M-am maturizat foarte mult. Sunt casatorita cu Vladimir pentru ca Sorin incepea sa bea si sa ma minta si nu am mai suportat.
M-am impacat cu Ana si ne intelegem minunat dar nu mai am asa multa incredere in ea cum am avut. Ii va trebui multi ani ca sa imi castige toata increderea.
Vladimir e minunat si am un baietel cu el numit Alexandru.
Ei bine, acuma lucrez intr-o firma si mai mereu sunt ocupata cu afaceri dar cand am timp liber il petrec cu Vladimir si micutul Alexandru. Alexandru seamana mai mult cu Vladimir dar la caracter cu mine.
Pot spune ca viata mea e minunata.
Nici nu pot sa cred cat de repede a trecut timpul! Parca ieri eram pustoaica roscata de 15 ani, iar acum... o femeie in toata firea. Hihi, m-am vopsit si sunt blonda. Vladimir bineinteles ma tachineaza cu glumele lui despre blonde. Cand vede ca ma supar, ma saruta cum o facea cand eu aveam 18 ani iar el 19.
Totul este okay dar ma enerveaza faptul ca Vladimir nu a auzit de pastrarea curateniei, dar macar e un bucatar bun! In afara ca nu stie sa pastreze curatenia e un sot minunat, iubitor si intelegator.
Intr-o zi a venit mama la mine. Nu am mai vazut-o de ceva timp...
-Oh, scumpa mea Diana! Mereu mi-am dorit sa te vad asezata la casa ta cu un copil -eventual mai multi!- si un sot bun! Sunt asa fericita!
-Mamaaa, nunta a fost acum mult timp!
-Stiuuuu, dar eu inca am acea stare de euforie.
-Vad!
Am mai vorbit cu ea si ma bucur ca este bine si sanatoasa. Ei bine, totul s-a asezat la locul lui. Ne-am maturizat toti si inca radem de anumite intamplari. Mai ales de baiatul acela din clasa de la mine care era obsedat de mine... Doamneeee!
~ SFARSIT ~
CITEȘTI
Dragoste Adevarata
RomanceBuna buna ♥ ♥ Sunt tot aceea fata care am scris ~Dragoste sau interes~ dupa cum vedeti ;)) Am vazut ca cititi cam multi si m-am gandit sa va mai pun inca o mica poveste de 45 de capitole numita Dragoste adevarata <33 dupa cum vedeti si voi dragut...