6. Rész

165 12 6
                                    

Másnap az iskolában, tesi óra elején:

- Jól van gyerekek, ma közös tesi óra lesz mert Lakócsa tanár úr nem tudott jönni mert beteg lett.

- Hahj... - kb az összes lány így reagált erre a csodás kijelentésre. Még is magyarázom hogy miért! Szóval... A fiúknak az a fő mániája hogy ilyenkor futnak velünk majd leülnek a lelátóra és minket bámulnak!! Szörnyű....!!!

A fiúk már a lelátón néznek minket:

- Brigi meg tudnád csinálni a következő talaj gyakorlatot? - nézett rám Somogyi tanárnő.

- Igen.

- Rendben, mehet!

Meg is csináltam a cigány kereket, majd a szaltót és abból egy még egy ugrást.

És a végén tökéletesen megálltam.

- Azta rohadt.... Bence ezt láttad?! - hallottam meg a hülye András hangját.

- Erdei, maradjon csöndben! - kiállított a tanárnő.

Ezután leültem én is a lelátóra. Majd András ült le mellém. Francba!!!

- Szia szépségem! Hogy vagy te ilyen ügyes a talaj tornában?

- Istenem András! Hagyj már békén!!

- De most miért??? - kezdett el kiabálni velem. És még ő van felháborodva???!

- Van valami baj? Hm, András?? - kérdezte Noel kissé ideges hangon, miközben átkarolta a vállamat.

- Noel te meg mit akarsz itt? Én csak beszélgettem Brigivel!

- Aha én is pont úgy hallottam az előbb!

- Jó mindegy szerintem én inkább megyek, mert itt nem lehet még beszélgetni sem.

- Minden oké? - nézett rám Noel.

- Igen, most már igen! - mosolyodtam el.

Délután még át mentem Noelékhez, hogy segítsen nekem angolból, mert én egy szót sem értek belőle... És akkor még nem tudtam hogy mi lesz utána!!




〜・۝・〜

Szerintetek mi lesz ?
Írjatok véleményt kommentben!

Egymás mellett |✓|Where stories live. Discover now