Felix, 10:00 "My baby's father BangChan"
İki elimle kavrayarak soğumasını beklediğim sıcak çikolatadan bir yudum almıştım. Yanan dudaklarımı birbirine bastırarak önce yağan kara sonra ise bebeğinin babasının ismini söylememekte ısrarcı olan Soo Bin'e bakmıştım. Dolu gözlerle elinde ki, yüzükle oynuyordu. Ki, bu yüzükten de zerre kadar haberim yoktu. Gülümsemiş, ve yüzüne bakmıştım.
"Daha iyi misin?"
Dudaklarına buruk bir gülümseme yerleştirerek gamzelerini göz önüne sermişti. Başını onaylar şekilde sallamış önüne dönmüştü. Gelen bildirim ile titreyen telefonum beraberinde masaya da bir titreşim yaydığı zaman elime alıp mesaja bakmıştım.
Amor- Gelen 2 bildirim;
Hemen açıp yazılan mesajlara kısaca göz gezdirmiş sonra ise çok özlediğim sevgilime cevap yazma kararı almıştım.
Amor
Felix, konuşalım mı?
-10:00Amor
Neredesin?
-10:01Felix
Sevgilim,Felix
Evet, konuşa biliriz.Felix
Bir sorun mu var?Amor
Hayır, bir sorun yok.Amor
Sadece seni özledim.Felix
Sevindim,Amor
Çıksana dışarıya biraz yürüyelim...
Felix
Miso, sevgilimFelix
Evde değilim.Amor
Anlıyorum...Amor
Tamam o, zaman dönünce görüşürüz bizde.*Miso, çevrimdışı*
Şaşırmıştım. Neydi bu soğukluk? Canımı sıkkındı? Bu durumdan hoşnut olmadığımı belli ederek kaşlarımı çatıp tekrardan yazmaya başlamıştım.
Felix
Nerede olduğumu merak etmiyor musun?
-10:06 ✓Felix
Genelde sorardın?
-10:07✓Felix
Neden bu denli garipsin?
-10:08 ✓Felix
Tamam, diretmeyeceğim. Ama görüştüğümüz zaman mutlaka anlatacaksın.
-10:09✓*Felix çevrimdışı*
"Bir sorun mu var Felix?" Merakla bana bakan bedene bakıp gülümsedim.
"Hayır, hayır bir sorun yok..."
Dolu ve kırmızı gözlerle önüne dönüp yeniden iştahsızca kahvesine baktı. Sadece bakmakla yetiniyordu zaten, içmiyordu tek yudum bile.
Göz bebekleri titriyordu adeta."Soo Bin... Söylemeyecek misin?"
Titrek bakışları yüzümde gezinmişti. Söylemek istemediğini bildiğim hâlde ağzından küçücük bir söz almak adına sormuştum. Ama nafile, hiç bir şey söylemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Desamor; Lee Felix ✓
Fanfiction"Adını 'Desamor' olarak değiştirdiğim gün vazgeçmeliydim aslında Miso'm. Ama vazgeçilmezim oluşun bunu imkansız kılandı..." "İyi ki, de vazgeçmemişsin Felix," ♪ Texting