1. Fejezet

358 8 0
                                    

A kilenc és háromnegyedik vágány

Reggel korán keltem, ugyanis ma indul a Roxfort Express, és idén kezdem a hatodik évet a suliban. Tizenkét éves korom óta Skorpius tetszik nekem.
Akárhányszor itt voltak a nyáron, vagy anyával és Hermionéval beszélgettem, vagy a szobában ültem.
Egyetlen egy alkalmat kivéve.
A nyáron átjött az egész család, és Skorpiusék is.
Jemes és Skorpius kitalálták, hogy kviddicsezzünk, mi gyerekek.
Meg kérdeztek engem, és Parvatit is. Majd az a drágalátos ikertestvérem kitalálta, hogy egy csapatban legyen egy lány, egy fiú, és azt mondta, hogy én legyek együtt Skorpiussal.
Egész jót játszottunk. A baj csak az volt, hogy
akárhányszor rám nézett, én elpirultam, és körülbelül úgy néztem ki mint egy paradicsom.
Ami elég fura, mivel ő is Griffendéles, és minden óránk együtt van a suliban is. (azt nem mondtam, hogy ott nem szoktam elpirulni) :)))
Na mindegy. Nagyon gyorsan elkészülök, és lemgyek reggelizni.
Anya és Albus már lent vannak.
- Jó reggelt!
Köszöntem.
- Szia szivem!
Köszönt anyu, majd elém rakta a reggelimet.
- Lily!
Mondta Albus, majd megölelt.
A kis öcsém most öt éves, és annyira aranyos. Úgy imádom.
Egy idő után megjelent a kócos, néhány perccel idősebb bátyám a lépcső aljában.
Érthető mért vannak oda érte annyira a lányok...
Láttam, néhány régi fotót, és James teljesen úgy néz ki mint apu régen. Én meg anyu gyerekkori hasonmása vagyok. Albus meg... Albus mind kettőjükre hasonlít. Anyura is, meg apura is. Egy kis idő múlva apa is lejött az emeletről.
Mindanyian megreggeliztünk, majd gyorsan még el raktuk a fontos dolgainkat. Épp a pálcámat raktam el a hátitáskámba, mikor anya felkiabált a földszintről:
- Lily! James!
Nem sokára indulunk!
Hozzátok le a cuccotokat!
Meg fogtam a ládámat, a hátamra vettem a táskámat, a másik kezembe pedig a ketrecet, amiben foltos gubbasztott, majd lementem az emeletről.
Autóval mentünk a pályaudvarra.
Miután megérkeztünk, elindultunk a tízes, és kilences vágány közötti falhoz.
- Menny elsőnek te, Lily!
Utasított anya.
Én neki futottam, a falnak, majd néhány másodpercen belül, újra megpillantottam a Roxfort Expresst.
Néhány másodperc múlva megjelent James, utána pedig anya, és apa, nyakában Albussal.
Meg kerestük Ron bácsiékat, és Hermionéékat. Miután megtaláltuk egymást, mi gyerekek felvittük a bőröndeinket a vonatra, majd vissza mentünk elköszönni a felnőttektől.
- Szia apa!
Öleltem meg apát.
- Szia kicsim!
Mondta, majd puszit nyomott a fejem búbjára.
Miután elköszöntem aputól, oda mentem anyához.
- Szia anyu! Hiányozni fogsz!
Öleltem meg anyát is.
- Te is kicsim! Szeretlek!
Mondta, majd ő is meg puszilt.
- Sziasztok!
Szóltam vissza még egyszer a vonat ajtajából, majd sípszó hallatszott, én pedig becsuktam magam után az ajajtót. Gyorsan mindannyian, ez alatt Parvatit, Skorpiust, Jamest, és magamat értem, bementünk a kupénkba, és a nyitott vonat ablakon keresztül integettünk a szülőknek.
- Hiányozni fogtok!
Kiabáltam, mikor elindult a vonat. Perceken át integettünk, majd a Cing's Cross pályaudvar, kilenc és háromnegyedik vágánya eltűnt a szemünk elől....

Sziasztok!
Itt lenne a Harry Potter És Én második része.
Tudom, hogy kicsit rövid rész lett, de a többit meg próbálom majd hosszabbra 😁
Remélem tetszik.
Nyugodtan írjatok kommentet😉👍
Puszi:Lau😘

Skorpius Malfoy És ÉnWhere stories live. Discover now