Dragoste adevărată. Cap 38

35 2 0
                                    

-Pai, se apropie ziua lu' maicamea si nu stiu ce sa ii iau.

-Hmmm, o bluza?

-Nu!

-Un parfum?

-Bingo! Deci, mergem maine?

-De fapt, eu merg. Mai bine ai ramane sa inveti.

-Ok.

Toata ziua am stat in casa si am decis totusi sa iau o pauza... Doar merit, nu?

A doua zi m-am trezit la 8 pentru ca Ana urla ca o disperata. M-am dus la ea si am intrebat-o de ce tipa in halul ala.

-E un gandac in bucatarie!

-Stai linistita, la cat de frumoasa esti tu sigur o sa plece.

Ana s-a bosumflat dar asta e! Nu am mai putut sa adorm asa ca m-am pus la tv.

-Dianaaaaa!

-Ce mai e, Ana?

-Vezi ca eu plec...

-Sa nu te mai intorci!

M-am dus si am facut de mancare... Sorin simtind minunatul miros a venit.

-Miroase bine!

-Mersi, doar eu sunt minunata bucatareasca.

-Si modesta.

-Mai ales!

Am mancat dupa aceea am mai vorbit cu Sorin si s-a facut ora 4. Ce repede trece timpul!

-Diana, vezi ca eu merg sa ii cumpar cadou mamei tale.

-Stai, stai, stai! Nici nu am hotarat ce ii vom lua si tu decizi deja?

-Da. Ti se pare ca nu am gusturi?

-Nu e asta doar ca e mama mea. Totusi...i-ai un parfum dulce.

-Ai incredere! Mai repeta, iar cand vin eu o sa te ascult, bine?

-Bine...

-Nu voi sta mult!

M-a sarutat scurt iar dupa aceea a plecat. M-am pus sa fac curat iar dupa aceea sa repet.

Peste cateva ore:

Se facuse ora 11 si Sorin nu a venit; nici macar nu m-a sunat. M-am ingrijorat si l-am sunat dar mi-a raspuns casuta vocala. Am iesit afara si l-am asteptat pe banca. Cand credeam ca va veni Sorin, a aparut Ana. De-as scapa de ea! Nu o mai suport. In fine.

Aparuse masina lui Sorin dar din ea a iesit Vladimir.

-Vla-Vladi....Vladimir?! Ce cauti tu cu masina lui Sorin si unde este Sorin?!

-Pai, papusico...cum sa-ti spun eu... L-am rapit, spuse acesta cu un zambet larg pe fata.

-Sper ca nu l-ai ranit! Si in plus, de ce? De ce?!

-De ce? Oho... e o poveste lunga... Dar hai in masina sa-ti povestesc.

M-am suit in masina cu el si a spus:

-Acum cativa ani, eu si Sorin eram cei mai buni prieteni doar ca a intervenit o fata, Maria. Era frumoasa si Sorin o simpatiza la fel de mult ca si mine. Am vorbit cu el si mi-a spus ca eu o merit. Am fost cu ea un an.

-Ok, ok, dar care este faza cu Sorin?

-Nu ma intrerupe! Cand veneam de la cineva, in parc... Sorin si Maria se sarutau. El a spus ca ea l-a sarutat dar nu l-am crezut si am suferit mult si de atunci nu am mai avut pace.

-Doar pentru asta?

-Am suferit mult!

-Bine, dar... fac orice doar...da-i drumul si nu-i face nimic rau!

Nu aratam asta dar imi era frica... foarte frica. Adica nu stii de ce este in stare...

-Hmmm, orice?

-Orice!

-Pai...

Dragoste AdevarataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum