Yıldızlar da insanlar gibiydi. Doğarlardı,büyürlerdi ve ölürlerdi. Ama gökyüzünde ki ışıltıları hep sonsuz olurdu...
Bulut'un dilinden:
Saklambaçta Dolunay bizi arıyordu bir ağacın arkasına saklanmıştım. O sırada yan tarafımda ki çalıdan çıtırtı gelmişti. Demek orda da biri vardı. Ama çalı biraz küçüktü yani buraya saklanabilecek iki kişi vardı Dolunay ve Gece... Dolunay zaten ebeydi oraya Gece nin saklandığına emindim. Çaktırmadan yavaşça yanına gideyim derken kafamda bir acı hissettim ve bayıldım.
Yıldız Küçük Mahşerliler grubunu oluşturdu:
Yıldız Gece'yi,Bulut,Dolunay,Luna,Güneş ve Ateş'i ekledi.
KÜÇÜK MAHŞERLİLER:
Yıldız:Kuziii nerdesiniz?
Ateş:Sakin ol Yıldız'ım. Uzaklara saklannmışlardır.
Dolunay: Ben annemlere haber vermeye gidiyorum.
Güneş: Tamam sırayla arayalım etrafı.
Luna: Sakin olalım iyi düşünelim. Bulacağız.
Gece'nin dilinden:
Uyandım başımda bir ağrı vardı. Bulunduğum yer karanlıktı. Ellerimi kaldırayım derken kaldıramadım zincirlenmişti. Ve etraf çok fazla soğuktu. Nerdeyse titriyordum. O sırada ayak sesleri geldi. Baygınmış gibi yaptım. Kim olduğunu bilmedim bir it beni bu soğuk yerden çıkardı. Beni sandalyeye oturtup bağladılar. Tam o sırada vücuduma iğne ile ilaç verdiler. Bağırdım. İlacın ne olduğunu bilmiyordum. Canım yanmıştı o sırada Kemal Zorlu gelip gülerek: Bir süre misafirimiz olacaksın. Bu sürede sana verilen ilaç vücudunda çok güzel etkiler bırakacak. Mesela karıncalanma, halisünasyon, kalp ağrısı eğer uslu olursan panzehir veririm. Ve kurtulursun. Ama yok yaramaz olursan ölürsün. Bu bir oyun ve kurallarına göre oynayacağız. Ya ben ya sen Gece. İyi oyunlar. İtler bunu çözün ve buz dairesine kapatın. Biraz soğukla tanışsın bakalım. Sevgilin gelince seni böyle görünce ne yapacak bakalım HAHAHAHAHAH.
Gece'nin dilinden devam:
O an şok oldum. Korkmaya başladım. Bulut iyimiydi o piçler ne yapmışlardı bilmiyordum. Ama dayanacaktım. Sonunda ölüm olsa bile... Bulunduğum yer o kadar soğuktu ki titriyordum. Birden ellerim karıncalandı. Ve kalbime ağrı saplandı. Biri sanki bıçakla deliyormuş gibi... Yere yığıldım bilincim açıktı. Ama hem üşüyordum hem acı çekiyordum. O sırada kapıda iki adamın konuştuğunu duydum.
-Patron bu oyunu kazancak. Şu küçük kız mı kazancak?
-İnşallah ilacı nerden bulmuş?
-O ilaç değil ki kıza virüs enfekte etti. Çok nadir ve ölümcül bir virüs. Eğer şanslıysa kurtulur.
-Panzehir yok yani dimi?
-Var ama biraz tehlikeli. Bileklerini kesip kanını biraz akıtması lazım. Böylece zehirde akmış olacak. Ama kan kaybından da ölebilir.
Madem oyun istiyorlardı oynayacaktım. Sonra adamlar beni çıkarmıştı. Yarı baygındım ama sesleri duyabiliyordum. Bulut'u getirmişlerdi. Bana GECE UYAN UYAN GEÇİCEK BU OROSPU ÇOCUKLARI GEBERECEK !diye bağırıyordu. Bir süre tepki veremedim. Ayıldığımda yere baktım. Ellerimi kesecektim. Yoksa ölecektim. Bir cam parçası buldum. Elime aldım. Adamlar Bulut la beni yalnız bırakınca ona baktım.
Gece: Burdan kurtulacağız Bulut. Ama oyunu doğru oynamamız gerek. Bu itler bana virüs enfekte etti. Kurtulmam için bileklerimi kesip kanı akıtmam gerek sakın korkma lütfen bana engel olma. Yoksa senin gözün önünde acı çekerek öleceğim.
Bulut: HAYIR HAYIR Ö-Ö-ÖLMEYECEKSİN PİÇLERR GEBERTECEĞİM ONLARI !!!!!!!!!!!!!!!!!!! YAPMA NE OLUR...
Gece: Yapmak zorundayım. Bana bir şey olmayacak kurtulacağız burdan. Ben zehri akıttıktan sonra yere yığılacağım ama sen cam parçasını alıp zincirleri gevşeteceksin. İlerde ki camdan atla beni de al ama dikkat et. Bu bizim tek şansımız ve tek hamlemiz sonra yardım bulup kurtulacağız. Tamam mı? Seni seviyorum dikkat et...
Bulut: Pe-peki...
Yazarın Dilinden:
Gece ellerini keser ve kan akar bir süre sonra bayılır. Bulut ağlar ama Gece nin dediklerini yapar. Ve Gece yi kucağına alıp pencereden çıkar son hız koşmaya başlar ama onunda gücü azdır çünkü adamlar kötü bir şekilde dövmüşlerdir şansları yaver gitmiştir. Bir araba gelir. Ve onları hemen alıp hastaneye götürür. Onlar şimdilik kurtulmuşlardı. Öyle sanıyorlardı ama düşman bıçağını daha keskin bileyip geleceklerdi. Onlar bir zincirin halkası gibiydiler ama zincir ne kadar dayanacaktı? Onlar gökyüzünde ki kayan yıldız gibiydiler ama kayan yıldızlar da yanan bir meteorlardı sonuçta onlar bu oynun herhangi bir yerinde yanacaklardı. Belkide çoktan yanmışlardı da haberleri yoktu. Bu hikaye Kararan Gece ve ona aşık olan Bulut un hikayesiydi bu onların yanarken bile küllerinden doğacakları bir oyun gibiydi. Çoktan yanmışlardı belki ama küllerinden yine doğacaklardı. Peki siz o külleri görmeye bu hikayede yanarken bile tekrar vurmaya varmısınız ? Cesaretiniz var mı? Öbür bölümde görüşünceye kadar MRCli kalın.
(Şuan saat 03.20 uyku akıyor gözlerimden ama yazdım eheheh İyiii geceler. sdjkdsjkdsklsdkj Sevildiniz bb)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Gece Boysan•(DÜZENLENİYOR)
Teen FictionBu Gece Boysan 'ın hayat hikayesi... Bu onların varoluş hikayesi. Bu gökyüzünde ki Ay benim Gece senin nin yeni nesil hikayesi... Bu onun yaşam mücadelesi...