~sevgili okuyucularım destekleriniz için teşekkür ederim 🌹❣️~
Uyandğımda oğuz'un göğüsünde yatıyordum. Yüzüne bakarak küçük bir tebessüm ettim. Ellerim gür kirpiklerine gitti. Burnuna ufak bir buse kondurdum, hazırlanmak için kalktım
Üstüme beyaz bol bir tişört, altına ise diz altı koyu kırmızı bir etek giydim ve aşşağı indim. Kahvaltı hazırlanıyordu bende yardım etmek için gizem ablanın yanına gittim.
Gizem ablanın bana karşı olan bakışları beni korkutmuştu
Ürkek bir şekilde;"Gizem abla birşey mi oldu?"
Gizem ablanın yüzünde kocaman bir tebessüm oluştu.
"Elticim hani sen hamilesin ya, bişey yapma otur demek istedim. Sonra kocan bana kızıyor benim karım hamile niye calistiriyorsunuz onu diye."
Küçük bir tebessümle;
"Olur mu ablacım öyle şey iki üç şey goturucem masaya birşey olmaz merak etme sen."
Diyerek elindeki tabakları aldım.Merdivenden gelen sesler ile merdivene baktım. Oğuz aşşağı iniyordu. Masmavi gözleri dolgun dudakları o kadar dikkatimi cekiyordu ki baka kalmıştım.
Gizem abla dürterek
"Kız hayde çekil aç millet!"Pardon diyerek çekildim.
Masa hazırlanmış bizi bekliyordu. Masaya oturduk ve yemeye başladık.
Neden utanmıştım ki?
Yemek yiyişimden bile utanıyordum neden?Gizem abla söze atladı
"Anacum gözün aydın sinem gelmiş.""Hangi sinem kız?"
"Hasibenin kızı sinem hani senin şu melek gibi gördüğün ama aslında şeytanın ta kendisi olan sinem."
"Ula neyi varmış kızın edepli uslu kız işte niye şeytan diyosun kıza?"
"Ah anacum ah acıyrım sana bı sana gostermiyo gerçek yüzünü."
"Sinem kim?"
Gizem abla tam konuşacakken oğuz söze atladı
"Kimse hayatım önemsiz biri."
Diyerek gülümsedi.******
Aradan iki saat geçti kapı çaldı gizem abla açtı."Oooo şıracının şahidi bozacı da geldiğine göre ekip tamamlandı."
Beyhan anne kapıya doğru ilerledi.
"Hoşgeldiniz hanımlar."
Diyerek içeri davet etti.
"Hoşgeldin sinem kızım""Hoşbulduk beyhan teyzecim."
Diyerek içeri geçti genç kız.Herkese hoşgeldin diyerek elini öptüm. Önümde duran sineme de hoşgeldin dedim. Ve elini uzattı
"Hoş bulduk büyük güneş."
Büyük güneş?
*26 ekim 2014*
Gençlik yıllarının daha baharındaydım.hayatimin en güzel yıllari olacağını düşünmüştüm. Fakat yanılmışım. Lise 2 de babamın işleri yüzünden taşınmak zorunda kalmıştık. Arkadaşlarımdan ne kadar ayrı kalsamda her zaman umut dolu bakıyordum hayata.******
Yeni bir hayat yeni bir okul için açtım gözlerimi heyecanla.
Formam olmadığı için okula sivil gitmiştim. Babam beni arabasıyla okula bıraktı. Okula giriş yapmadan önce derin bir nefes aldım ve içeri girdim.Neden bilmiyorum fakat okuldakilerin gözü üstümdeydi. Birsey olduğunu düşündüm ve lavobaya gittim. Aynada kendime baktım.
"neden herkes bana bakıyordu? Kıyafetim yüzünden mi acaba?
daha ilk günden.. offff.""Güzel olduğun için aptal kız."
Lavabonun kapısı kapatdı ve elini yıkamaya başladı."Sen kimsin?"
"Ben sinem. Yeni gelmişe benziyorsun ismin ne?"
"Evet yeni geldim seher ben memnun oldum."
Cevap bile vermedin çıktı.
~DEVAM EDECEK~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik
Teen Fiction"Arkadaşımın düğününde tek gecelik bir ilişki yaşadım ve cezasını çekiyorum..."