Medyaya şarkı koydummmm!!! Anlamı kötü ama olsun! Bu arada bu 2. Günün devamı!
Siz hızlıca gözlerinizi açtınız ve Ray dudaklarınızdaydı...
"Uyanmışsın! Bir an seni kaybettiğini sandım S/A! Oh! İyisin!"
Dedi ama siz ne dediğinden bir kelime bile anlamıyordunuz. Ne diyordu o öyle!? Daha hafızanız yerinde değildi ve siz sustunuz. Sadece ne olduğunu anlamaya çalışıyordunuz.
"S/A! Beni duyuyor musun sen?!"
Dedi ve o anda saçlarından doğru süzülen su damlaları sizin yüzünüze damlıyordu ve siz "R-Ray?" dediniz.
"S/A.. iyi misin? Beni duyuyor musun?!"
Dedi ve siz sadece yavaşça kafanızı aşağı-yukarı salladınız. Kafanız yerine geldi ve "Ray... Üstümde ne yapıyorsun?" dediniz ve o sırıtarak "Ben burada 'öldün mü?' diyorum! Kızın taktığı şeye bak! En azından ölmedin.. sesini duyabilmek güzel." dedi ve siz geriye sürünüp oturma pozisyonuna geldiniz.
"Uhm.. teşekkürler!"
Dediniz ve o "O zaman bir öpücük alırım!" dedi fırsattan yararlanarak ama siz;
"Hahaha! Tabii kiiiii! Hayır!"
Dediniz fakat o "Bir zamanlar biri bi oyunda yenildi ve-" dedi ve siz onun sözünü kesip "Hatırlatmasan olmuyor zaten!" dediniz fakat o size yaklaştı.
"Evet, olmuyor... tek kozum bu.."
Dedi ve sizin dudaklarınızdan hafifçe öptü. Sonra ise belinizden tuttu ve siz ikiniz yine yerdeydiniz.
"Ray bak bu son uyarışım! Yapma!"
Dediniz ama o "Hadi ama! Çok katısın!" dedi ve boynunuza eğilip tam emecekken siz onu ittiniz ve "Sana dedim!" deyip ayağı kalktınız.
Birkaç dakika sonra..
"Ah! Kıyafetlerimiz orada kaldı!"
Diyerek şikayet ettiniz ve Ray "Üzülme! Bu karaya çıkacağımızı bildiğimden buraya önceden kıyafet koydum!" dedi ve siz "Gerçekten mi?!" diyerek şaşırdınız.
Kıyafleri giydiniz (Buz mavisi/mavi) bir şort giydiniz ve üstünüze S/R renk yarım bir tişört giyindiniz.
Evde..
Ray odasına giriyordu ve siz onu tutup "Orada neler çeviriyorsun Ray?!" dediniz fakat o "Bunu sonra görüceksin! Ama şimdilik sürpriz!" dedi ve kıkırdayıp hızla odaya girdi. Siz de odanıza geçtiniz ve kendinizi uçurumdan atar gibi yatağa attınız.
Birkaç saat sonra..
Siz yemeklerinizi yediniz ve sonra uyudunuz..
3. Gün..
Hiç uyanasanız yoktu fakat bu güzel sabahıda kaçıramazdınız. Ray'in sesi duyulmuyordu... demek ki hâla uyuyor. İşte bu S/A! Bir fırsat! Sonunda ne çevirdiğini bulacaktın!
Siz gizlice odaya doğru ilerlediniz ve tam açacakken bir ses;
"S/A.."
Dedi ve siz arkanızı döndüğünüzde Ray ile karşılaştınız. Size bakarak "Beni özlemen güzel ama odama benden izinsiz bir daha girme!" dedi ve siz kenara çekildiniz. O da odasına girdi.
Birkaç saat sonra sana baktı ve "Ben diyene kadar odandan çıkma! Zorunda kalmadığın sürede pencereden bile bakma!" dedi ve siz "Ne?! Saçmalama Ray! Bu delilik!" dediniz ama o "Burada benim kurallarım geçerli küçük hanım!" dedi ve siz sesinizi kesip sinirli bir şekilde odanıza döndünüz.
Birkaç saat sonra... Red Angel sizin yanınıza geldi ve "S/A.. yemek ge-" dedi ama siz "İstemiyorum!" dediniz. O sizin yanınıza oturdu ve siz "Yine ne var?!" dediniz fakat o "Hadi ama S/A.. bunu bana yapma! Yakında olacaklar bizim için!" dedi ve siz "Yakında ne olacak ki?!" dediniz fakat o "Bunu söyleyemem! Ama görüceksin.. ve gördüğünde bayılacaksın! Şimdi bunları ye, tamam mı?" dedi ve siz "Tamam.." dediniz.
Akşam...
Canınız çok sıkılıyordu.. siz bir odada sıkışıp kalnıştınız ve oyalanacak hiçbir şey yoktu. En iyisi uyumaktı.. yattınız ama sadece bir o tarafa, bir bu tarafa dönüyordunuz. Siz çabalarıbız sonucunda sonunda uyudunuz.
4. Gün..
Sabah Ray geldi ve siz ona koşup "Ray! Canım burada çok sıkılıyo!" dediniz ama o "Sadece bir şartla evin içinde dolaşmana izin veririm!" dedi ve siz "Şart mı? Ne şartı?" dediniz ve o;
"Bundan sonra bana 'Kral Ray' diyeceksin.."
Dedi ve siz gülerek "Ney?! Hahahaha! Yoksa kendi ülkeni kurdun ve beni de vatandaşı mı yapıyorsun?!" dediniz ama o "O zaman sana odada iyi günler!" deyip çıkacakken siz "Oh! Özür dilerim k-kral Ray.." dediniz ve "Serbestsin! Ama evden dışarısı yok!" dedi ve siz "Peki kralım!" demenizle hızlıca odadan çıkacaktınız ama o elindeki kutuyu size uzattı ve siz tam açacakken
"Dur! Hemen açma! Yarın akşam açmanı istiyorum! Bana söz ver?"
"Söz veriyorum.."
Dediniz ve o odadan çıktı. Siz elinizdeki kutuya baktınız ve onu kenara koydunuz çünkü biraz daha beklerseniz altınıza yapacaktınız. Hızla odadan çıktınız ve lavobaya gittiniz.
Birkaç saat sonra...
Artık en iyi dostlarınız duvarlar olmuştu..
Tabii buz dolabınıda unutmamak lazım! Dakikalarınızın çoğu onunla geçiyordu. Sevgiliniz gibiydi! Hiç yanından ayrılmıyordunuz.
(Aq bi tanede "Buz Dolabı ve Sen (Eşya)" diye kitap mı çıkarsam!? Djdjdjssjsjsjsksjs Neyse konu iyice saptı!)
Siz merdivenden çıkıp, tutunma yerlerinden kayarak oyun oynuyordunuz. Arada ise süpürkeyle dans ediyordunuz. Bazen ise gizli yani görülmeyecek yerlere resim çiziyordunuz.
Akşam..
Sonunda Ray eve uğrayabilmişti ve çok uyukusu olduğu gözlerinden belliydi.
Size gülümsedi ve "Büyük gün için hazır ol!" dedi ve siz "Neden bahsediyorsun Ra- yani Kralım ben bir şey anlamadım.." dediniz ve o sizin yanağınızdan makas alarak "Yarın ögreniceksin!" dedi ve kıkırdayarak odasına girdi...
Siz de odanıza girdiniz ve yarını beklediniz...
Eee.. Nasıldı???
Bence güzeldi! Herkes sonunda ne olacağını biliyo ama siz çaktırmayın yinede!
Babayss!!
Haftaya görüşürüz meleklerim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Red Angel ve Sen (CreepyPasta)
FanfictionEveeeet! Ray hayranları burayaaa! Lan ilk defa doğru smut yazma şansım var ama kesin elime yüzüme bulaştırıcam! Neyse.. Kitabı okuyun!┐( ̄ヮ ̄)┌