8.bölüm

3.8K 83 4
                                    

Testin sonuçları gelmişti. Korkuyordum, ya gerçekten hamileysem ne yapabilirdim. Genç yaşımda bebek dogurmak ve hayatımı karartmak istemiyordum. doktor bizi odasına çağırdı, korku içerisinde odaya girdik.
Doktor
"Tebrikler, 4 haftalık hamilesiniz."

"Şaka dimi bu şaka!?"

"Hayır efendim neden şaka olsun?"

"Oğuz ben hamile olamam, daha çok gencim."

"Seher korkma anne olucaksin birşey olmayacak."

"Aldıralım.!"

"Seher saçma sapan konuşma! Ne aldırması ya bebeğin ne suçu var!?"

"Oğuz ben yapamam lütfen."

"Seher yapamicak ne var yasak ilişki yaşamıyoruz evliyiz biz!"

"Evli olmam seni sevdiğim ve senin çocuğunu doğurmak istediğim anlamına gelmiyor oğuz!"

Doktorun bize hayret dolu bakışlarıyla
"Kusura bakmayın doktor hanım. Seher hadi gidelim evde konuşuruz."

Tam konusacakken...

"Hadi Seher hadi gidelim artık!"

Uzatmadim ve eve doğru gitmek için arabaya bindik. Hala korkuyordum, ne yapıcaktım..?

Eve gidene kadar ikimizde konusmamıştık. Eve vardık, arabadan indik ve hızla eve girdik. Salonda kimsenin olmadığını düşünerek

"Hadi konuşalım!"

"Seher bak odamıza geçelim sakin sakin konuşalım, gerginlik çıkarmayalım lütfen."

Onaylar şekilde kaşlarımı kaldırdım ve odaya çıktık.

"Niye öyle dedin?"

"Ne demişim?"

"Gerginlik çıkarmayalım dedin. Her türlü gerginlik çıkıcak oğuz. Annem bunu öğrendiğinde illa ki kargaşa olucak.!"

"Biliyorum kargaşa olucak fakat biraz sakin ol. Hamilesin sen."

Daha çok sinirlenerek...

"OĞUZ ZATEN SİNİRLİYİM HAMİLESİN DİYİPDE DAHA COK SİNİRİMİ BOZMA.!"

"Seher bak tamam sakin ol lütfen. Gerçekten bebeği aldıracak misin!? Onun ne suçu var tüm suç bizdeyken neden onun hayatına kıyalım?"

Son cümlesi beni ikna etmeye yetmişti. Haklıydı bütün suç bizdeyken neden bebeğin hayatına kıyalım ki. hayatımın kararıcağını bilsem de onu doğurmak istiyordum.. fakat söyleyemedim sadece ağlıyordum.

.........

Saat 19.30'da gizem abla akşam yemeği için çağırdı. Oğuz uyuyordu bense aynaya bakıyordum. Gözlerim ağlamaktan şişmişti bu halde aşağı inmek istemiyordum fakat açıkmıştım da..

Oğuz'u uyandırdım ve aşağı indik.

"Seher kuzum tencereyi elimden alırmısın?"

Tam gidecektim ki oğuz önce davrandı.

"Ben alıyım yengecim onu."

Gizem abla şaşırmıştı. Tabakları masaya dizmemi istedi oğuz yine ince davrandı.

"Ben hallederim yengecim.. seher sen otur."

Beyhan anne şaşkınlıkla Oğuza bakıyordu. Dayanamadım ve bende yardım etmek için kalktım. Kalkmam ile geri oturmam bir oldu

"Seher otur bırak ben senin yerine hallederim."

Beyhan annenin onayını almak için ona baktım. Kafasını sallayarak gözlerini kırptı.

Herşey hazırdı ve yemeye başlıyacaktık.

Ahmet baba;
"Kızım birşeyin mi var gözlerin şişmiş?"

Hamile olduğumu ve o yüzden agladimi söyleyemezdim ki oğuz yine önce davrandı.

"Mutluluktan ağladığı için o babacım merak etme."

"Noldu seni bu kadar mutlu edecek kızım?"

Oğuz yine önce davrandı..

"Hamile."

Demesiyle ağzımdaki suyu suratına püskürtmem bir oldu. Gözlerimi açdım, kaşlarımı çattım ve Oğuz'a baktım. Nasıl bu kadar rahat olabiliyordu.

Gizem abla kahkahalara boğuldu. Neden gülüyordü ki? Sonuçta ciddi bir durumdu..

Kahkaha atarak;
"Kız ne çabuk? 😂😂

Hala gülüyordü ve bu sinirimi bozuyordu.

"Hayırlı olsun güzel gelinim.. ee ne kadarlık?"

Oğuz'u uyandırmak için;
"4 haftalık babacım."

Diyip Oğuz'a kaşlarımı kaldırarak bakış attım.

"Kızım daha tanışalı 4 gün oldu ne ara 4 haftalık oldu bu çocuk? Yanlış duymuşsunuzdur siz."

"Yok babacım olur mu tam 4 haftalık hamileyim."

Oğuza sert bir bakış attı

"Baba oralar biraz karışık ama merak etmeyin bebek benden."

Ahmet baba ile Beyhan anne pek inanmamıştı, sadece onlar değil hiçbiri inanmamıştı. Onlara nasıl söyleyebilirdik ki tek gecelik bir ilişki sonucu hamile kaldım diye..

.......

Hepimiz odalarımıza geçtik. Bir türlü uyuyamamistim , aşağı su içmek için indim. Su içerken arkamda biri vardı gölgesini görebikiyordum...

Peki o kimdi?

~DEVAM EDECEK~
















Zoraki EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin