(MÜZİĞİ AÇIN ÖYLE OKUYUN Çünkü müzik Gece ve Bulut un söylediği şarkı gibi hayal edin ve Multimedya Gece nin gidiği kıyafet) Sana adıyorum bu bölümü:leylzamani
Gece nin dilinden:
Yeni bir güne uyanmıştım. Kahvaltımızı ettik. Ben sonra odama çıktıktan sonra biraz şarkı dinledim ve telefonda biraz instaya baktım tam o sırada telefonuma mesaj geldi:
Bulut'um❤:
Gece annemlere dedim akşama bize gelsenize. Annem teyzemleride çağıracakmış. Zeynep teyzemlere de gelin. Bizde pijama partisi yaparız mskylsoxlsosss.
Ben:
Tamam söylerim hayırdır bu acele hmm yoksa bu acelenin başka bir sebebi mi var? Mesela beni falan özlemiş olmayasın. DEUIDSJKJKKDKLFSDKLFDKLDSLK.
Bulut'um❤:
O da var mskylsoxlsosss. Ama asıl sebebi annemler bizi biliyor. mskylsoxlsosss.
Ben:
Ne nasılllll?????? Deniz yengem nasıl anladı? Ben daha annemlere söylemedim sdhjsdjknjn.
Bulut'um❤:
Bilmiyorum anlamış ama hoşuna gitti bizi destekliyor kötü bir şey demedi ve Onur amcam beni kesecek.mskylsoxlsosss.
Ben:
Bir şey diyeceğim yok kesmez benim babam katil değil sadece kızar dsjkkjsd ama niye aynı randomu atıp duruyorsun?
Bulut'um❤:
Jsjjsjsjsjsjsjs ben genelde böyle atarım. Neyse kapatıyorum akşama çabuk gelin bb.
Ben:
Tamam bb.
Gece nin dilinden:
Annemlere Burak dayımlara falan gideceğimizi söyledim. Sonra tekrar odama çıkıp biraz kitap falan okudum. Tam o sırada telefonum çaldı. Ya aq bir salın aaa dsjksdkjsd
Yıldız kuzi Arıyor...
-Alo efendim kuzi?
-Naber kuzi
-İyi kuzi de neden aradın? Akşama görüşeceğiz zaten.
-Ya ne giyeceğim ben bulamıyorum?
-Rahat giyin Yıldız. Kafana göre takıl.
-Sen ne giyeceksin çuval gibi giyiniyorsun bazen. Kuzenimden utanıyorum sahhjsasdk
-KOZONOMDON OTONOYOROM Ay Yıldız ben kıyafete takılmıyorum kuzi.
-Eee Bulut la aranız nasıl dujdjkdsj?
-Ne olsun geçinip gidiyoruz shjsdjks ya Deniz Yengemler biliyor.
-OHAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞĞAĞAĞA ÇÜŞŞŞŞŞ!!!!!!!!!!!!!!!
-Yavaş Yıldız kulağım s*kildi yağğ!
-Ay pardon eee ne demiş Deniz teyzem?
-Bilmiyorum tam olarak yani kabul etmiş ama ben babamlara demedim suıjsdjsdj.
-Şaşırmadım zaten kuzi Onur Amcam eder ağzına dsudskjnsd
-Yaa çok moral veriyorsun Yıldız neyse kapatıyorum bb.
-Bibayyyyyy kuziii.
'Telefon kapanır.'
Gece nin dilinden:
Hemen hazırlandım. Ve arabaya binip Burak dayımlara gittik. Biraz oturduk herkesle sohbet ettik.. Ve en sevdiğimiz oyunlardan biri olan DC oynamaya başladık.Sırayla annem -Afra yengem,babam -Eylül teyzem diye herkes birbirine sordu. Bir kez daha çevirdiğimizde soru kısmı Deniz yengemde cevap kısmı bende durdu.İşte şuan tam anlamıyla sıçmıştım.
Deniz:Canım yeğenim d mi c mi?
Ben:Eeee d olsun.
Deniz:Hmmm hepimize karşı söylediğin yalan varsa o nedir?
Ben:'kızararak' Eeeee... Şey evet sakladığım bir şey var evet... Ama sakin olun.
Deniz:Söyle.
Ben:Ben...ben... Ben Bulut ile sevgiliyim.
Zeynep:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Onur:NE?!
Burak:Çüş dur neee?!!
Mert:Yuhhhhhhhh!
Yıldız:'gülmeye başlar'
Eylül:OHAAAAAAAAAĞĞAĞAĞ
İzmir:Ohaa
Ege:Yuh!
Merih:OHAAAAAA
Gece:Ay yeter ne olur tepki vermeyi bırakın sonra konuşuruz lütfen.
Zeynep:Tamam kızım.
Bulut:Şeyyy o zaman hadi karaoke yapalım havamız dağılır.
Burak: Tamam ben O sen olsan bari söyleyeceğim.
Gece:Tamam herkes istediğini söylesin.Ve kazanan seçtiği kişiyle düet yapsın.
Herkes:Tamam.
Yazarın dilinden:
Herkes sırayla söylemiştir. Oylama yaparak Gece kazanmıştır. Ve Bulut u seçer. Ve birlikte şarkı söylerler. Herkes alkışlar.
Gece nin dilinden:
Tamam şarkı söylemeyi çok severdim ama Bulutla ilk söylerken çok heyecanlanmıştım. Sonra birbirimize baktık ve söyledik. Bitirdikten sonra hepimiz oturduk. Babamlar playstation maçları yaptılar.Kimin kazandığını söylememe gerek yok çünkü babamın kazancağını hepimiz biliyoruz. İlk başta eve gideceğimizi sanıyordum ama gittiğimizde hesap sorulcağını biliyordum.Ama derdime Deniz yengem koşmuştu. Burada kaldık hepimiz. Ben tabiki Dolunay ların odasında kaldım. İç ses: itiraf et lan Bulut ile uyumak isterdin dimi edıojdjk?
hıjJjkdkjdfkdkd sanırım haklısın iç ses evet isterdim djkdjnds. Kim sevgilisi ile uyumak istemez ki? Yarının her gün gibi olmasa da güzel olmasını dileyerek uyudum.(Evet ellerim koptu ama yazdım. Trajedi olsun isterdim ama belki öbür bölüme. Hepinizi seviyorum bb dsıjkdsjk öbür bölümde görüşünceye kadar mrcli kalın.❤ .)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Gece Boysan•(DÜZENLENİYOR)
Teen FictionBu Gece Boysan 'ın hayat hikayesi... Bu onların varoluş hikayesi. Bu gökyüzünde ki Ay benim Gece senin nin yeni nesil hikayesi... Bu onun yaşam mücadelesi...