Dragoste adevărată. Cap 9

53 2 0
                                    

Am luat din fata spitalului un taxi si am mers acasa la Darius . 

Am urcat in camera de oaspeti unde stateam eu si am inceput sa imi strang din lucruri.

Dupa 20 de minute aud usa de jos trantindu-se. Am mers pana la scari sa vad cine era, dar era cineva pe care nu cunosteam.

Am coborat pana la jumatate, dar acea persoana s-a dus in dormitorul parintilor lui Darius.

Ma apopii usor de camera, usa era intre-dechisa si ma uit inauntru.

Era cineva care cauta prin sertare..

Ma duc din nou la mine in camera, ca sa sun la politie, dar in timp ce urcam scarile m-a auzit.

Acea persoana a iesi din camera si a inceput sa alerge spre mine.

Am urcat repede in camera si am incuiat usa,caci acea persoana era tot mai aproape.

Am intrat in baie si am luat telefonul sa sun la politie.

Incercam sa sun o data, dar se inchidea, am incercat de vreo 10 ori, dar nu a mers.

Se auzeau pasi la mine in camera, ca si cum ar cauta ceva, iar eu incercam sa ies pe gemuletul de la baie.

Am reusit sa ies, si am inceput sa alerg .. am alergat pana la cel mai apropiat taxiu din zona.

Am intrat in el si m-am dus la spital la Darius. M-am dus la mama lui:

-A intrat cineva in casa!

-Cine?

-Nu stiu! A inceput sa caute prin lucruri si m-a vazut pe mine si a inceput sa ma urmareasca prin casa. Am reusit sa ies prin geamul de la baie.

-Nu ai vazut cum arata?!

-Nu, avea masca pe fata.

Atunci mama lui Darius a sunat la politie si am pornit toti spre casa.

Usa era rupta, geamurile sparte si in bucatarie era foc.

-Dumnezeule!

-Doamne, cine a putut face asta?

-Nu stiu, dar vom afla noi! * politistul *.

-Speram.

Politistii au plecat, iar eu am ajutat-o pe mama lu Darius sa faca curat in casa.

-Am terminat, eu ma duc sus.

-Bine, mersi.

-Mda.

Am urcat in camera si am continuat sa imi fac bagajul.

In jumatate de ora am terminat. Am chemat un taxiu si el era deja in fata casei.

-Unde pleci?

-Acasa.

-De ce?

-De aia.

Am zis asta si am iesit, pentru ce sa stau? Daca crede ca din cauza mea Darius e in spital?

In 15 minute am ajuns acasa, usa era deschisa, deci sigur era cineva acasa.

-Sunt acasaaaaaaaaaa.

-..

Aaa, deci nu era nimeni acasa.

Am urcat in camera, am despachetat si m-am dus sa mananc.

Cand intru in bucatarie, vad ca acolo era chiar obsedatul de...

Dragoste AdevarataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum