5, burada ne işin var?

3.2K 353 61
                                    


Taehyung'dan

"Taehyung!"

Lalisa birden odama daldığında gözlerim açıldı. Uzun siyah saçlarını tepeden atkuyruğu yapmıştı. Şimdi ise minik kravatını bağlamaya çalışıyordu. "Bana yardım etsene."

Gözlerimi devirdim ve ayağa kalktım. Gömleğinin yakalarına doğru yaklaştım ve onları yukarıya doğru kaldırıp kravatı düzgün bir hale getirdim. "Bir şeyi de ben olmadan yapmayı öğrensen keşke."

Lisa gözlerini devirdi. "Sus da beni iyi dinle, dün kızlarla konuştum. Jennie ona yazan anonimi bize söyledi." Yutkundum ve kravatını bağlamaya devam ettim. "Ee?"

"Yani, bizim kızlar bugün anonimi davranışlarından tahmin etmeye falan çalışacaklar. Jennie'nin bir bok anlayacağını sanmam da aralarında Jisoo var. Dikkat etsen iyi olur."

Kravatının uzun bölümünü yeleğinin içerisine soktuğumda gözlerine bakıp geri çekildim. "Zaten pek bir şey çaktırmıyorum."

Lisa gözlerini devirdi. "Jennie yan komşumuz Taehyung, kıza sadece merhaba diyebildin şu zamana kadar." dediğinde gözlerimi devirdim.

"En azından ikiziyle yakın arkadaş olmaya çalışıyorum, hem baya kafa çocuğa benziyor."

Lisa atkuyruğusunu sıkılaştırdı ve yanıma geçip o da aynadan üzerini kontrol etti. "Jimin ile çocukluk arkadaşısın, seni bile Jungkook'la o tanıştırdı."

Bol olan siyah kravatımı düzelttim ve beyaz gömleğimin üzerine spor okul ceketi giydim. "Uzun süredir Tayland'da okumam ve buradan uzak kalmam benim suçum değildi. Annemin gönderdiğini biliyorsun."

Lisa gözlerini devirdi. "Beynin olsa gitmezdin. Nasıl seni zeki olduğun için oraya gönderdi hala anlayamıyorum. Resmen saçmalık."

Başımı salladım ve okul çantamı sırtıma taktım. "İlk defa haklısın." Cebinden parlatıcısını çıkartıp dudaklarına sürdü.

"Hadi artık." Gözlerimi devirip işini bitirmesini beklerken birden kapı çaldı.

Annem birden bize seslendi. "Ben bakarım!"

Omzumu silktim ve kimin geldiğini merak ediyordum.

Merdivenlerden inip koridoru geçtiğimde annem güler yüzüyle biriyle konuşuyordu. Yüzünü daha net görebilmek için kapıya doğru yürüdüğümde birden gözlerim açıldı.

Jennie'nin burada ne işi vardı?

Jennie'nin burada ne işi vardı?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

sınır +40 🌟

different | taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin