9. Rész

167 12 5
                                    

Már kint álltam az autójuk mellett Luca nénivel együtt és beszélgettünk, amikor kijött a házból Noel a focis ruhájában.

- Induljunk, mert nem akarom hogy el késsünk a be melegítésről! - sürgette a dolgokat Luca néni.

Miután oda értünk:

A pálya mellett és mindjárt kezdődik a meccs, most értek fel a pályára. Mi Luca nénivel ott álltunk a pálya szélén és figyeltük ahogy Noel elkezd játszani.

3:1 -re Noelék csapata nyert és az utolsó gólt ő rúgta be a kapuba!
Most nézem hogy elindult felénk!

- Megnyertük! - közölte ki fulladva.

- Nagyon ügyes vagy! - ölelte a fiát Luca néni mosolyogva.

- Nagyon jól játszottál!!! - néztem rá én is vigyorogva. Erre odajött és szorosan megölelt, majd a hajamba suttogta:
- Köszi, hogy itt voltál és szurkoltál nekem végig! - majd el hajolt a hajamtól és mosolyogva nézett rám.

- Noel, gyere! - hallottam meg az edző hangját. Erre Noel is felnézett és elfutott a csapatához, hogy ünnepeljenek.

Már este volt, amikor indultunk haza és Noel úgy döntött hogy inkább hátra ül mellém az autóban. Amit persze Luca néni az ő háta mögött egy sejtelmes mosollyal díjazott!

Megrettent a telefonom:

Lizi: Merre vagy nem voltál ma otthon?

Brigi: Nem ma Noel foci meccsén voltam, vele és az anyukájával.

Lizi: Azta! Akkor menj és beszélgess vele jó sokat!!!😘😘

Brigi: Lizi azt tenném ha nem jelenne meg a chat fejed folyton!! 😉😑

Lizi: Hupsz, bocsi...😁😘

(ECsivi24 remélem ismerős! 🙄😂😘)

Ezután elaludtam, majd akkor ébredtem fel amikor már Luca néni parkolt a kocsi parkolóba a házuk előtt. Noel meg ott ült mellettem mosolyogva.

-----------------------------------------------------------------

Úr isten köszönöm nagyon a 100 megtekintést, hiszem még csak a 9. Résznél tart a történet ❤️❤️❤️

Remélem mindenkinek tetszik ❤️

Egymás mellett |✓|Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon