8. kapitola

39 3 1
                                    

Zelenooký sa hodí do postele a nechá svoje slzy stekať mu na vankúš. Kde bol Liam, keď ho potreboval? Roztrasie sa kvôli vzlykom, ktoré v sebe držal celú dobu a pritiahne si nohy k brade a objíme si ich rukami. Zo začiatku sa mu to páčilo, ale nechcel... nie...

Pozrie sa na svoj mobil a uvedomí si, že by mal do práce. Ale tam sa mu vôbec nechce. Objaví sa mu v upozorneniach správa a on vzlykne. Je od Louisa a stojí v nej jedno jediné slovo a to: Prepáč. To to neodčiní, prakticky ho znásilnil...

Pokrúti hlavou, akoby tým mohol zmazať udalosti z domu Tomlinsonovcov a objíme svojho plyšového macka, ktorého si nechával z dôvodu toho, že k nemu mal priveľký citový vzťah. Macko, ako ho nazval, s ním prežil všetko, od rozvodu jeho rodičov až po... dnešok.

,,Prečo mi to urobil?" spýta sa a zahľadí sa so zaslzenými očami Mackovi do tváre. Ťukne mu prstom do plyšového nošteka a trochu sa usmeje. ,,Som rád, že si tu so mnou, Macko..."

Vytiahne mobil a vytočí Liamovi číslo. Trvá asi minútu, kým mu zodvihne. ,,Ahoj, Liam," potiahne nosom a zahľadí sa do prázdna. ,,Kde si bol? Mal si mi zavolať, Liam!" zlomí sa mu hlas a zavládne ticho.

,,A sakra! Harry, že sa nestalo to, čo... nie! Ja som... idiot, viem to. Ale keď mi zavolal Niall, že je doma sám, ja som," zavládne ticho a ozve sa nadávka. ,,Odišiel som a zabudol som na teba. Mňa to tak mrzí! Idem za tebou, áno?"

Harry prikývne a potiahne nosom. Uvedomí si, že jeho kamarát ho nemôže vidieť. ,,Áno, áno..." povie ticho a zruší hovor. Vyberie sa do kuchyne, aby si zobral pohár vody. Po ceste sa uvidí v zrkadle. Je strapatý, oči má opuchnuté od plaču...

Zhnusene si vezme vodu a napije sa. Nenávidí sa. Zajtra v práci skončí a už nikdy neuvidí Tomlinsona. Tak je to dobré a mal to spraviť už skôr. Ozve sa zazvonenie. Kučeravý sa strhne a pomaly podíde k dverám.

,,Ahoj, Liam," šepne, keď ich otvorí a ocitne sa pred jeho kamarátom, ktorý ho v tom nechal. ,,Nevyčítaj si to, áno?" povie Harry a zadíva sa do zeme. Príde mu znova zle z toho, že sa ho Louis dotýkal rukami, ktorými sa dotýkal chvíľu predtým aj Johna.

Hnedooký ho objíme a vtedy sa Harry prestane znova ovládať a rozplače sa. ,,Louis... on... ja..." viac zo seba nedostane, rozkašle sa a objíme Liama. Celý sa trasie a snaží sa nemyslieť na to, ako sa ho dotýkal a... a...

,,Zájdem do tvojej práce povedať, že sa tam už neukážeš," povie Liam a zahľadí sa na Harryho uslzenú tvár. Ten prikývne. Hnedooký si povzdychne a vyberie sa urobiť svojmu kamarátovi čaj s práškom na spanie, aby sa z toho vyspal.

Cíti sa tak previnilo, ako nikdy predtým. Vmieša Harrymu do ovocného čaju prášok a zamieša ho lyžičkou, ktorej sa vďaka obavám ani nestihne zľaknúť. Bojí sa o Harryho, aby neurobil nejakú hlúposť, dobre vie, aký je kučeravec citlivý a ako sa asi teraz musí cítiť.

Veľmi dobre ho pozná. Donesie svojmu najlepšiemu kamarátovi čaj a smutne sa na neho zahľadí. Z Harryho, ktorého videl včera toho veľa nezostalo. ,,Ja som taký idiot," šepne a zaborí si tvár do dlaní, keď nechá Harryho v jeho izbe samého.

Torin level lenivosti - nechce sa jej ani vydávať predpísané kapitoly😂😂
Tori

Same MistakesWhere stories live. Discover now