Kına Gecem

2.6K 114 4
                                    

Ne yapacağımı, Ne diyeceğimi, bilmeden, dolanıp duruyordum, odada. babam önüme iki seçenek sunmuştu.ya kız kardeşimi,seçecektim,ya da, Nazlı'yı seçecektim. en zor karardı, Belki de benim için. babam kararlıydı, babam, istediği şeyi yapardı. sözünü dinlemesem, biliyordum. başımıza, ne getireceğini,biliyodum. iki yolda, benim için en zor, karar'dı. Nazlı'ya bunu, nasıl yapacaktım, ben.
nasıl onu ateşe atacaktım, bilmiyordum. üstümdekilerden kurtulup yatağa geçtim, bir yolu yok-muydu,bunun.bir çıkış, yolu. babam bütün, çıkış yollarını, bir, bir, üstüme, kapatmıştı. ben nazlı,yla,  mutlu olacağımı, zannederken, önümüze bir engel, daha çıkmıştı. Düşüncelerimden,sıyrılıp
Balkona çıkıp yere oturdum sıkıntıyla cebimdeki sigarayı çıkartıp ateşle yakip icime çektim

yazarın anlatımıyla

Yakup'aga, Ne konuda Ömer'i seçime zorlamıştı?

ortada bir, nazlı,bir de Zehra vardı. Ömer'in tek seçeneği vardı,ama, her ne olursa, olsun, seçim, yapmakta zorlanıyordu. bunu düğün, gününe,kadar, karar verecekti. nazlı yine bir Bedel mi, ödeyecekti,yoksa Ömer, ikinci   tercihi yapıp, kardeşini mi, ateşe atacaktı.
sabah yatağından,kalkıp. güzel bir güne,  uyanmıştı. kendine bir, söz vermişti. çünkü her, ne olursa,olsun, umudunu, mutluluğunu, kaybetmeyeceğine, dair. Fatma ablasının,çağırması ile gidip,yanına oturmuştu. biraz atıştırdı,içinde Öyle, heyecan vardı ki.acaba Ömer'de, de, var-mıydı,Bu heyecan. içinden geçirmişti, kendi, kendine. nereden, bilebilir ki, Ömer'in,Yüreği,Yangın Yeri. bir seçim arasında kalmış çıkamıyordu,bir türlü.

Nazlı atıştırdıysan, yukarı çık. saçını yapmak için gelmişler.

Tamam anne, çıkıyorum. Elindeki çayı bırakıp yukarı odasına çıktı.saçını ve makyajını yapacak olan iki kişi gelmişti yanına. kalın bir maşa yapılacaktı. saçlarını yapımına başlamıştı. Aynadan, kendimi izliyordum. mutlu olabilecek, miydim,Ömer'le. O da bende,mutlu, olacak-miydik. saçlarımın her, birbirine, kalın maşa yapılmıştı.ortadan tel tokayla tutturulup. güzel bir görünüm sağlanmıştı. makyaj yapımına başlayınca daralmıştım, ayağa kalkıp, Masadaki suyu, kana,kana, içtim. yerime geçerken Yasemin gelmişti odaya. çekinir bir, halde yanıma geldi.

Nazlı Müsaitsen, biraz konuşabilir-miyiz,lütfen.

Çekinerek söylemişti bu sözleri.O da üzgündü, benim gibi, Azat gibi, ama onun bir, suçu yoktu. Aslında hiç kimsenin yoktu, bu olayda, tek suç, varsa o da dedemindi.

olur, konuşalım.

minnet gözüyle bana bakmıştı Yasemin. içeridekilerin çıkmasıyla yatağa oturduk ikimiz de, söze başlamasını bekliyordum.

Ben ne diyeceğimi bilmiyorum. ben çok özür, dilerim Nazlı. sana Beni Affet demeyeceğim, ama dene, olur mu. beni affetmeyi dene, ben gideyim.

Onunla böyle ayrılamazdım Yasemin, Dur, gitme lütfen.

arkasını dönüp bana bakmıştı üzgün gözlerle

Affedilecek, bir şey yok, Ama için, rahat olsun.ben, seni de, Azat'ıda, affettim.

İyi ki varsın, Nazlı. iyi ki benim, kardeşimsin, Kuzenimsin. Sen de olmasan ne yapardım, bilmiyorum.

Bedel Tamamlandı1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin