4. kapitola

50 6 2
                                    

Po škole sa Liam s Harrym vyberú spolu do Harryho práce. Majú takú tradíciu, keď príde pondelok. Sadnú si tam a porozprávajú sa o tom, čo sa stalo cez víkend a celkovo ako sa majú. ,,Dáš si niečo?" spýta sa svojho kamaráta kučeravec.

,,Áno, ale len nejaký lacný koláč, ktorý máte. A poprosím ešte niečo makové," povie Liam. ,,Vezmem to mame..." vysvetlí. On nie je veľkým fanúšikom maku.

Harry splní objednávku svojho kamaráta a zaplatí za neho. S ľútosťou vloží druhú polovicu peňazí od Louisa do pokladne a spraví si tentoraz čaj z ponuky. ,,Tak, rozprávaj," napije sa trochu a uprie pohľad na svojho kamaráta, ktorý je jablkový koláč.

,,O Niallovi, áno... zajtra ideme znova niekam, dúfam, že si nájde čas nevedel to naisto," povie Liam. ,,Je proste dokonalý, musíš ho spoznať, nikto lepší ako on podľa mňa neexistuje. Pozná on vôbec, čo to je smútok? Reálne, on sa neustále usmieva a smeje! Núti ma ho milovať normálne!"

Harry sa zasmeje, no v rovnakom momente ho aj smiech prejde. Otvoria sa totiž dvere a v nich sa objaví chalan v tmavomodrom tričku, bielych trakoch a nohaviciach rovnakej farby, ako má tričko. Spozná v ňom Louisa. Tvári sa vážne, akoby išiel niekom na pohreb, no keď uvidí kučeravca, usmeje sa.

Liam pozrie smerom, kam hľadí Harry a uškrnie sa. ,,Ja som ti vravel, že príde..." postaví sa od stola a vezme si koláče. ,,Tak ja pôjdem, vidíme sa zajtra. Nezabudni sa naučiť, nemôžeš odo mňa stále opisovať..."

,,Prepáč, no nenechávaj ma tu... s ním," zamrmle Harry a uprace stôl, zatiaľ čo ho Louis uprene pozoruje. Je mu to celkom nepríjemné, a tak sa poobzerá po pekárni a usúdi, že si na chvíľu odskočiť môže, Isabelle ešte dokončuje nejaké veci vzadu.

Zájde na záchody a namočí si ruky ľadovou vodou. Prejde si nimi po tvári a zahľadí sa do zrkadla. ,,Potreboval si sa schladiť?" ozve sa za ním tichý hlas. Zelenoočko nadskočí a modrookého to riadne pobaví. ,,Snáď sa ma nebojíš, Hazza."

,,Prečo by som sa mal?" spýta sa Harry. Louis sa k nemu pomaly začne približovať, akoby zvažoval, či mu za to zelenooký naozaj stojí. Ten si v mysli zanadáva, keď sa ocitne v rovnakej situácii, ako včera. Zadrží dych, keď ho starší pohladí po tvári a priloží svoje pery k perám mladšieho.

Tentoraz staršieho prekvapí, keď mladší takmer hneď začne spolupracovať. Natisne ho na stenu a rukou mu vojde do nohavíc. Vtedy už má Harry dosť a odtisne Louisa od seba. ,,Musím..." vypadne z neho a vybehne zo záchodov. Čo to preboha urobil?

Isabelle na neho vrhne veľavýznamný pohľad a on radšej vezme metlu a začne zametať zem. Louis okolo neho prejde a rukou sa mu obtrie o zadok. Harry sa prudko nadýchne a zazrie na neho. ,,Prestaň," sykne na neho.

Louis mu do vrecka strčí malý papierik a odíde. ,,A vraj, nepáči sa mi, nič sa nedialo," uškrnie sa Isabelle. ,,Neboj sa, netrápi ma to, že ho vidím, rozišla som sa s ním ja, nie on so mnou. Páčil sa mi, fakt áno, a stále to tak je, no nemilujem ho."

,,Isa, mlč," povie Harry a podíde k pultu. ,,Tak, čo si dáte?" spýta sa postaršej panej, ktorá si párkrát odkašle a ukáže na jahodový koláč. ,,Nech sa páči," podá jej ho a vezme si peniaze. ,,A vy?"

Loui Loui...
😂😂😂😂
Chudák Hazzík
Tori

Same MistakesWhere stories live. Discover now