-Hej... mam znowu jedynkę z matmy!- poinformowała najbardziej znana w szkole Sarah Roal swoją przyjaciółkę Amy Isse.
-Nie przejmuj się, też tak mam, a zresztą od kiedy nas obchodzi nauka!-sucho rzuciła kumpela.
One nie interesowały się nauką, ani obowiązkami, szkołą i innymi ,,gorszymi" od nich ludźmi. Były typowymi wrednymi, popularnymi modnisiami. Interesowały je plotki i chłopaki. Nawet jedna z nich, Sarah planowała zdobycie Dannego Hiltona. Popularnego i uroczego. Jednak nikt nie znał jego prawdziwej natury i jak się okaże później nikt nie znał jej duszy.
-To idę na chate! Cześć! -odparły obie.
W domu Roalsów:
Kiedy ta najpopularniejsza dziewczyna otworzyła swój pełen młodzieżowych tekstów i slangu pamiętnik zaczęła w nim notować:
DROGI PAMIĘTNIKU!
Planuję podyw JEGO. Po pierwsze ładnie się ubiorę, wymaluję(tak, tak dopiero mam szesnaście lat) i skomplementuję go. Dam ,,mu" jakiegoś cuksa, bo ,,przez żołądek do serca". Jakoś mu zaproponuje kino i może zostaniemy parą. Myślę, że udawanie miłości do niego mi się uda, chcę być z nim dla sławy, może on mnie wesprze i pomoże w karierze modelki(tak ,tak tu znów mój młody wiek się kłania). Jak to się nie uda to oczywiście zdobęde na niego ,,haka" i zaszanażuje. Albo związek ze mną, albo ujawnię jego tajemnicę. Moja mama Amelly zmierza w stronę mego pokoju, a jak już wspominałam, nikt prócz mnie nie wie o istnieniu tego pamiętnika.
Kiedy go zamknęła w drzwiach jej ,,królestwa" rozległ się głos.
-Chodź na kolację- rzekła jej matka.
I zeszła na kolacje. Były jajka na twardo.
-Kiedy posprzątasz pokój? -zapytali się córki rodzice.
-Nigdy. Co ja, służąca?- odparła im i zła wyszła z domu.
-Eh, ona się nie zmieni- powiedział jej brat bliźniak- Lewis.
Poparł go w tej wypowiedzi ojciec- Tyler.
Mama obroniła córkę tłumacząc, że ona o prostu ma zły dzień.
-Wygląda na to, że ona codziennie ma zły dzień... zażartowali mężczyźni obecni przy stole.
CZYTASZ
Księżycowa przemiana
SpiritualMoże byłam podła? Może nie zorientowałam się w porę? Ale mówią, że ,,lepiej późno niż wcale"! Poznaj historię dziewczyny która za wpływem chłopaka przechodzi niezwykłą przemianę.