5. Fejezet

121 3 2
                                    

                          Az ígéret

Meg ígértem Lisinek, hogy ma beszélek Jamessel, és Vatinak is, hogy Adammel.
Most végeztünk a reggelivel, ezért félrehívtam Jamest.
- Figyelj! Hadd kérdezzek valamit.
Mondom neki.
- Mondjad hugi.
Vigyirodik el.
- Csak hét perccel vagy idősebb.
Nevetem el magam.
- Na, szóval..... Tetszik neked Lisi?
Kérdezem meg.
- Nagyon látszik? Honnan jöttél rá?
Kérdezi, hirtelen.
- Szóval igen. Mióta?
- Már év eleje óta.
Válaszolja James, a kérdésemre.
- Szóval, az van, hogy te is tetszel neki. Szerintem már két éve.
- Mi?? Mit csináljak?
Kérdezi.
- Mondjuk hívd el egy randira.
-Jó ötlet. Mikor?
-Mondjuk most?
Kérdezem, vigyorogva.
- Rendben megvárom amíg kilyön a nagyteremből.
- Hajrá, bátyus!
Veregetem meg James vállát, majd vissza sétálok a nagyterembe, és Vatival és Elisabethel jövök ki.
Mikor át léptünk a nagyterem ajtaján, meg hallottam James hangját.:
- Lisi, beszélhetünk?
Lisi rám néz, elvigyorodik, majd Jameshez fordul.
- Persze.
- Kint meg várunk!
Nevet Vati, majd belém karol, és együtt sétálunk ki a parkba.
- Na, mikor beszéljek Adammel? Nézd, ott ül annál a fánál. Mit szólnál hozzá ha most?
- Oké, oké. Én itt várlak.
Mondja Vati, én pedig elindulok a barna hajú, hollóhátas felé.
- Szia! Adam, ugye?
- Igen, szia! Te pedig Lily Potter.
Mondja.
- Igen. Kérdezni szeretnék valamit, ami elég fura, úgy, hogy alig ismerlek... Szóval, látod azt a barna hajú lányt?
Mutatok rá Vatira, ő pedig bólint.
- Mit gondolsz róla?
Kérdezem.
- Őszintén szólva...,ő Parvati Weasley, és nagyon régóta felfigyletem rá.
- Komolyan??
Nézek rá, vigyorogva.
- Hááát... Igen.
Mondja mosolyogva.
- Akkor elarulok egy titkot... Te tetszel neki.
- Mi? Komolyan?
- Esküszöm.
Mondom, majd el sétálok, el megyek Vati mellett, és odasúgom neki:
- Maradj itt! Tuti mindjárt idejön.
Besétáltam az iskolába, majd elindultam fölfelé a lépcsőn.
Körülbelül két lépést tettem, és valaki megkocogtatta a vállamat.
- Skorpius?! Jézusom, de megijesztettél.
Mondom a szőke hajú fiúnak, majd elmosolyodok, mivel a mágiatörténet könyv van nála.
- Segíts.
Néz rám boci szemekkel, belőlem pedig kitört a nevetés.
- Menjünk a könyvtárba. Ott legalább csend van. Mondom, majd el indulok a könyvtár felé Skorpius pedig jön utánam.
Leültünk a könyvtárban egy asztalhoz, és elkezdtük át beszélni a tananyagot.
Igazából az az érzésem volt, hogy én csak dumálok, dumálok, de igazából nem igazán figyel rám senki.
-..... És ez volt az egyik jelentős ok, amiért kitört ez első varázsló háború.
Fejezem be a mondatot, de Skorpius még mindig csak néz, mint borjú az új kapura.
- Skorpus, vége az anyagnak! Figyeltél egyáltalán?
Kérdezem, de ő csak néz rám, mint valami isteni csodára, majd felállt a székéből, áthajolt az asztalon, és megcsókolt. Jézusom! MEGCSÓKOLT! Én pedig vissza csókoltam. Ez volt eddigi életem legszebb egy perce.
- Szeretelek Lily Potter!
Mondja mosolyogva, miután elválltunk egymástól.
Jézusom, hogy tud ilyen cukin mosolyogni?
- Én is!
Villantom meg fehér fogsorom, majd apró puszit nyomok a szája mellé.
Össze szedtük a könyveinket, majd elindultunk a nagyterem felé, ugyanis... Jézusom de elment az idő! Már mehetünk vacsorázni.
Mi közbe mentünk, Skorpius meg fogta a kezemet. Így mentünk vegig a folyosón. Ilyeneket hallottam miközben elmentünk a folyosón:
- Jujj, szerinted járnak?
- Nagyon cukik együtt!
- A Potter lány, és a Malfoy fiú együtt?

Mindenki suttogott körülöttünk, én pedig kihúztam magam, és boldog mosoly jelent meg az arcomon.
Ahogy beértünk a nagyterembe, láttam, ahogy Vati épp Adamnek int, aki épp leült a holló hátasok asztálához, és az sem kerülte el a figyelmemet, hogy Lisi és James egymás mellett ülnek, és nagy vidáman beszélgetnek.
Ahogy észrevettek minket, Lisi és Vati azzal a nézéssel néztek rám, hogy "na este lessz mit mesélned, Lily Potter."
Én erre a nézésükre elvigyorodtam, majd én és Skorpius is leültünk enni.

A vacsora után felmentünk a klubbhejségbe, majd Skorpius férre hívott. Láttam, hogy a többiek minket néznek.
- Mi a baj?
Kérdeztem tőle, mivel láttam, hogy valami baj van.
- Apa levelet írt.... A halálfalók bosszút akarnak állni. Ismét össze álltak egy seregbe, és új vezetőt valasztottak. Állítólag nagyon erős mágus.
Mit csináljunk?
Kérdezi.
- Van egy fenomenális ötletem: Dumblidore serege újra összeáll!

Sziasztok!
Itt az új rész, remélem tetszett. Szívesen fogadok építő jellegű kritikákat. 😉👍
Megpróbálom minél hamarabb hozni az új részt.
Puszi:Lau😘

Skorpius Malfoy És ÉnOù les histoires vivent. Découvrez maintenant