Yağmur yağıyordu ve siz montunuzu alıp yürümeye çıktınız. Gece geç saatlere kadar yürümüştünüz ve sahil kenarında bir banka oturmuştunuz. Birden bir araba kornası duydunuz ve kafanızı oraya çevirdiniz.
"Hey güzellik! Arabama binmeye ne dersin?!" dedi gözlüğünü biraz aşağı indirdi.
"Üzgünüm yakışıklı ama ben böyle iyiyim!" dediniz ve oradan ayrıldınız.
Her zaman gittiğiniz o araya gittiniz ve duvardan bir tuğla çıkartıp boşluktan bir sigara paketi çıkardınız. Aileniz sizi yatağında mışıl mışıl uyuyor diye biliyordu ama siz buralara gelip sigara içiyordunuz.
"En azından burası sessiz bir yer.."
Dediniz ama birden bir çarpışma sesi geldi! Hızla yerden kalkıp oraya gittiniz ve bir tır ile taksi çarpışmıştı! Taksi parçalara ayrılmıştı ve tırdada çok hasar vardı. Birden oraya gelen bir ambulans gördünüz ve sessiz bir şekilde "Ah! Onlar zaten ölmüştür.. niye vaktinizi boşa harcıyorsunuz!" dediniz ve o araya geri döndünüz ama biri yerinizi kapmış ve sigaranızdan içiyordu.
"Hey! Burası beni mekanım! Çık git buradan" dediniz ama o kafasını kaldırdı ve maskesini çıkardı.
Yüzü bir insanın yüzü olamazdı ama garip derecede çekici bir özelliği de vardı. Siz yaklaştı ve siz cebinizden falçatanızı(Maket bıçak) çıkardınız. Ucunu biraz açtınız ve tetiğini çektiniz. Hemen önünüzdeydi ve gülümseyerek "Güzel bıçak çeşidi... bende de var!" dedi ve kendininkini çıkardı. Sonra sırıtarak "Çok güzel bir kızmışsın." dedi ve elini çenenizin altına koydu ama siz geriye çekilecekken o sizin kolunuzdan tuttu ve "Benden kaçmana gerek yok.. bende senin gibi gecelerin insanıyım.." dedi ama siz bağırdınız ve iki bekçi oraya doğru koşmaya başladılar fakat o sizin elinizin içine bir çizik attı ve "Bu izi sakın unutma... tekrar görüşeceğiz prenses.." dedi ve oradan koşarak ayrıldı.
Siz avcunuzdaki kanayan yere baktınız ve bileğinize doladığınız bandanayı kanayan elinize sürdünüz ve oraya bekçiler geldi.
"Hey! İyi misiniz?!"
"E-Evet! O sapık, si-sizi görünce hemen ka-kaçtı!"
"Oh, eliniz!"
"Sorun yok! Be-Ben hallettim!" dediniz ama eğer hastaneye giderseniz ailenize haber salınacaktı ve bu da sizin için büyük bir ceza demekti!
Birkaç saat sonra..
Siz eve çoktan gelmiştiniz ve hâla onu düşünüyordunuz. Elinizdeki yara kabuklaşmıştı. Birden camınıza biri ya da birşey vurmuştu!
*Gerilim müziği veee devam edicek yazısı gelir*
Devam ediceek!
Eee... Nasıldı? Bence şimdilik güzeldi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Red Angel ve Sen (CreepyPasta)
FanfictionEveeeet! Ray hayranları burayaaa! Lan ilk defa doğru smut yazma şansım var ama kesin elime yüzüme bulaştırıcam! Neyse.. Kitabı okuyun!┐( ̄ヮ ̄)┌