uykulu gözler beni bulduğu zaman gülümseyip ona el salladım. Bana 'gıcık oldum' der gibi baktığı zaman telefonuma gelen bildirimi duydum.
Miso'm
Gıcık!Miso'm
Gecenin bir vakti penceremden beni süzmeyi bırak.Felix
Saat kaçta yahut, nereden baktığım önemli değil. Mühim olan ne maksatla baktığım...Miso'm
Senin maksat?Felix
Yüzün huzur verici...Miso'm
Sapık mısın sen!?Felix
Tch, yanlış kavram. Aşığım...Miso'm
Felix, cidden fazlasıyla gevezesin, ben ise seninle uğraşamayacak kadar yorgun.*Miso'm, çevrimdışı*
Felix
İyi geceler o, zaman Miso'm.
- görüldü 23:10Felix
Tatlı rüyalar...
- görüldü 23:00Bu gece sabaha kadar içimde ki, hisleri kağıtlara aktarmak vardı içimde. Beni sarhoş eden bu aşkı, bu denli hissetmem kalbimi titretiyordu âdeta.
Bende içimden geleni yaptım, güneş gökyüzü ile buluşana kadar, Miso'nun zihnime yerleştiği ilham, kalbime yerleştiği aşk ile yazdım. İnce uçlu kalemden akan mürekkep ile satırlara döktüm hislerimi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Desamor; Lee Felix ✓
Fanfiction"Adını 'Desamor' olarak değiştirdiğim gün vazgeçmeliydim aslında Miso'm. Ama vazgeçilmezim oluşun bunu imkansız kılandı..." "İyi ki, de vazgeçmemişsin Felix," ♪ Texting