Dragoste adevărată. Cap 36

38 2 0
                                    

De 5 zile stau inchisa in casa si invat, iar Sorin venea in fiecare zi la mine sa ma ajute.

Acum este ora 21:00, iar eu inca invat de zor..

Sunt asa de obosita, ca abea pot sa ma misc. Mai am de invatat 3 pagini si ma pun sa ma culc. Romana este muuuult mai grea ca si matematica, unde stiu sigur ca am sa iau 10. La romana as vrea sa nu se mai dea bacul, caci este mult prea greu.

Sorin si mama planuiesc sa ma duca in vacanta la mare o luna intreaga daca iau peste 8.50 la romana si peste 9.50 la mate, deci la romana mai am de invatat.

* De unde stiu asta?! Trag foarte bine cu urechea, mai ales cand imi aud numele .hihihi*.

Am mai stat 30 de minute sa invat, caci 3 pagini nu era asa de mult. Maine mai am de invatat 3 capitole si gata! Poimaine repet totul de 2-3 ori, si am scapat.

La matematica nu am decat de repetat, caci eu la mate am invatat totul pe parcurs, deci o sa imi fie si mai usor.

Cand sa ma pun si eu sa dorm, Sorin vine si se pune in pat langa mine.

-Ce faci iubire?

-Bine, obosita de la prea mult invatat.

-Lasa, o sa vezi ca merita tot invatatul asta.

-Stiu, dar e prea mult!

-Pai cat mai ai?

-3 capitole.

-Nu e chiar asa de mult, te ajut eu maine.

-Ok

-Na, te las sa te odihnesti.

-Mersi iubire.

-Somn usor * ma saruta pe frunte *.

A iesit, iar eu am adormit instant, la cat de obosita eram.

-Dimineata-

Nici ora 9 nu este, ca eu m-am si apucat de invatat. 

In 4 ore am terminat TOT, asa ca am putin timp de relaxare, iar Sorin a zis ca merit scoasa la MC.

-Aham, deci in loc sa ma duci si tu undeva la un restaurant, ma scoti la MC?

-Hai ca stiu ca iti place!

-Dada, ma cunosti prea bine.

-Pai da..

Am ajuns la MC, eu am primit 2 meniuri la cat eram de flamanda, si 3 shake-uri pentru acasa.

-Mm, a fost foarte bun, multumesc!

-Aha, logic ca a fost bun, la cat ai mancat!!

-Si ce vrei sa zici, ca sunt grasa?

-Nuu, din contra!

-Adica sunt prea slaba?

-Nuu, adica.. am vrut sa zic..

-Stiu bine ce ai vrut sa zici!

-Dar.. dar!

-Niciun dar!

-Of, femeile! * soptind*

-Acum te mai si plangi?

-Nu draga, nu!

-Ahaaam

A oprit brusc masina si inceput sa ma sarute si sa ma sarute incontinuu.

-Stai opreste-te!

-Te iubesc!

-Si eu te iubesc.

-Atunci?

-Ce?

-De ce te-ai suparat?

-Nu m-am suparat!

-Mofturoasa mea mica ce esti!

-Cine vorbeste!

-Da da.

Am ajuns , am urcat direct la mine in camera, caci eram obosita, si am si adormit.

La ora 7 seara, Sorin imi da mesaj :

-Hai afara!

-De ce?

-Hai un pic.

-Bine, in 5 minute.

Am coborat repede de tot,am deschis repede usa, si am iesit afara asa desculta cum eram.

-Soriin! Soriin!

Nu era nimeni, asa ca m-am intors spre usa sa ma duc la mine in camera sa il sun, dar m-a prins ceva de la spate.

-Soriiin!

-Da?

-Ce faci?

- Te iubesc!

-Pentru asta m-ai trezit?

-Da.

-Si eu te iubesc, esti un dulce, dar daca ma mai trezesti inainte de ceva important, cum ar fi BACUL, te omor!

-Bine, scuze.

Am urcat impreuna in camera la mine si ne-am pus la televizor.

Eu stateam asa dulce incolacita in jurul lui, incat am adormit.

Dupa 3 ore de dormit, m-am trezit si am vazut ca Sorin dormea si el.

M-am ridicat incet din pat si m-am dus sa fac un dus.

Dupa 10 minute de cand am intrat, lumina s-a stins, iar usa s-a deschis.

Nu vedeam nimic, si pe nimeni, asa ca am inceput sa tip, si sa tip, pana cand lumina s-a aprins si l-am vazut pe ...

Dragoste AdevarataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum