Bölüm 3-Aklım Nerde idi...

274 14 16
                                    

Gece nin dilinden:

Hani hayatta girintili çıkıntılı anlar olurdu ya... Mesela fırtınanın kopacağı gün gibi... O gün bugündü.Ama benim haberim yoktu. Sabah kalktık ve tüm ailemle kahvaltı ettim. Çok mutluydum. Herkese tek tek bakıyordum. Doya doya vedalaşır gibi... Burak dayım Bulut  ile beni sindirememişti. Bu yüzden bize laf atıyordu. Herkes gülüyordu. Bulut elini ensesine koymuş ama baba yaa diye ona kızıyordu. Bende sadece tebessüm ediyordum. Utanmıştım. Kahvaltı ettik. Ve Dolunay ların odasına çıktık. Ben lavaboya gidecekken telefonuma bilmediğim bir numaradan mesaj geldi.

Bilinmeyen numara:

Evet Gece Boysan. Ailen ile güzel vakit geçiriyormusun?

Ben:

Sen kimsin be hoşt lann.

Bilinmeyen Numara:

Aaa tanımadın mı hani o p*ç baban benim oğlumun hayatını çalmıştı.

Ben:

KEMAL ZORLUUU?!

Bilinmeyen Numara:

Ta kendisi hahahaha şimdi bahane bulup o evden çıkıyorsun. Ve attığım konuma geliyorsun. Yoksa adamlarım birazdan sizi tarayacak.Çabuk ol **** buraya gel.Kimseye söyleme sakın!

Ben:

Hassiktir!!! Tamam yapma lütfen geleceğim.

Gece nin dilinden:

Ailem benim herşeyimdi.Onlar olmazsa ben yaşayamazdım. Bu yüzden bahane bulup dayımların evinden çıkmam gerekiyordu. Annemlere evde bir şey unuttuğumu söyledim. Kapıdan çıkarken Bulut bana baktı inanmamıştı. İyimisin dedi. Bende evet dedim. Ayakkabılarımı giydim ve Bulut a sarıldım sıkıca bu benim için veda gibiydi. Ve Kemal piçinin dediği yere gittim ormanlık bir alandı. Tam o sırada birisi ağzımı bir bezle kapattı. Çırpındım olmuyordu hayır hayırr... Dayanmalıydım olamazdı. Anne özür dilerim seni üzdüğüm için ,özür dilerim babacığım senin suçun olduğunu düşündürüp seni dinlemediğim için ve özür dilerim Bulut bilmesende kendini suçlayacağın için... Dayanamayarak gözlerimi karanlığa kapattım.

1 saat sonra:

Gece nin dilinden devam:

Uyanmıştım ama soğuk bir yerdeydi. Karanlıktı, soğuktu kalmaya çalıştım olmadı. Çünkü ellerim ve ayaklarım acımıştı. Biraz daha bakınca ellerim ve ayaklarım zincirlenmişti.Canım yanıyordu korkuyorum biraz ama ben Gece Boysan dım Onur Boysan ın kızıydım kimse beni zayıf sanamazdı. Tam o sırada ayak sesleri geldi. 

Kemal Zorlu:İyi uyudun mu hahahhaha

Ben :Bizden ne istiyorsun puşt bırak peşimizi! İntikamına sıçayım. Biz senin oğlunun hayatını çalmadık. O bizim hayatımızı çaldı. Ve hakketdiğini buldu. Geberdi kesin şuan cehennemde yanıyordur Ender. Ne o yoksa sende mi gitmeye meraklısın?!

Kemal Zorlu : KAPA ÇENENİ SENİ SÜRTÜK! EVET KONUĞUMUZA BİRAZ SÜPRİZ YAPALIM ÇABUK OLUN İTLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gece:AH! VURMAYIN İTLER AHHH... KARNIM AHH!!!!!!!!!!!!!!!!!! S-S-SEN AHH G-GEBERECEKSİN AH BİTTİN SEN AHHHH KEMAL ZORLU!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kemalin adamları Gece yi döver Gece acısından bayılır.

O sırada Burak ların evinde:

Onur :ZEYNEP BİR DAHA ARA NERDE BU KIZZ EVE GİDİP GELECEĞİM DEDİ NERDE BUU!!!!!!!!!!!

Zeynep  : Onur sakin ol arıyorum açmıyor yaa off...

Mert : Bence polisi arayalım. Bizde ararız

Burak : Abi sakin olun bir. Evet polise gidelim.

Afra : Of Gece of nerdesin be yeğenim?!

Eylül : Sikeceğim ya eğer Gecoşuma bir şey olursa fena olur lan ! Eğer biri bir şey yaptıysa onun götünü keserim lannn.

Merih :Bulacağız sakin olun.

Bulut: OROSPU ÇOCUKLARI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SİKEYİM SİKEYİM YA KEMAL İTİ YAPTIYSAA ÇIKARKEN ACELE EDİYORDU AMK OFFF. BENİM YÜZÜMDEN OFF...

Deniz: Saçmalama oğlum. Sakin ol eğer o itler kaçırdıysa buluruz.

Onur: EĞER KIZIMA BİR ŞEY OLURSA FENA OLUR ÇÜNKÜ BEN İSTEDİĞİMİ ALIRIM VE O SİKTİĞİMİN İTLERİNİ BULURUM!!!!!

Gecenin dilinden:

Uyanmıştım. Her yerim acıyordu. Ama burdan çıkmak zorundaydım sürünmeye başladım ama canım yanıyordu. Fabrika gibi bir yerdeydim ama eninde sonunda kurtulacaktım. Ailem için...

Zincirler sürünürken canımı yakıyordu. Yerler soğuktu. Tam o sırada yerde kesici bir şey buldum ve zincirleri gevşetmeye çalışmaya başladım. Bir süre sonra gevşedi ve ayağa kalkmaya çalıştım ama ayağım burkulmuştu canım yanıyordu. İlerde ki pencere gibi yerden çıkıp sürüklenerek kaçmaya başladım. Her yer ormanlıktı. Nerdeydim ben ailemden çok uzaktamıydım? İl dışında bir yerdemiydi burası? Yola sürüklenerek çıktım. Ve bir arabanın geldiğini gördüm . Hemen yardım istemek için durdurdum. Ama araba beklediğim gibi bir yardım olmayacaktı...(Trajedinin dibine vurdum deıujdjdjds evet mrcliler sizce arabada kim olabilir? Tahminlerinizi bekliyorum djdsjk mrcli kalın)

•Gece Boysan•(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin