İki Sarhoş

3.3K 181 286
                                    

Sabahın körüydü ve siz şarkı mırıldanmasına uyandınız..

Nedense bağlı değildiniz ve hemen sesin olduğu yere gittiniz. Ray bir yandan yemek yapıyor, bir yandan ise şarkı mırıldanıyordu.

"Günaydın S/A!"

Dedi size bakmadan ve siz şaşırarak "Me-Merhaba!" dediniz. Sonra o ise yemekleri bir yandan masaya koyarak "Aç olduğunu biliyorum. Hadi otur." dedi ve siz sandalyeye oturdunuz.

Birkaç saat sonra...

Dışarıya çıkmıştınız ve bir bara girdiniz. Bütün erkekler size sırıtarak bakıyordu ama Ray elinizi tuttu ve bir masaya oturup içkilerinizi söylediniz.

"Ray, bence buradan gitmeliyiz."

Dediniz ama o

"Neden ki?! Burası harika!"

"Buradaki insanları sevmedim.."

"Oh! Onlar. Merak etme! Yanında ben varım güzelim!"

Dedi ve yine yanağınızdan öptü. O sırada garson size içkilerinizi verdi ve siz yudumlamaya başladınız.

Birkaç bardak daha içki yudumladıktan siz sarhoş olmuştunuz! Dışarı çıktınız ve siz elinize bir taş alıp birinin arabasının camına atıp kırdınız. Sonra bir taş daha attınız ve Ray'de size katılarak arabanın camlarını kırmaya başladınız. Sonra motorcuların motorlarını devirdiniz ve sprey boyayla arabaları, ev duvarlarını, motorları ve ağaçları boyadınız.

Sonra iki sarhoş şarkı söyleyerek yollara düştünüz. Oradaki insanlar size deli gözüyle bakıyordu. En sonunda evin yolunu buldunuz.

"Hahaha! Çok eğlenceli bir geceydi!"

"Daha bitmeğdi amağ ki! Hahahaha!"

Dedi ve sizi tam dudağınızdan öpecekken siz "Raay! Duğr!" dediniz ama belinizden yakaladı ve "S/A.. kendime engel olağmıyouuuum!" dedi ve sizin dudağınıza yapıştı.

Yarın...

Siz hızlıca uyandınız ve yataktaydınız. Üstünüzdeki çarşafı kaldırdınız ve yarı çıplaktınız! Hemen kıyafetlerinizi giyinmeye başladınız ama en tuhaf olan şey bu geceyi Ray'le geçirmiştiniz.

Birkaç saat sonra..

İkiniz koltuklara oturmuştunuz ve sohbet etmeye başladınız.

"Ahh! Hâla başım çok ağrıyor!" bunu Ray diyor.

"Benimde ama artık geçti gibi.."

"Dün akşam herhalde çok içtik!"

"Aynen! Bu arada dün ne oldu?! Seninle uyandım!

"Bende hiç hatırlamıyorum ki!"

Birkaç dakika sonra siz bir şeyler atıştırdınız ve siz "Canım sıkıldı!" demenizle Ray "Uhmm... bodrumda birşeyler olucaktı!" dediniz ve "Hadi gidelim o zaman!" dediniz!

Eee.e. nasıldı?!

Yb hemen gelmicek baştan söyliyeyim! Diğer kitaplarımı okuyabilirsiniz onlarda güzel!

Bu arada herkesin CreepyPasta günü kutlu olsun!

Red Angel ve Sen (CreepyPasta)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin