Pşt! Naber!? Neyse başlayam! Bu arada iddia 1 hafta olduğu için gün gün yazıcam.. Yukarıdaki şeyi dinlerken okuyabilirsiniz. Bitti mi bi daha ve bi daha açın. Bende nedense etkili oldu..
1. Gün
Siz notu çöpe attınız ve kapıyı açtığınızda bir elbise ile not vardı. Sanırım bugün okuma rekorunu kıracaktınız.
"Hey! İddiayı ben kazandım!!
Şimdi o elbiseyi giy! Ve yanıma gel!"
Yazıyordu. Siz elbiseye baktınız ve klasik hizmetçi kıyafetiydi. Siz üstünüzü giyindiniz ama size sanki biraz kısa gelmişti. Etrafınıza baktınız ve işte! Bir külotlu çorap! Onu giydiniz ve içiniz artık daha rahattı. Birde aynalığın hemen yanında bir kutu vardı. Açtınız ve içinde siyah bir ayakkabı vardı. Tabii siz dururmusunuz!? Onu da giydiniz çünkü elbiseyle tam bir uyum içerisindeydi! Sırada üst kısım kalmıştı ama orayı nasıl halledicektiniz?
Etrafınıza baktınız ama birşey yoktu! Yapacak pek bi şey de yoktu! Öyle gittiniz ve Ray'i aradınız. Salondaki koltukta kitap okuyordu ve onun karşısına çıktınız.
"S-S/A! Woaw! Muhteşem olmuşsun! Tam istedi- yani bu sefer yemekler senden!"
Dedi ve siz mutfağa yöneldiniz.
Birkaç saat oldu...
Siz ikiniz Ray'in odasına girmiştiniz ama bu sizin için iyi bir fikir değildi..
Ray sizin belinizden tutup kendine çekti ve sizi dudağınızdan öptü. Siz geri çekilecektiniz ama o "Hey... daha ilk gün.." dedi ve siz "Ama.." dediniz. Sonra o size baktı ve "Ah! Peki... seni şimdilik bırakıyorum... ama bu uzun sürmeyecek!" dedi ve siz geri çekildiniz. Sonra ise odadan çıktınız.
Akşam olmuştu ve siz onun odasının kapısını çaldınız.
"Gir!"
Dedi ve siz girdiniz ama üstünde sadece pantolonu vardı ve size "Ne?! Birazdan uyuyacaktım ama sonra sıcaktan uyuyamadım! Ve kitap okumaya karar verdim." dedi ve siz elinizdeki ılık sütü göstererek "Uhmm.. şeyy.. sana bir bardak süt ge-gerirmiştim!" dedi ama o yanındaki içki şişesini göstererek "Gerek kalmadı canım benim!" dedi ve kahkaha attı. Siz "Başka bir isteğin var mı Ray?" dediniz ve o "Uhmm... buldum! Başımı biraz ağrıyor ve.." dedi ve siz "Oh.. ta-tamam!" dediniz.
O koltukta yan oturuyordu ve siz arkasına geçtiniz. Ellerinizi onun başına getirdiniz ve nazikçe iki parmağınızla ovalamaya başladınız. O ise hâlinden memnundu. O ani bir hareketle kalktı ve size yaklaştı.
"R-Ray? Hadi o-otursana!"
Dediniz ama siz geri adım atmaktan sırtınızı duvara vurmuştunuz.
"Ray.. n-noldu?! Bak yaklaşma!"
Dedi ama o inatla dibinize girdi. Sizin gözleriniz ondan çok vücuduna bakakalmıştı ama siz yüzünüzü yan çevirdiniz. O kıkırdadı ve "S/A.. çok tatlısın.." dedi ve sizin boynunuzdan öptü.
"Bi de bu çoraplar sana hiç yakışmıyor.."
"Ya-Yani.."
"Yarına lütfen sadece bu kıyafeti giy.. lütfen.."
Dedi ve siz "Tamam" dediniz. O ise ellerini biraz üste getirdi ve siz bundan huylanıp "Ray! Benim ç-çok uyukum va-var!" dediniz ama bu onun için bir bahane değildi. Sizin bacaklarınızdan tuttu ve kucağına alıp duvara yasladı. Sonra ise "İyi ya! Bu gece benle yat!" dedi ama siz "O-Olmaz!" dediniz ama o "Bal gibide olur!" dedi. Böyle biraz kavga ettiniz ama en sonunda siz kazandınız.
Siz odanıza gelmiştiniz ve üstünüzü değiştirip uyumuştunuz.
2. Gün.. (Oha lan! Birinci gün sadece 467 kelime ise... benim eller koptu!)
Siz sabah erken kalktınız ve giyinip, yemek yapmaya başladınız. Yemekleri yaptıktan sonra masaya koydunuz ve Ray'i uyandırmak için odanısına gittiniz.
"Ray! Hadi uyan!! Hadi!"
Dediniz ve o kapıyı açıp size baktı "Mmmh! Bu gü-" dedi ama siz onun sözünü kesip "Ve lütfen üstüne birşeyler giy!" dediniz. O ise "Niye? Böyle beni görünce utanıyorsun değil mi?" dedi ama siz "No! Seni bekliyorum!" dediniz ama bu bir yalandı. Siz mutfağa gidip onu beklediniz. Sonra ise birlikte yemek yediniz ama o sizin vücudunuza bakmaktan pek birşey yiyemedi.
Öğlen...
Siz çok güzel S/R bir kısa elbise giymiştiniz ve uyumlu bir makyaj yapmıştınız. Ray dışarıda sizi bekliyordu ve sizi görünce gözleri kamaşmıştı sanki..
"Çok muhteşem olmuşsun aşkım!"
"Hey! Benim bir adım va-"
"Öhöm! Öhöm! İddia.."
"Hadi gidelim.."
Dediniz ve Ray sıkıca sizin elinizi tuttu. Yaprakları aşan güneş ışınları ve ışık yüzünden orada dolaşan kelebekler doğayı ayrı bi güzelleştiriyordu.
Birkaç dakika sonra...
Siz ikiniz bir uçurumun kenarına gelmiştiniz ve aşağısı suydu ama çok yüksekti. Yaklaşık 35-45 metre yüksekliğindeydi ve siz korkmuştunuz.
Ortam çok güzeldi ve Ray size bir çanta verdi "Al bunları giyin! Bende şurada giyinicam. Çabuk ol!" dedi ve yanınızdan ayrıldı.
10 dakika sonra..
Sizin üstünüzde S/R bir bikini vardı ve Ray ise kırmızı bir mayo giymişti. Sonra ise sana sırıtarak.
"Keşke makyaj yapmasaydın.."
"N-Neden?"
Ray uçurumun aşağısındaki suya baktı ve sonra sana baktı. Siz olayı anlayınca;
"Ray hayır! Olmaz!"
"Olur! Olur!"
"Hayır! Ray!"
Dediniz ama Ray sizin ucunuzdaydı ve uçurumda arkanızda. Ray "Sen mi atlıyosun? Ben mi iteyim?" dedi ve siz "Ta-Tamam!" dediniz ve biraz uzaklaşıp koşarak atlayacaktınız.
Ama uçurumun ucuna geldiğinizde kararınızı değiştirdiniz. Durmaya çalıştınız fakat duramadınız ve uçurumdan dengesiz bir atlayış gerçekleştirdiniz.
O anda Ray ise bunu fark edip peşinizden atladı.
Siz suyun dibine gömülmüştünüz ve paniklemekten ne yapacağınızı bilmiyordunuz. Kulaç atmak bile aklınıza gelmiyordu. Sizin tutacak bir nefes alma fırsatınız bile olmadı ve su hafif hafif ciğerlerinize doluyordu..
Artık nefesinizi tutamıyordunuz ve yavaş yavaş batıyordunuz...
Derinlere...
Derinlere ve taa dibe doğru...
Dibe çöktünüz... kumlar ve taslar kollarınızın altındaydı..
Gözleriniz kapanmıştı...
Devam Edicek....
Jdjdkdkdkdjkskdjwkwjks şuan gıcık oldunuz de mii?!!!
Aq ben bu bölüme bayıldım! Bi de medyadaki şeyle dinleyince ayrı bir etki yapıyo!!!
Eeee.., Bölüm nasıldı??
Normalde bölümü burada bitirmicektim ama sonra o yani Demon dedi ki "Son bölüm efsane olsun! Artık bu kadar hüzün yeter! Mutlu sona ihtiyaç var!" dedi. Aklımda çok güzel bir bitiş senaryosu var..
Neyse... babayss!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Red Angel ve Sen (CreepyPasta)
FanfictionEveeeet! Ray hayranları burayaaa! Lan ilk defa doğru smut yazma şansım var ama kesin elime yüzüme bulaştırıcam! Neyse.. Kitabı okuyun!┐( ̄ヮ ̄)┌