פרק 23

311 31 12
                                    


~נקודת מבט לואי~

אני לא רגיל להיות בוטום, אני מעדיף להיות הטופ,
אבל כשהארי ביקש ממני שהוא יהיה הטופ הפעם הסכמתי בלי לחשוב פעמיים.
ואהבתי את זה, אהבתי את להרגיש אותו בתוכי.
נרדמנו מחובקים ישר כשסיימנו.
ועכשיו התעוררנו כשהארי רץ לשירותים להקיא
ואני רצתי אחריו כמו תמיד.
התקלחנו והתכרבלנו בזמן שצפינו ב׳פרינדס׳.

״האז?״
״כן לו?״ הוא שאל בשקט והסתכל עליי
״יש לי רעיון, אתה זורם איתי?״ שאלתי אותו בקול ערמומי ״אם תגלה לי מה זה אני אשקול אם כן או לא״ הוא ענה וחייך אליי.
״קום, הולכים.״ החלטתי וקמתי מהמיטה, ״לאן?״ הארי שאל באנחה בזמן שקם גם הוא מהמיטה
״זאת הפתעה״ אמרתי לו ויצאנו מהבית.

״הגענו״ אמרתי והחנתי את הרכב.
מולנו הייתה חנות עם שלט ענק שכתוב עליו ׳קעקועים׳
״קעקוע לואי? ברצינות?״ הארי שאל באנחה והסתכל עליי ואני רק חייכתי אליו ויצאתי מהאוטו.

״מה דעתך על זה?״ שאלתי אותו והצבעתי על סקיצה של שני חצאי לב ״נדוש מידי״ הארי אמר והמשכנו להסתכל בסקיצות, ״מה עם זה?״ הוא עצר על סקיצה שמאוד אהבתי, מסתבר שלבחור שלי יש טעם...
״זה יפה, אני אוהב את זה״ אמרתי לו והתחלנו להתקעקע.

״וואו״ הארי נאנח כשסיימנו.
על היד של הארי היה מקועקע עוגן ועל שלי חבל.
״אני לא מאמין שזרמתי עם השטויות שלך״ הוא גיחך כשהתהלכנו לאוטו.
״אל תשקר, אני יודע שאתה אוהב את זה״ אמרתי לו בהתגרות ״אני אוהב את זה רק בגלל שאני אוהב אותך״ הוא אמר ונישק אותי נשיקה מהירה.
החזקתי את ידו ובחנתי את הקעקועים החדשים שלנו,
הם יותר מסתם קעקועים, הם סוג של הבטחה.
הבטחה שלנצח נהיה קשורים אחד לשני.
בכל פעם שאני אסתכל על החבל אני אזכור שהארי הוא העוגן שלי.

בכל פעם שאני אסתכל על החבל אני אזכור שהארי הוא העוגן שלי

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-כעבור שבועיים-

ביפ ביפ ביפ ביפ האזנתי למכשיר שהארי היה מחובר אליו ושמעתי את קצב הלב שלו.
אתמול אני ונייל לקחנו אותו למשחק באולינג, והוא התמוטט באמצע המשחק אז עכשיו הוא מאושפז

פלאשבק-
לקחתי תנופה ושיחררתי את הכדור שהתגלגל והפיל שישה פינים, ״האז תורך״ אמרתי לו והושטתי לו כדור ירוק שהתאים לעיניו. הוא לקח את הכדור ולקח תנופה, אך לא שחרר את הכדור. הוא נפל.
אני מיד בדקתי לו דופק ונייל התקשר לאמבולנס.
אני לא מאמין שזה קורה שוב.

אני זוכר אותך-larry stylinsonWhere stories live. Discover now