Izbou sa ozve zvonenie budíka a Harry zastoná. Včera sa jeho návšteva kina predĺžila a skončil s Liamom v nejakom bare. Spomína si, že ho niekto chcel zobrať k nemu domov, no menej opitý hnedooký ho zachránil a doviezol domov. To je všetko, čo si pamätá.
Teraz ľutuje, že sa na niečo dal nahovoriť, lebo ho čaká návšteva u Tomlinsona a musí ešte po tie jeho mrkvové koláče. Reálne, kto je mrkvové koláče?! Tie im zostávajú takmer vždy, no Harry ich neje. Jedna pani ich totiž prišla kúpiť pre svojho koňa.
Pri predstave Louisa ako koňa sa pousmeje a postaví sa z postele. Má ešte dve hodiny do času, ktorý mu Louis napísal v správe. Celý večer mu vlastne vypisoval, čo však kučeravec zistil až po východe z kina. Nikto o neho nikdy nemal taký záujem, trochu ho to zahrialo.
,,Dobré ráno, Gemm," vojde do kuchyne, kde jeho sestra akurát číta noviny a pije čaj. ,,Ako si sa vyspala?" spýta sa jej v snahe nadviazať rozhovor. Jeho staršia sestra na neho pozrie a trochu sa zamračí. ,,Pýtal som sa ťa, ako si sa vyspala..."
,,Dobre," pokrčí plecami. ,,Tomlinsonovci darovali peniaze na ďalšiu charitu..." hodí do Harryho noviny. ,,Aj iní by darovali, kebyže na to majú," povie znechutene a pokrúti hlavou. ,,Idioti, ktorí sa tým len chvastajú. Robia to aj tak len pre to, aby sa o nich písalo..."
Harry otvorí noviny a uvidí tam fotku Louisa s jeho rodinou. Prejde po jeho postave rukou a potom ju hneď odtiahne a pokrúti hlavou. ,,Súhlasím, Gemm. Ja by som daroval tiež, a veľmi rád darujem, keď budem mať čo."
,,Tu nejde o to," ozve sa ich mama, ktorá príde do kuchyne. ,,Tomlinsonovci si myslia, že tým zakryjú nechutnosti, ktoré porobili, ale viacerí si dobre pamätajú, čo sú zač," povie s neskrývaným odporom ,,No, dosť o nich a užívajme si sobotu..."
,,Ja budem musieť do práce," ozve sa previnilo Harry. ,,Mám jednu dôležitú objednávku... a dobre vieš, že Josephine je chorá a zaskakujem aj za ňu s Isou a keď som chcel včera s Liamom, musel som vziať dnešok, Belle si zariaďuje svadbu..."
,,Dobre, Hazz, ale sľúb mi, že do tretej si doma. Chceli by sme si aspoň jedno poobedie užiť s tebou," povie Anne a sadne si za stôl.
,,Aktuálne, mne vadiť nebude, keď sa bude flákať a nepríde," ozve sa Gemma, ktorá sa znova začítala do novín. Dopije svoj čaj a pozrie na Harryho. ,,Včera si mal zaujímavú noc, že?"
,,Ani nie, Liam by ma nenechal robiť somariny... teda, pokiaľ by to nebol jeho nápad, čo bol," zasmeje sa Harry. ,,Len pár pohárikov..."
,,Harry, máš ledva sedemnásť," pokrúti hlavou Anne a zamračí sa. ,,Neschvaľujem ti to, ale zároveň ti verím... v každom prípade, ako to, že ti to dovolili?"
,,Stačilo párkrát zažmurkať a bolo to," nevinne sa usmeje Harry a zasmeje sa nad pohoršeným pohľadom jeho sestry a mamy. ,,Žartujem. Liam tam má kamaráta, tak mi trochu nalial, ale naozaj len trochu..."
,,To som videla," povie sarkasticky Anne a radšej odíde z kuchyne, aby Harrymu nemusela povedať, čo všetko robil. To by asi neuniesol.
,,Tešilo ma, Gemm, no už musím letieť, zabudol som, že tie koláče treba ešte upiecť," povie Harry a rozbehne sa do izby, aby sa prezliekol. Ale naozaj toho veľa nevypil, len nie je zvyknutý piť alkohol...
Nudaaaaa
ale nabudúce to bude lepšie😁verte mi
Venujem naj_nena
Tori
YOU ARE READING
Same Mistakes
Fanfiction,,Celkom blbý spôsob, ako ma zbaliť." ,,Nesnažím sa vás zbaliť. Ale keby niečo, som Louis."