Szerelem?!
Reggel korán keltem. Már nagyon vártam az első napot. Így gyorsan felkeltettem Elisabethet, és Parvatit is.:
- Lányok, gyerünk ébresztő a hasatokra süt a nap... Vagyis nem, de keljetek már föl!
- Még csak hajnali hat van!!!
Mondgya Parvati, és viccből hozzám vág egy párnát. Ebből az lett, hogy végül elkezdtük így egymást hárman párnákkal dobálni, úgymond párnacsatáztunk. Ami elég fura tizenhat éves létünkre..... Ezzel felvertük két másik szobatársunkat,
Amy Jonest és Sarah Nelsont.
Nincs velük különösebb bajunk, csak álltalában, hogy szépen fogalmazzak, mosoly szünet van köztünk.....
Minél hamarabb elkészültünk, hogy ne keljen tovább hallgatni a hisztijüket, majd elmentünk reggelizni.
Még alig voltak a nagyteremben, csak néhány izgatott elsős, és pár fáradt felsőbbéves reggelizett a négy ház asztalainál.
Mi is leültünk hárman a griffendél asztalához.
Szedtem magamnak egy pirítós, meg néhány szárított paradicsomot, és elkezdtem enni.
A lányokkal nagyon izgatottak vagyunk.
Mint minden évben: mint az elsősők, akiknek ez lessz az első bájitaltanjuk, és azt sem tudják hol a fejük. :))))
Most jut eszembe az első óránk bájitaltan. Én személy szerint szeretem.
Viszonylag jó is vagyok benne. Lumpstluck professzor nagyon kedves. Mondjuk látszanak már rajta az évek...
Ekkor James és Skorpius is megjelent a nagyteremben.. - Jó reggelt!
Köszöntem Parvatival egyszerre.
- Sziasztok!
Köszönt Elisabeth is, mire mi rá mosolyogtunk.
- Szia! Vagy, mi?? Sziasztok!
Köszönt vissza James zavartan. Lehet, hogy.....???
Majd délután megkérdezem.
- Jó reggelt köszönt Skorpius is.
Ekkor bagjok repültek be a nagyterembe, és le dobták a csomagokat a címzetteknek.
Matthew is leszállt az asztalunk fölé, majd az ölembe pottyantott egy levelet.
Felbontottam a borítékot, majd megláttam anya gyöngybetűit, és elkezdtem felolvasni a levelet. :Sziasztok!
Hogy vagytok? Reméljük jól telt a vonat út. Érezzétek nagyon jól magatokat a Roxfortban.
Parvatit, Skorpiust és Elisabethet is üdvözöljük.
Puszilunk titeket!Anya,
Apa és AlbusElőveszek egy pennát, és a tintámat a táskámból, majd kérek James től egy pergament, mert én elfelejtettem berakni a táskámba, de mivel nála sincsen, ezért Lisy siet a segítségemre.
Aztán végre, öt perc elteltével írni kezdek.Kedves Anya és Apa!
Mi nagyon jól vagyunk, a Vonat út is nagyon jól telt. Most fogunk az első óránkra menni, bájitaltanra.
Szeretünk és puszilunk titeket.Lily,
JamesÖsszetekertem a pergament, majd egy madzaggal Matthew lábára kötöttem.
A bagjunk felrepült majd eltűnt az égen.Meg vártuk amíg James és Skorpius is meg reggeliznek, majd elindultunk a bájitaltan terem felé. Út közben olyanba botlottunk, akivel nem szívesen találkoznék. Madison Sambini.....
Ő egy idős velünk, és apa mesélte, hogy az apjával régen nagyon rosszban voltak, úgyszint mint Dracoval, csak vele nem javult meg a kapcsolatuk.....
- Ááá a Potter ikrek, és a barátaik!
Nézett undorodva ránk.
Már épp nyitotta a száját, amikor megszólaltam.
- Fogd be! Felnőhetnél végre Zambini! Mondjuk az apád is ilyen volt, nem várunk tőled sokat!
Mondtam, majd tovább indultam a folyosón, és láttam, hogy a többiek is utánam jönnek.
Már meg szokták az ilyen „kirohanáaaimat", de azért a folyosó végén jót nevettünk a dolgon.
Madisonnal már azóta gyülöljük egymást, hogy átléptük az iskola kapuját. Még a vonaton ismerkedtünk meg.....
Inkább nem beszélek róla...
Megérkeztünk a bájitaltan terembe. Lumpstluck professzor már várt minket. A mi „kis csapatunk" leült egy asztalhoz.
- Ááá, Mrs. Potter! Mintha csak az anyját látnám. Nagyon tehetséges boszorkány. Mr. Malfoy, és Mr. Potter. Maguk meg olyanok, mintha csak az apjuk jött volna be a terembe...
Mondta Lumpstluck mézes mázos hangon.
Nagyon sokan mondják, hogy anya hasonmása vagyok, de igazuk is van. Két képet egymás mellé teszek, anyuról és rólam, és olyan mintha ikrek lennénk. De sajna nekem, nem ez jutott, csak az idegesítő James Potter ikerbátyám :))))
Ma is egy bájitalt kellett elkészítenünk.
Vatinak, Parvatit így szoktuk becézni, Lisinek, és nekem, naggyából tökéletes lett a bájitalunk, de Jamesről és Skorpiusról inkább ne is beszéljünk.
Seamus Finnigen, apa volt évfolyam társának a lánya, elméletileg olyan mint az apja: Minden órán felrobbant valamit. :)))))
Őt Eadlein Finnigennek hívják.
Három évvel fiatalabb mint mi. Anyuék nem nagyon tartják a kapcsolatot, csak látásból ismerjük egymást, meg néha köszönünk ha szembe találkozunk a folyosón.
Bájitaltan után gyógynövénytanuk volt a hármas számú üvegházban Longboton professzorral, utána átváltoztatástan McGalagonnyal, egy mágiatörténet Bins professzorral, majd egy sötét varázslatok kivédése, Walker
Professzorral. Anyáék mesélték, hogy amikor ők jártak suliba, akkor is minden évben más Sötét Varázslatok Kivédése tanár volt. Nálunk is minden évben más tanítja. Idén Walker professzort kaptuk meg, csak nem írtam róla.
Ez a nap nagyon gyorsan eltelt. Imádok a Roxfortban tanulni, így álltalában minden nap úgy elrepül mint a hipogriff az égen....
Most megyünk vacsorázni, Lisi, Vati, és én. James és Skorpius nem tudom hol vannak. Biztos megint valami csínyen törik a fejüket.....
Leültünk vacsorázni, és végig beszélgettünk.:
- Csajok! Elmondhatok valamit?
Kérdezte Vati, vigyorogva, és én már valahogy sejtettem mien téma lessz. Lisivel egyszerre bólintottunk.
- Tudjátok, van az a Hugrabugos fiú, velük van mindíg gyógynövénytan óránk.....
Göndör sötét barna haj, barna szemek......
Kalandozott el Vati, és közben a Hugrabug asztala felé bökött, egy igen jóvágású fiú felé.
- Tetszik neked! :)))
Vigyorodik el Lisy, és én is. De Vati se tudott más választ adni, a vigyorgáson kívül.
- Figyeljetek! Mostmár mind a hármunknak tetszik valaki. Segítsünk egymásnak.
Adom az ötletet, majd folytatom.:
- A következő gyógynövénytan órán Lisi és én beszélünk....
Hogy is hívják?
- Adam.
Vágja rá Vati.
- Beszélünk Adammel, aztán én és Vati beszélünk Jamesel, és ha megkérhetlek titeket, beszélnélek Skorpiussal?
Csak kérdezzük meg tőlük, hogy teszünk- e nekik. Ha így nem mondják el, majd beszélünk a barátaikkal.
Mit szóltok hozzá?
- Én benne vagyok!
Vágja rá nevetve Lisi.
Ránézek Parvatira.
- Még szép, hogy benne vagyok!
Mondja, majd így hárman össze pacsizunk az asztal felett.Vacsora után elindultunk felfelé a klubbhejségbe.
Ki közben sétáltunk a hosszú folyosón beszélgettünk, egészen addíg, amíg szembe nem találkoztunk Skorpiusszal.
- Sziasztok!
Köszönt.
- Mi megvárunk a klubbhejségben.
Mondták vigyorogva a lányok, majd elrohantak a folyosó másik irányába.
- Szia!
Jutottam végre én is szóhoz.
- Figyelj, Lily..... El kell mondanom valamit.
Nagyon régóta kedvellek. Gyönyörű vagy, okos, bátor, és tudom, hogy nem mindíg jó kedvedben, de minden hülyeségben benne vagy amit Jamesel kitalálunk. És most annyira hülyének érzem magam hogy ezt eddig nem mondtam el..... Ezért kérlek áruld el az igazat. Érzel irántam valamit?Itt nagy levegőt vettem, majd belekezdtem. :
- Már második óta, Skorpius.Na, sziasztok!
Kicsit késve, de Meghoztam a következő részt. Remélem sikerült úgy befejeznem, hogy felkeltettem az érdeklődéseteket. Megpróbálom minél hamarabb hozni a következő részt.😉👍
Puszi: Lau😘
BINABASA MO ANG
Skorpius Malfoy És Én
FanfictionSziasztok! Lily Luna Potter vagyok. Ginny, és Harry Potter lánya. Fojtatni fogom a naplót amit anya írt. A Roxfortban töltött hatodik évemmel fogom keznedi, ugyanis akkor kezdődött minden... Ez a könyv a Harry Potter És Én című könyv második része...