Nikah🤍

1.6K 76 13
                                    

ömer gilin konağına dogru sürüyordu arabasını. Ömer gilin konağının oraya geldiğinde nazlı'yı ömer gilin konağında görmüştü mert.   Ömeri nazlı konusunda uyarmak için gelmişti buraya şimdi ise nazlı'yı ömerin evinden çıkarken görmek mertı bitirmişti. Nazlı'nın gittigni görünce arabasını çalıştırıp   otele doğru sürdü. canı yanıyordu Mert'in. Bi anda elini öfkeyle direksiyona vurdu,ve bağırarak

Nazlı  bu  kadaçok  mu  seviyorsun ömeri?

Öyle bi acıyla söylemişti'ki içi yanıyordu. Tekrar elini direksiyona vurup

neden' ömer  sana o kadazaravermişkecanını  yakmışken neden?

Mert asla inanmıyordu   Ömer'in Nazlı'yı sevdigni. Çünkü sevseydi merte göre ömer nazlıyı nikahta terk ettmezdi. Mert böyle öğrenmişti sevgiyi deli gibi aşık olan biri sevdiği insana zarar vermezdi. hızla arabasından inip otele geçti.

bir müddet camdan aşağı baktım hala aklım almıyordu. Bu kadar kolaymıydı nazlı'nın ömeri affetmesi. Onu o evden çıkarken gördüğümde   ölmek istemiştim. elinde bir silah olsa kafasına sıkardı belki de. Sabahtan beri yavaş yavaş damlayan Yağmur şiddetlenmiş'tı Urfa yağmura teslim olmuştu. Nazlı koşarak Konağa doğru koşuyordu Üstü başı Sırılsıklam olmuştu. Mert'in onları gördüğünün farkında bile değildi. Konağa geldiğinde odasına geçip üstünü değiştirip saçlarını kurutmuştu. bütün eşyalarını valize toplayıp yatağın altına sakladı.  bugün bu odada son günüydü Belki de bir daha hiç gelemeyecekti, bu eve.  ama mecburdu seviyordu çünkü. hep böyle mi olacaktı kavuşamicakmiy'di ömerle, Ya da dedesi zorla biriyle evlendirmek  isteseydi ne yapacaktı.  artık dayanamazdı böyle şeylere mecbur'du gitmeye. Konağın kapısını çalması ile ailesini geldiğini anlamış'tı bugün annesi ve ailesi ile iyi vakit geçirmesi lazımdı. yanlarına gidip sımsıkı annesine sarıldı sonra babasına. Zehra Hanım ve Yusuf Bey kızlarına şaşkınca bakıyorlardı. Nazlı Normalde bir şey olmadıkça sarılmazdı çünkü. ama ikisi de nereden bilebilirlerde'ki kızlarını bugün bu evde son günü. Nazlı onlardan ayrılıp Burak'a sarıldı. Burak olmasa nasıl gülerdi onun komik halleri olmasaydı gülmeyi unuturdu. daha fazla dikkat çekmemek için Burak'tan ayrılıp yerine oturdu.  Yarın olacaklardan ne kadar inkar etsem de korkuyorum. salondan çıkıp odama geçtim mesaj sesiyle baktım Ömer yollamıştı mesajı.

Yarın senin ve benim en güzel günüm olacak kimse artık mutluluğumuza karışamayacak sana Söz hep mutlu olacağız.

Telefonu yerine koyup yatağa girdim. Masanın üstündeki radyoyu alıp TR FM kanalını açtım.  Ve geçen gün  dinledigim şarkı çalmaya başladı Son arzum.

Mert ayağa kalkıp masanın üstündeki radyoyu açıp TR FM  kanalını açtı. Son arzum çalıyordu kanalda. Mert sesini açıp tekrar ediyordu. Gözlerini kapatıp o güne gitti nazlıy'la ilk tanıştıkları güne. Mert asansördeki bu kadına bakıp kim olduğunu merak ediyordu. En sonda dayanamayıp nazlı'ya dönmüştü bakışları.

Bedel Tamamlandı1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin