Két héttel később pont karácsony reggel van és most ébredtem fel. Felkeltem és lementem a konyhába.
- Jó reggelt!
- Neked is!
- Jó reggelt Brigi!
- Mi lesz a mai napi menetrend?
- Reggeli itthon és ki bontjuk az ajándékokat, majd ebéd az Ötvös családnál, ahová délután jön még a Luca testvérének a családja is.
- A Botika is? Meg ő és a férje?
- Igen ők hárman.
- Oké.
Ajándék bontás:
- Jaj nagyon köszönöm ezt a gyönyörű ruhát meg a sok könyvet is!!!
- Örülünk hogy tetszik neked!!
- Jaj anya, nem kéne át menni a szembe szomszédba?
- De, de jó hogy mondod!
A szomszéd ház ajtajában:
- Sziasztok!!
- Helló!!!
- Úgy örülök hogy át tudtatok megint jönni, gyertek már kész az ebéd!
- Szia kicsilány! - állt meg előttem Noel.
- Szia focis srác!! - néztem rá én is.
- Na, mi ez az új név? - nézett rám félig felhúzott szemöldökkel.
- Csak ha nekem van becenevem akkor neked is lehet! - vigyorogtam.
Később amikor már Boti is ott volt és pont vele játszottam, akkor jött oda Noel és hátulról át karolta a derekamat, majd mosolyogva beszélni kezdett:
- Olyan aranyosan játszol vele, biztos nagyon jó anyuka lesz belőled! Hiszen egész délután veled játszik!
- Köszi, hogy így gondolod!
- Bjigi figyelj rám! - szólt bele Boti.
- Jaj persze figyelek csak beszélgettem Noellel közben!- Noel, is játszik velem?
- Igen - válaszolt mosolyogva Botinak. Ritkán mosolyog így csak a szüleire, Botira meg rám!!!
- És Noel segít nekem rollerezni?
- Igen, segítek!
Majd oda állt mögé a rollerre és mosolyogva elkezdte neki mondani, hogy hogyan kell csinálni. Ezt figyeltem és el is mosolyogtam rajta! Nagyon aranyos volt így!
Otthon ki bontottam az ajándékokat amiket kaptam! Noel egy olyan bekeretezett képet adott amin mi vagyunk és mosolygunk a versenye után ami pár hete volt!! Annyira szép lett!!!
Még írtam neki egy üzenetet:
Brigi: Köszönöm a képet amit kaptam! ❤️🥰🥰
Noel: Örülök hogy tetszik! ❤️ Én is köszönöm a azt a különleges díjat amit csináltál nekem! ❤️❤️
Brigi: Én is örülök!
Noel: Jó éjt kicsilány ❤️
Brigi: Neked is focis srác ❤️
YOU ARE READING
Egymás mellett |✓|
RomanceEgy történet két családról, a napjaikról, mindenről ami velük történik. Apa, anya és az ő lányuk. Apu, anyu és az ő fiúk. Ha kíváncsi vagy mi lesz velük, akkor tarts velem, Brigivel és Noellel! A borítót pedig nagyon köszönöm @ARTemis_covers - nek...