1999 Aralık
5 ay sonraSabah yataktan kalkıp banyoya girdim eli yüzümü yıkadıktan sonra beşiğin yanına gittim. İcimdeki korkuyla nerdesin annem nerdesin. odadan çıkıp aşağa salona indimde Denizin sesiyle mutfaga geçtim. mertle denizin gülme sesiyle onlara baktım. benim geldiğimi görünce bende yanlarına gittim.
Agliyordu bende seni rahatsız etmek istemedim.
Sağ ol mert
Kahvalti hazir hadi gecelim.
Tamam geliyoruz yaren.
Beraber kahvaltı ya oturduk denizin mama sandalyesini yanima yaklaștirip mamasını veriyodum. iki tane diși cikmiști daha da cikicakti. mert gelen telefon sesiyle ayaga kalkip uzaklaştı ordan acmiști telefonu. uzun zamandır bekledigi birinden gelmişti.
Mert bey beritan korhanı bulduk İstanbulda kendisi.
Tamam taner saol.
Telefonun kapanmasıyla mert Heycanla nazlının yanina gitti.
Nazlı seni Kına akşamı kaçırıp yangınların arasına atan kişi ile senin yatağına gelip fotoğraf çeken kişi aynı, aynı kişi kaçırmış seni.
Yaren ve Nazlı hızlı ayağa kalkıp Mert'in yanına gittiler.
Nazlı Az önce duyduklarını anlamaya çalışıyordu Ve en sona dayanamayıp Mert'e baktı içindeki meraklaNasil buldun ki anlayamiyorum ben?
Bir yildir peșindeydim daha yeni haberim oldu.
Mert ben ne digcemi bilmiyorum çok mutluyum.
Daha fazla dayanamayarak sarildim hayatima girdigi an herșeyi bir bir düzeltmiști ve düzeltiyodu hala.
Bir yıl bir ay önce namusuma iffetime iftira atılmıştı hem de çok ağır bir iftira.
Ama artık düğüm bir bir çözülmüştü.Biz seninle gidip o iti alalim bakalim yakup ağayla bi baglantisi varmi?
Tamam
mertle beraber arabaya bindik depoya doğru sürdü arabayı. heyecanla arabadan inip kocaman deponun içine girdik iki üç tane adam Mert'in yanına gelip Hoş geldiniz deyip gitmişlerdi o adamla yalnız kalmıştık. karşımda sandalyenin Üstüne oturmuş gözleri kapalıydı yanına gidip gözlerini açtım. beni görünce Neye uğradığını şaşırmıştı.
Ondan hesap sormak istiyordum beni bu hale getirenlerden biriydi OHatırladın mı beni?
kaçırıp o eve bırakmıştın sonra tekrar kaçırıp zorla o evde tutun beni?
sonra yalandan iftira atıp benim Hayatımı mahvettin, Şimdi konuş hatırladın mı?
Sana bu Emirleri kim verdi Yakup Aslan'ı tanıyor musun?
Mert'in sorusu ile Beritan Mert'e bakmıştı.
Ben size bir şey söylesem beni öldürürler yaşatmazlar.
Asıl şimdi bir şey Söylemezsen senin yaşatmam Yolun Sonu artık konuşmazsan bu belimdeki Silahı alıp senin kafana sıkarım.
Beritan konuşunca başına neler geleceğini biliyordu Yakup Ağa tarafından.
Mert'e ve Nazlı'ya bakıp kafasını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bedel Tamamlandı1
Chick-LitBi kadina ve'ya bi adama' aşık olup sevmek yettiyomu? Ben cevap vereyim Sevmek yetmiyo birini sevdiğin zaman ona güvenmem lazım. Onu üzüp kırdıktan sonra sevmenin bi anlamı kalmıyo.Bu kitapta 18 yaşında bedel olarak ömer ağayla evlendirilen nazlı'y...