Doi frați, două firi diferite, două vieți diferite, unite acum într-o călătorie de vindecare.
Larisa și Andrei au fost foarte supărați când au aflat că Andu și Luca au plecat la Amsterdam. Îngrijorările și temerile lor însă au fost înlocuite atunci când și-au dat seama cât de mult aveau nevoie cei doi unul de celălalt și mai ales, de această călătorie.
Luca era fascinat de oraș, de viața nouă pe care o avea. I-a fost rușine când a aflat cu ce se ocupa de fapt Andu dar curând a trecut peste, mai ales că la unele ședințe foto îl ajuta pe fratele său ca model. Ca să își ascundă operația și-a făcut un tatuaj exact peste cicatrice, un leu care iese doar pe jumătate din inimă, ca un fel de amintire a curajului pe care l-a avut Ana.
Într-o seară a găsit fotografiile Anei, cele pe care i le făcuse Andu când ea dormea. Îi dădură lacrimile gândindu-se la ceea ce făcuse pentru el. Se simțea atașat de ea, de iubirea pe care i-o purta fratelui său și cumva, își dădea seama că o iubește și el.
-Era frumoasă rău... șopti Luca.
Andu nu spuse nimic, doar privi dintr-o parte spre el și spre fotografii. Știa bine cât de frumoasă fusese Ana, cât de gingașă... Dar voia să o uite. Trebuia să facă asta altfel ar fi înnebunit de dor.
-Andu, tu crezi că... eu pot găsi pe cineva?
-De ce nu?
-Mă gândeam... cu problema mea cu inima... sunt cam defect...
-Hei! Să nu mai spui asta niciodată! Nu ești defect. Ai trecut prin atâtea, ești curajos. Sunt mândru de tine...
-Mi-ar plăcea să îmi găsesc pe cineva care să mă vrea așa... Andu, nu vreau să mai pierd timpul căutând persoana perfectă... Mi-ar plăcea să pice din cer...
-Ce prost ești! râse Andu de fratele său.
-Tu mereu ai avut noroc la femei, le-ai găsit pe cele mai frumoase...
-Eu??? Noroc??? Pe bune??? Râzi de mine? Când am avut eu noroc la femei? Femeile m-au adus în starea asta. Nu prea văd ce e noroc în asta.
-Dar măcar ai avut parte de aventură ...
-Ce?? Ce vrei să spui?
-Uh... Nimic...
-Luca... Vrei să îmi spui ceva?
-Nu...
- Luca...
- Nu toți am avut șarmul tău, da? Unii dintre noi au învățat... au avut alte lucruri de făcut...
-Luca, tu nu ai fost cu nicio fată până acum?
-Uhm..... am fost... dar nu prea...
-Huh???
-O mai știi pe colega mea de clasă, Corina?
-Da... Blonda cu părul creț...
-Mi-a ... făcut... știi tu....
-Pfff, pe bune? Doar atât?
Andu începu să râdă zgomotos. Sinceritatea lui Luca îl surprindea totuși. Se schimbase de când a avut accidentul. Își propusese să nu mai ascundă nimic nimănui. Mai ales lui Andu. Spera cumva că experiența fratelui său mai mare o să îi fie de ajutor. Mai ales acum...
-Buuun, atunci, următoarea mea misiune ești tu!
-Adică?
-Adică, frate, o să te ajut și o să găsești o femeie cum trebuie ca să ți-o tragi.
CITEȘTI
Gardianul sufletelor destrămate - Partea a II-a: Răzbunarea lui Andrei
RomanceAndu vrea să răzbune moartea părinților săi biologici. Doar că arma lui are chip de înger, un înger care își caută drumul spre cer... .......Dacă aș fi fost atent, dacă... dacă nu aș fi iubit pe cineva atât de mult încât să îmi pierd mințile, poate...