Sabah olmuştu, Sıcak yatağımdan kalkmak istemiyordum. Fakat telefonumun çalmasıyla bir anda sıçradım.
Arayan ipek'di ve açtım..
"SEHER BU GÖNDERDİĞİN DAVETİYE DOĞRU MU BUGÜN GERÇEKTEN EVLENİYOR MUSUN!?"
"kızım bı bağırma ya kulağım kanadı. Evet evleniyorum lütfen kızma ve direk Trabzon'a gel soru sorma gelince anlaticam şimdilik görüşürüz."
Offf ipek'e bunu daha önceden soylemediliydim ama olaylar o kadar çabuk gerçekleşti ki ipek aklıma bile gelmemişti..
"Ya seher bende bu odada kalıyorum lütfen biraz sessiz ol!?"
"Of tamam be. Ayrıca niye uyuyosun sen uyan evleniyoruz farkındaysan!"
gizem ablanın verdiği eteği giydim ve oğuzla birlikte aşağı indik.
Herkese günaydın diyip kahvaltı sofrasına oturdum. Çok aç değildim ama çok yiyordum.
"Eee çocuklar heyecanlı mısınız?"
"Ne için baba?"
"Oğlum evleniyosun bugün farkında mısın!?"
"Evet baba farkındayım."
Kahvaltı ettikten sonra kuaföre gittik.
Böyle bir makyaj ve dağınık örgülü bir topuz yaptırdım. Saat 15.30 olmuşdu bile.
İpek beni aradı
"Alo seher ben geldim havaalanındayım şuan.""Aaaa tamam ipek birini gönderiyorum ben şimdi."
"Tamam hadi görüşürüz."
"Hadi görüşürüz."
Onuru aradım ve ipek'i almasını istedim oda kabul etti.
İpep'den mesaj geldi;
"Kanka bide şu ayça'nın düğününde tavladığın çocukla birlikte geliyorum haberin olsun."Tamam dedim ve yavaş yavaş gelinliğimi giymeye başladım.
Onur ipek ve o çocuğu kuaföre getirmişti.
"Gizem abla annemler geldiler dimi?"
"Evet kuzum geldiler evdeler."
Taman dedim ve ipek seher diye bana seslendi
"İpek hoşgeldin canım çok özlemişim yaa."
"Bende özlemişim. Ne kadar güzel olmuşsun sen."
Teşekkür ettim ve yanındaki çocuğa da hoşgeldin dedim.
"Ben seni bir yerden tanıyorum sanki?"
İpek lafa atladı
"Düğünden taniyosundur hayatım."
Olabilir dedi ve gizem abla Oğuz'u bizi alması için aradı. Oğuz gelince o çocukla sarıldılar.
"Hoşgeldin kardeşim."
"Hoşbulduk kral evleniyosun bana niye söylemedin?"
"Kardeşim ben mesaj attım sana."
"Ben numarayı değiştirdim söylemedim mi sana?"
"Yok söylemedin."
"Oğuz yengecim sen seher ve arkadaşıyla aynı arabada gidin biz diğer arabayla geliriz."
"Tamam yenge."
"Bı dakika bı dakika sen o..
"Öhöm öhöm ipekcim bu konuyu sonra konuşun lakin düğünüme geç kalırsan kendini olmuş bil."
Dedim ve arabaya bindik düğün yerine gittik herkes oradaydı. Kendimi gergin hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik
Teen Fiction"Arkadaşımın düğününde tek gecelik bir ilişki yaşadım ve cezasını çekiyorum..."