Bölüm 4- Aklım Nerde idi,bir ateş çemberinin içindeydim...

213 13 8
                                    


Gece nin dilinden:

Siyah bir araba geliyordu. Bu benim şansım olmalıydı. Yoksa kurtulamazdım bu cehennemden. Korkuyorum ama dayanmalıydım. Ellerim mosmordu. Dizlerim yorgunluktan bitmişti. Ve ayağım burkulmuştu. Rüzgar tenime soğuk soğuk çarpıyordu. Titriyordum araba yanımda durdu. Ben y-y-yardım edin dedim arabadan sarı saçlı 32 yaşlarında bir adam çıktı. İlk kim olacağını kestiremedim. Sonra bu kişinin Doruk Aksoy olduğunu anladım. Bırak beni  diye bağırdım.

Doruk: SESSİZ OL GECE SENİ BU PİÇLERDEN KURTARACAĞIM.

Ben: Siktir gittt kurtarma beni niye kurtarıyorsun sen piç değilmisin?! 

Doruk: Sus dedim açıklayacağım. (ARABAYA BİNİRİR.)

Gece nin dilinden:

Böyle hayatın amk... Bir piçten kurtuldum derken başka bir piçin yanındayım. Gözyaşlarımı artık serbest bıraktım.  Artık yorulmuştum yorulmuştum. Savaşmak hiç bu kadar zor gelmemişti... Aklıma annemin gözyaşları,babamın yorgun olsa bile beni her yerde araması,yengem ve teyzemlerin yara alsalar bile dik durmalarını, Yıldız ın üzgün olsa bile içinin hüngür hüngür ağlamasını ve Bulut un kendini suçlayıp içinin sızladığını düşündüm.Hayır yapamazdım. Kurtulmam gerekiyordu. Ön koltukta olduğum için  Doruk piçine baktım sürüyordu arabayı. Mos mor olan elimle direksiyona yapıştım. Bana sen ne yapıyorsun dedi. Araba biraz yönünü şaşırdı. Ve bir ağaca çarptı. Doruk piçi arabaya bakmak için indi bende kapıyı sessizce açtım ve çıktım. Ayağımın ve vücudumun acısına bakmadan son hız koşmaya başladım. O sırada başka bir araba geliyordu. Bu bir polis arabasıydı. Beni görünce bindirdiler. Ve Allah a şükrettim kurtulmuştum. Sırf o anın rahatlığıyla gözlerimi karanlığa kapattım.

Karakolda:

Onur:KIZIM NERDE TAM TAMINA 7 SAATTİR AYNI ŞEYİ SÖYLÜYORSUNUZ!

Polis Amiri:Sakin olun Onur bey Gece hanım bulunacak.

Bulut: Bence bulsanız iyi olacak. Görevinizin bir anlamı kalmıyor çünkü...

(O sırada amirin yanına başka bir polis gelir)

Polis: Amirim Gece Hanım ın eşgaline uyan bir kız bulundu. Şu an hastanede yoğun bakımdaymış amirim. **** Orman:ında bir devriye gezerken bulmuşlar.

Polis Amiri: Kızın durumu nasıl?

Polis:Devriyenin dediğine göre fena halde yaralanmış. Yani dövülmüş. Ayağında burkulma, dövüldüğü içinde iç kanama geçirmiş.

Polis Amiri: Tamam beni haberdar edin kızın daha sonra ifadesi alıncak önlem olarak başında iki polis beklesin.

Polis:Hemen amirim!

(Hastanede: Gece dövüldüğü için iç kanama geçirmiştir. Ve ameliyata alınır ameliyat sorunsuz geçer ve odaya alınır)

Bulut un Dilinden:

O anı anlatamam. Hepimiz hastanede bekliyorduk. Zeynep teyzeme sakinleştirici verilmişti. Onur amcam başını ellerinin arasına koymuştu. Teyzemler de kantine inmişti.Kalabalık olmasın diye başlarında Mert Amcam ve babam vardı. Doktor hastanın yanına girebilirsiniz dedi. Onur amcam:Sen gir Bulut ben sonra girerim dedi. Sanırım o halini görmek istememişti Gece nin.

İçeri girdim. Gece uyuyordu. Yüzü solgundu. Ve halsiz görünüyordu yanına oturdum elini tuttum. Bacağının da sarılı olduğunu gördüm. Bunları yapan piçlere çok fena ödetecektim hemde çok fena! Tuttuğum eline baktım sıcacık olan elleri buz gibiydi mosmor olmuştu. (Şuan yazarken ağlıyorum duhdjsdl) O sırada gökyüzü renginde ki mavi gözlerini açtı. Ve tebessüm etti.

Gece: Ne o çok mu kötüyüm?

Bulut:Sen her zaman güzelsin be Gece. Bunları yapan piçleri bulacağım hemde çok kötü olacak.

Gece:Tamam şimdi onları düşünemem.Annemler harabe gibi dimi?

Bulut: O kadar korktuk ki... S-Seni kaybettim diye çok korktum.

Gece: Bulut ağlama ne olur... Hem benden kurtulamazsınız. Ben bir boysanım dujdjdj pes etmem.

Bulut:(gülerek)İlerde bir Koşan olacaksın.

Gece: (Kahkaha atar) Dur bakalım ahahah babam beni sana verecek mi? Ahaha neyse oturayım.

Bulut:Ne münasebet aa? Vermezse kaçırırım hhahahahhayt.

Gece: Yuh hahah kaçıracaksın ha? Maça yer mi Bulut?

Bulut:Şuan yemez belki. Ama ilerde belki.

(İkiside gülmeye başlarlar.Sonra doktor gelir ve testler yapıldıktan sonra Gece taburcu edilir.)

Evde:

Zeynep: Çok korkuttun be kızım.

Gece: İyiyim annem.

Onur: O siktiğimin Kemalini bulup belasını sikeceğim! Kendine dikkat et kızım.

Gece:Tamam babacığım.

(Kapı çalar)

Eylül:SES VER ADANA ZİRVEDEN SELAM! BİZ GELDİK. ZİYARETE GELDİK.GECOŞUM NERDE BENİM?(Burda çok güldüm usdasujsadujas)

Zeynep:Odada. Dinleniyor.

(Tam o sırada kapı yine çalar ve Buraklar,Mertler ve İzmirler de gelir.

(Odada)

Gece:Hey maşallah metro sırası gibisiniz valla fdjfdjnkdjn.

Yıldız: Kuzi haklısın napam. Ziyarete geldik. Hem senle sonra bir şey konuşacağım.

Gece:Aman! Şu an gündemi öğrenmek istemiyorum. 

Zeynep:Tamam kızım şimdilik dinlen teyzenler burada kalacak.

Gece:Yaaa sizi çokkkkk seviyorum tamam iyi gecelerrr.

(Evet mrcliler çok güzeldi. Yeni bölüm atmak için sabırsızlanıyorum. Hem komik hem duygusal oldu. Yeni bölümde görüşmek üzere mrcli kalın sevgiyle kalınnnn)



•Gece Boysan•(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin