A Vonat út
Parvatival elindultunk megkeresni, a szobatársunkat, aki igazából a legjobb barátunk, Elisabethet.
A fiúk pedig a kupéban maradtak beszélgetni.
Csak mentünk, mentünk a hosszú vonat folyosón, míg nem velünk szembe jött Elisabeth. Megöleltük egymást, és elkezdtünk már a fojosón beszélgetni. Végül is egész nyáron nem láttuk egymást...
-Gyere Lisi menjünk a mi kabinunkba.
- Ne, ne, ne...
- Jajj, nehogy már ezért. Így soha nem lessz eséjed. Gyere már...
- Szólalt meg Parvati.
Elisabethnek, már tavaj óta James tetszik, ezért soha nem mer odajönni, ha ő is ott van.
De azt soha az életben nem tudnánk kiszedni Jamesből, hogy ki tetszik neki.
Végül sikerült magunkkal rángatnunk.
- Sziasztok!
Köszönt mikor benyitottunk a kupénkba, ahol James, és Skorpius ült.
- Sziasztok!
Köszöntek vissza egyszerre.
Az úton jött a büfés boszorkány, és mi, mint mindíg „ felvásároltuk az összes édességet. "
Vettünk Bagoly Berti - féle Mindenízű Drazsét, kondéros kekszet, csokibékát, tökös - derelyét, és a Weasley Varázsvicc Vállalat néhány érdekességéből.
Anyu mesélte, hogy Fred, és George bácsi már gyerekkoruk óta szeretnének nyitni egy ilyen boltot. Csak néhány éve árulja a büfés boszorkány a Roxfort Expressen, de mindenki imádja őket. Roxmortsba is van egy boltjuk. Mikor másodikos voltam, akkor nyitották, de sajnos akkor mi még nem mehettünk oda.
De mióta harmadikosok lettünk, gyakorlatilag az a „ táborozó helyünk" mindíg oda megyünk, ha lemehetünk Roxmortsba.
Meg persze a három seprűbe.
A vonat úton, rengeteget nevettünk, beszélgettünk a nyárról, és mire észbe kaptunk, már jött egy prefektus szólni, hogy öltözzünk át tallárba.
Hogy én mért nem lettem prefektus?...
Hát igen... Itt ez a drágalátos ikerbátyuskám, és a barátaim. De egyépként annyira nem zavar, hogy nem lettem prefektus.
Így az egész vonat utat tölthetem a barátaimmal...
Gyorsan átvettük a talárokat. Néhány percen belül a vonat nyikorog a megállt.
Mi öten, szépen lassan levánszororogtunk a vonatról.
Negláttam Hagridot, és elkezdtem integeni neki.
Ő vissza intett, hogy felkíséri az elsősöket a kastélyba, és, hogy majd mennyünk le hozzá teára.
Hagriddal nagyon jóban vagyunk, már első óta.
A szüleiknek nagyon jó barátja volt a vadőr, később LLG tanár.
Azért most már látszik rajta, hogy nem valami fiatal.
Anya, és apa nagyon sokat meséltek róla.
Felszálltunk a tesztrálok álltál, húzott kocsira (szerencsére, én nem látom őket), de Elisabeth szerint elég ilyesztőek.
Neki, még mikor kicsi volt, meghalt az édesanyja.
Egyszercsak megláttuk a Roxfort tornyait.
Imádok itt tanulni...
Mikor felértünk a sulihoz, leszálltunk a hintóról, és a nagyterem felé vettük az irányt.
Még alig voltak az elvarázsolt mennyezetű teremben.
Mi leültünk a Griffendél asztalához.
Nem sokkal később minden ház tagja hejet foglalt, és akkor kinyílt a nagyterem ajtaja, és belépett rajta Longboton professor, (igazgató hejettes) az ámuldozó libasorban sétáló elsősökkel a nyomában.
Annyira hihetetlen, hogy nem rég még mi voltunk az elsősök.
Minden elsőst beosztottak egy - egy házba. A Griffendélhez is nagyon sokan jöttek.
Majd McGalagony megkocogtatta poharát, és felált. :
- Üdvözlök minden régi, és új tanulót a Roxfortban.
Szeretném felhívni a figyelmet arra, hogy az iskola melletti erdő tiltott terület. Ezt legfőképp új diákjainknak mondom, de néhány régi tanulónknak is.Itt a mi kis csapatunkra nézett, mire mi összevigyorogtunk.
McGalagony folytatta. :Nem is húzom tovább a időt!
Kezdődjék hát a lakoma!McGalagony összecsapta tenyerét, és az asztalon rengeteg étel és ital megjelent.
Mindenki evett, ivott, majd mikor jól laktunk, a prefektusok vezetésével felvonultunk a klubbhehségbe.
Ott még egy jó ideig beszélgettünk, majd mi lányok: Elisabeth, Parvati, és én elköszöntünk a fiúktól, é felmentünk a hálókörletünkbe, ahol már csomagjaink vártak ránk. Ha már itt vagyunk a Roxfortban, foltost ki szoktam engedni, mivel úgyis vissza jön.
Nagyon fáradt voltam, így bebújtam az ágyba, és szépen lassan magával ragadott az álom világ.Sziasztok!
Itt a második fejezet.
Tudom, hogy elég soká hoztam, de a suli miatt nem tudok olyan sokat írni, de azért megpróbálok majd több részt hozni. 😉👍
Puszi: Lau😘
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Skorpius Malfoy És Én
ФанфикSziasztok! Lily Luna Potter vagyok. Ginny, és Harry Potter lánya. Fojtatni fogom a naplót amit anya írt. A Roxfortban töltött hatodik évemmel fogom keznedi, ugyanis akkor kezdődött minden... Ez a könyv a Harry Potter És Én című könyv második része...