nevrotik

0 0 0
                                    

Sabaha karşı uyandım, yatak odam dün gece birilerini öldürmüşüm gibi kokuyordu. Kalktım, başım döndü biraz, ilaçlarımı içemedim.

Yüzümü yıkadım, yüzüm aktı çeşmeden. Gözlerim aktı, dudaklarım önce birbirine girdi, sonra derimden çekilip yuvarlandılar. Kulaklarım da yüzümden bir kaşıntıyla akıp geçti.

Sonra sen aradın, saat beşe geliyordu. Nasıl açayım telefonu, kulaklarım yerinde değil, elimi ahizeye attım.

Bir şeyler söylüyorsun, nasıl duyayım? Elimin de birazı akıp gitmiş suratımla. Bak, sen olmayınca yavaş yavaş yok oluyorum, diyeceğim, o kadar söz yazdım aklımda. Gece yatağımda bir o yana bir bu yana döne döne kaç söz yazdım sana, onları söyleyeceğim, insafsız diye bağıracağım, ağzım akıp gitmiş musluktaki pis suyla.

Ahizenin çukurlarını buluyorum kemiklerimle, sesin o kadar güçlü ki parmak uçlarım gıdıklanıyor. Unuttun mu yüzüm akıp gitti benim, tüm hislerim de akıp gitti onunla.

Beş duyu organımı da yitirsem, duygularımı kaybettirir mi bu bana?

Ben bir piyes yazarıyım, fakat şimdi söyleyecek hiçbir şey kalmadı bu diyalogta. Sana söylemiştim, diyecektim, sen gidersen yok olurum. Bunu bağıracaktım ahizeye. Boğazım karıncalanana kadar bunu bağıracaktım ahizeye ve kulakların çınlayacaktı.

Sen rahatsız olup telefonu kapatıncaya ve ben o bip sesini duyuncaya kadar bunları bağıracaktım. Seni hergele diyecektim, sana söylemiştim.

Saat sekize geliyordu. Bir ölü toprağı kalktı evimden. Polisler doluştu dehlizi andıran apartmanıma. Sarıya çalan mermerin üzerine boylu boyunca serilmiş bedenime baktılar, baktılar, baktılar.

Ellerimden hala yüzüm damlıyordu kırmızı fayanslara. Nasıl baktılar bilemiyorum, gözlerim yerinde değil, unuttun mu?

Tahmin ediyorum ki altlarına kaçıracak kadar korkmuşlardır, göğsüme iniyor yüzümden akanlar, bir asit gibi yakıyor değdiği yerleri. Hissettiklerimin ağırlığı mı bunlar? Yüzüm aktıkça bir yük kalkıyor üzerimden. Sonra kasıklarıma iniyor ağrılar, bir polis dokunuyor koluma.

"İntihar," diyor.

Saat dokuza geliyor.

Beni öldüren sendin, nasıl intihar derler buna?

intihar piyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin