5. Rész

169 11 6
                                    

- Sziasztok, megjöttem!!

- Szia Brigi, csak én vagyok. - hallottam meg anya hangját a konyha felől. - Gyere segíteni mert még fel kell díszíteni mindent a házon, kívül és belül.

- De miért most csináljuk, hiszen még van idő karácsonyig!?

- Brigi, már csak pár nap és karácsony!!

- Ja én ezt el is felejtettem!

Később a szobámat díszítettem, amikor kinéztem az ablakon. Pont rá láttam Noel ablakára. Éppen valamit pakolt az ablak előtti íróasztalnál. Majd felnézett és intett egyet, mosolyogva.
Én meg vissza intettem neki.

Majd eltűnt az ablakból, és nem sokkal utána megrettent a telefonom.

Új üzenet érkezett:

Noel: Mit csinálsz az ablakban?

Brigi: Díszíteni akartam csak máshogy nem értem fel az ablakhoz.

N: Nehogy leess onnan!!

B: Már nem fogok...

N: Leestél????

B: Igen... :(

N: Átmegyek!!!

B: Nem kell jól vagyok!!!
B: Noel érted??

Ekkor viszont kinyílt a házuk bejárati ajtaja, és kilépett rajta Noel. Majd becsukta és át rohant az úton. Fél perccel később megszólalt a csengő!

- Á, szia Noel... Hogy hogy itt vagy? - hallottam meg anya hangját.

- Csak Brigihez jöttem mert nem akarta elmondani hogy leesett-e a létráról!

- Jaj, rendben menj fel hozzá. Szerintem a szobájában van.

Léptek a lépcsőn... Kinyílik az ajtó... És belép rajta, Noel enyhén aggódó tekintettel.

- Na mit csináltál te lány?

- Hát tényleg leestem... De nem lett bajom, szerintem.

- Na azért mutasd magad!

Odajött hozzám és a két kezével megfogta a derekamat.

- Ahogy nézem tényleg nem látszik rajtad semmi. Maximum, hogy most kissé piros az arcod! - kezdett el vigyorogni.

- Aha persze, mert meleg van!! - néztem rá, majd inkább a vállába fúrtam a fejem, hogy ne lássa az arcom.

- Na Brigi mit a baj? - kérdezte de hallottam a hangján hogy mosolyog.

- Semmi, csak fáradt vagyok kicsit.
Ezután már jobban megölelt és én is át ötleltem őt. Nem is tudom mennyi ideig álltunk ott a szoba közepén!!

- Szerintem én lassan megyek is mert késő van...

- Hány óra van?

- Fél nyolc.

- Jó menj csak holnap reggel úgy is látlak majd igaz?

- Igaz.

Miután elment, már csak le fürödtem, haját mostam és mentem is aludni.

Egymás mellett |✓|Where stories live. Discover now