Randi!?
A tegnap este történtek óta, nagyon ideges vagyok. Elmondtam Skorpiusnak, hogy tetszik nekem... Úristen! Most mit fogok csinálni!?
Annyira cukin nézett rám, tegnap este, és az az ölelés utána... Hogy történhetett ez meg pont velem??? :))))) Na, jó, azthiszem ma mindent elmesélek Parvatinak és Lisinek.
Szépen lassan kikecmeregtem az ágyból, és bementem a furdőszobába, készülődni. Mikor végeztem, és kinyitottam az ajtót, majdnem halálra rémültem...
Lisi és Parvati ott ültek velem szemben, és vigyorogtak, mint valami vadalma. Így őszintén megmondva, elég rémisztő látvány volt, a fél homályban...
- Sziasztok!
- Jó reggelt Lil!
Köszöntek vissza. Szoktak Lilnek becézni.
- Jézusom, mi volt?? Nem bírom tovább!
Tört ki Elisabeth. :)))
- Nyugi, nyugi! Mindent elmondok.
Tört ki belőlem a röhögés.
- Akkor mondjad már, mi volt?
Nevetett Vati, és viccből hozzám vágott egy párnát. (úgy látszik ez a mi hülye szokásunk) :)))
- Na szóval.....
Kezdtem bele.
- Elmonta, hogy nagyon régóta kedvel engem. Szószerint azt mondta, hogy " nagyon régóta kedvellek, gyönyörű vagy, okos,bátor, és tudom hogy nem mjndíg jó kedvedben, de minden hülyeségben benne vagy amit Jamessel kitalálunk."
Mad megkérdezte, hogy érzek - e iránta valamit.
Na, és itt én.... Én mindent elmondtam neki.
Na, és itt jött a bökkenő.Vati, és Lisi kikerekedett szemekkel néztek engem, nagy érdeklődéssel az arcukon, ezért folytattam a storymat. :
- Megkérdezte, hogy sétálunk - e egyett, én pedig nagy örömmel indultam el vele a park felé.
A nagy tó mellett megköszörülte a torkát, majd így szólt:
- Felajálnhatom a karomat, hölgyem?
Itt kitört belőlem a röhögés, de azért válaszoltam a kérdésére, két röhögőgörcs között. - Igen... Hát persze.
Belekaroltam, jobb karjába, amit felém tartott, majd tovább sétáltunk. Egész este sétáltunk, beszélgettünk, majd elkezdett felkellni a nap... Ekkor én szólaltam meg. - Lassan vissza kéne mennünk a suliba, nehogy lebukjunk.
- Jó ötlet! Nevetett Skorpius, majd közelebb lépett és.... És MEGÖLELT:)))))Vatiból és Lisiből kötrt a nevetés, majd végül Lisi szólalt meg. :
- Ááá, szóval ezért nézel ki úgy mint egy zombi. Egész éjjel fiúztál.
Itt mindannyian elkezdtünk röhögni.
- Szerintem kezdjünk el készülődni.
Szólalt meg tíz percnyi párnacsata után Vati.
- Nem rossz ötlet, húsz perc múlva kezdődik az első óra...
Mondta Lisi.Gyorsan elkészültünk, és elindultunk a nagyterem felé. Még volt 15 perc az első óráking, ami nem más volt mint sötétvarázslatok kivádése. A nagyteremhez érve, kicsit félve indultam el a griffenfmdél asztalához. Magam sem tudom mért féltem ennyire. Nem is féltem, ez valamilyen más érzés volt. Még nem éreztem ilyet soha. Izgultam, féltem, de közben örültem, hogy láthatom...
És ahogy mentünk, láttam, hogy ott ülnek az asztalnál.
"Jézusom! Én erre nem vagyok képes." Ezt gondoltam, de próbáltam, hogy ez kivűlről ne látszódjon.
- Sziasztok!
Köszöntem halkan, egy mosojt küldve Skorpius felé.
- Jó reggelt!
Köszöntek a lányok is.
- Lemaradtam valamiről?
Néz James felváltva rám és Skorpius rá.
Itt mindannyiunkból kitört a nevetés, csak James nem tudta miről van szó.Délután volt. Az óráknak már vége. Én pedig kint sétáltam a tóparton egy szőke, igen jóvágású fiatalemberrel.
- Skorpius?
- Igen?
Kérdezett vissza.
- Mond meg őszintén. Mióta kedvelsz engem?
Tettem fel a kérdést, amit igazából már tegnap szerettem volna.
- Őszintén? Nagyon régóta. Igazából már második félév óta.
Mondta, majd felém fordult. Láttam hogy mondani akart valamit, de mielőtt megszólalhatott volna megböktem a vállán. :
- Te vagy a fogó!
Mondtam, majd nevetve elrohantam a parton.
Hallottam, hogy Skorpius is nevet, de utánam futott. Igazából elég hamar elkoapott. Leültünk az egyik fa tövébe, és beszélgettünk. Majd Skorpius megszólalt.:
- Figyelj Lili, a következő roxmortsi kiránduláson nincs kedved beülni a mondjuk a három seprűbe?
- De van!
Mondom, megvillantva fehér fogsoromat.
- Akkor szombaton.
Mondja.
Egészen este 6-ig beszélgettünk, majd bementünk vacsorázni.
Lisi, Vati és James már az asztalnál beszélgettek. Az tűnt fel, hogy Lisi és James egymás mellett ülnek, és úgy nevetnek. (majd beszélgetünk a lányokkal este) :)))
Leültünk skorpiussal egymás mellé.
Szépen lassan megvacsoráztunk, majd elindultunk a klubbhejség felé. Egy kicsit még beszélgettünk, majd elköszöntünk a fiúktól, és felmentünk a hálókörletünkbe.
Sorban letusoltunk és fogat mostunk, majd leraktunk három párnát a földre az egyik ágy mellé, ráültünk, és nekidőlttünk az ágy szélének. Mivel két másik szobatársunk nincs itt, nyugodtan tudunk beszélgetni.
- Na, mi volt?
Kérdezte Vati.
- Mikor?
Kérdeztem vissza.
- Ahjj, te buta! Mindent tudunk.
Röhög Lisi.
- Jó, jó. Csak beszélgettünk, nem volt semmi.
Mondtam. Erre Vati felhúzza a szemöldökét.:
- Biztos??
- Igen, komolyan. Higgyétek el, ha valami történt volna, azt valószínű nem csak ti, hanem már az egész iskola tudná... :D
Itt mindannyiunkból kitört a nevetés. Majd végül én szólaltam meg.:
- Lisi! Mesélj csak, én lemaradtam valamiről?
- Mire gondolsz?
Kérdez vissza. Láttam, hogy Vati már vigyorog.
- Hát Jamesre.
Válaszoltam.
- Jaaa, háát nem volt semmi, vagyis hát nem tudom... Csak beszélgettünk, aztán nevettünk egy csomót.
- Akarod, hogy beszéljek vele?
Tettem fel a kérdést.
- És mit mondanál neki?
- Háát szerintem megkérdezném, hogy tetszel-e neki, és ha azt mondaná, hogy....
Nem tudtam befejezni a mondatot, mert Lisi megszólalt.:
- Nem, nem, nem... Nem mondhatod el neki, hogy nekem ő tetszik...
Mondja.
- Hiddel, hogy előnyödre vállna.
Szólal meg Vati is.
- Oké, oké! Ha azt mondja, hogy én tetszek neki, akkor elmondhatod.
Adta be a derekát, barna hajú barátnőm.
- Akkor most rajtad a sor Vati!
Szólaltam meg.
- Holnap beszélünk Adammel.
Csatlakozott hozzám Lisi.
- Oké!
Villantja meg fehér fogsorát Vati.Egy idő után ágyba bújtunk, majd szép lassan elnyomott az álom.
Sziasztok!
Tudom, hogy sokára, de méghoztam a kövi részt.
Remélem tetszett. 🙂
Most a téli szünetben megpróbálok többet írni, eddig a suli miatt nem ment annyira...
Megpróbálom minél hamarabb hozni a kövi részt.
Nyugodtan írjatok kommentben 😉😀
Puszi:Lau😘
YOU ARE READING
Skorpius Malfoy És Én
FanfictionSziasztok! Lily Luna Potter vagyok. Ginny, és Harry Potter lánya. Fojtatni fogom a naplót amit anya írt. A Roxfortban töltött hatodik évemmel fogom keznedi, ugyanis akkor kezdődött minden... Ez a könyv a Harry Potter És Én című könyv második része...