Dragoste adevărată. Cap 43

34 2 0
                                    

-Bun, deci Sorin se drogase odata. Mai tii minte acum ceva timp cand era ciudat?

-Da.

-Ei bine, Ana i-a spus ca daca nu se saruta cu ea in fata ta, ii va spune iar lui Sorin ii era frica.

-De ce?

-Nu voia sa-ti schimbi parerea despre el.

-Dar este o prostie!

-Intr-un fel da. Nu voia sa crezi ca se drogheaza non-stop, doar o data s-a drogat.

-Ma simt nasol...

-Nu ai de ce. Vrei sa-l chem?

-Da.

-Okay.

-Vladimir...?

-Da?

-Mersi.

-Pentru?

-Tot.

-Eh nah!

Sorin a venit in vreo 30 de minute... Ne-am dus intr-o camera si nu ne-am spus nimic unul celuilalt pana cand am zis eu:

-Imi pare rau... nu stiam povestea si ar fi trebuit sa te ascult.

-Mie imi pare rau. Nu te-as insela niciodata!

-Stiu...

M-a pupat pe buze dar acel pupic s-a transformat intr-un sarut pasional.

Mi-am petrecut toata ziua cu Sorin si m-am intors acasa... Nu la Elena! Hihihi. Am dormit cu Sorin. Era atat de bine... Ma simteam protejata in bratele lui. Imi oferea caldura fizica dar si morala. Mereu ma tine strans in brate si-mi spune "Nu ti-as mai da drumul vreodata!".

Toata saptamana am mers la cumparaturi, in parcuri de distractii, pe afara... Nimic nou.

Intr-o zi stateam si citeam o revista, cand in camera mea intra Elena plangand in hohote. Nu mi-a spus ce este cu ea, dar mi-a spus sa o linistesc. Vladimir si Sorin au auzit-o si au venit repede:

-Ce s-a intamplat? (Vladimir)

-Nu stiu, nu vrea sa imi spuna!

Am incercat toti sa o calmam. Mai cu o gluma, mai cu niste imbratisari, alte chestii...am reusit sa o calmam.

-Acum, ne poti spune ce s-a intamplat? (Sorin)

-E mult de povestit.

-Pentru tine avem timp! (Diana)

-..........

Dragoste AdevarataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum