Kraliçem!

225 22 76
                                    

5. Gün..

Sabah siz en erken saatte kalktınız ve direkt kutuya koştunuz. Ama sonra hatıladınız ve dediniz ki;

"Ahh! Daha akşam olmadı!"

Dediniz ve mutfağa yürüdünüz. Birden Ray'i mutfakta buldunuz ama o sizi görünce "S/A! Mutfağa sakın girme!" dedi ve siz çıktınız. En sevdiğiniz yere giremiyecekseniz artık eğlenmenin ne anlamı vardı ki?! Siz odanıza döndünüz.

Bir kutuya, bir tavana ve en son ise tabana bakıp bu aktiviteyi tekrar ve tekrar deniyordunuz. Sonra ise kendi kendinize moda oyunu oynadınız. Birkaç saat sonra...

Akşam olmuştu...

Birden Ray içeri takım elbise giymiş bir şekilde geldi ve siz "Ra- Yani kralım neden böyle giyindiniz?" dediniz ve o sırıtarak "Bunu boşver.. sen kutuna bak! Bahçede bekliyorum." dedi ve siz eğilerek "Peki kralım!" dediniz.

O çıkınca siz hemen kutuya koştunuz ve....

Sizce kutuda ne vaaar?????!
































































































































Beyaz bir şey ve bir çift beyaz topuklu ayakkabı ile bir kırmızı kutu vardı...

Siz beyaz şeyi aldınız ve bu bir gelinlikti! Çok güzel bir gelinlikti.
Pırıl pırıldı ve sanki prenses elbisesiydi!

Sonra o göz alıcı kırmızı kutuya baktınız... Pırlanta bir kolye ve küpe vardı... sizin gözünüz kamaşmıştı ve bir not daha!

"Bunları giy.. Kral Ray'in emri!"

Diye bir şey yazıyordu ve siz giyindiniz. Aynaya bakınca sanki siz değilde, bir prenses vardı.

Birkaç dakika içinde tamamdınız ve merdivenlerden bir prenses gibi indiniz. Dışarı çıktınız ve Ray sizi bekliyordu. Kolunuza nazikçe girdi ve ilerlediniz. Arka bahçeye gittiniz..

Çok güzel ışıklandırılmıştı ve ortada bir pasta vardı..

Ray birden eğildi ve sizin gözlerinize bakarak;

"S/A... şeyy... benim kraliçem olur musun S/A?!"

Dedi ve siz ağzınızı kapatıp "Evet!" dediniz. O size sarılıp kaldırarak etrafından döndürdü ve döndürerek;

"Kraliçem!"

Diye bağırdı. Sizi indirdi ve sonra dudağınızdan öptü...

Birkaç hafta sonra...

"Ray hayır!"

"Hadi ama aşkım!"

Dedi ve sizin üstünüze çıktı "Tatlım bir yuvamız olsun!" dedi ve siz "Ah! Pekala!" dediniz.

1-2 yıl sonra...

"Anne!"

"Ray koş! Oğlumuz/Kızımız ilk sözcüğünü söyledi!"

"Ne dedi!?"

"Kızım/Oğlum hadi bi daha de!"

Dediniz ve o şirin sesiyle "Annn-ne!" dedi. Ray somurtarak "Off ya! Neden 'baba' demedi?!" diye homurdandı ve siz güldünüz!

Evet! Mutlu bir aileydiniz!

-The End-

Evet.. Herkesin beklemediği şu son sonunda geldi!

Alın! Bu da final! Ejejsksjksjssjdke

Neyse.. final nasıldı?

Anketi cevaplayın! Birazdan yayında!

Red Angel ve Sen (CreepyPasta)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin