19. Rész

143 12 2
                                    

Ma lesz a szüleim végrendeletében leírtak felolvasása/kihirdetése.

Még mindig nem vagyok teljesen jól. De nagyon nagy köszönetet kell majd mondanom az Ötvös családnak hogy itt vannak velem és vigyáznak rám. Most ülünk a kocsiban és megyünk a helyszínre. Luca néni idegesen dobol a műszerfalon, Örs bácsi az utat figyeli és közben Luca nénivel beszél. Noel itt ül mellettem és a kezemet szorongatja.

Itt vagyunk:

- Jöjjenek! - szólalt meg az ügyvéd.

- Köszönjük! - szóltam, majd amikor beléptem megláttam a mamát...

- Mama te mit keresel itt?

- Édes lányom mit keresnék??? Szerinted nem úgy illik hogy rám is hagytak valamit?!

- Mama neked még ilyenkor is az a fontosabb hogy mi az illendő?

- Brigi hagyd, nem érdemes... - szólalt meg Luca néni is.

- Ó, Brigike mit gondoltál hogy majd ki lesz a gyámod? - nézett rám gúnyos mosollyal az arcán a mama.

- Csöndet kérek! - szólalt fel az ügyvéd.

- Tehát a Lantos házaspár a vagyonát rá hagyta a lányára, a házat az elhunyt Lantos Endre anyjára hagyták, viszont a lányuk Brigitta felügyeletét nagy koráig a lány kereszt szüleire bízták azaz az Ötvös házaspárra. És ennyi.

- Köszönjük. És akkor más nincs, ugye? - nézett az ügyvédre Luca néni. Úr isten most örülök hogy náluk fogok lakni és nem a mama házában.

- Nem, nem végeztünk!! - háborodott fel a mamám. - Mi az hogy Brigitta velük lesz és nem velem???

- Nos hölgyem, mivel ez állt a végrendeletében az elhunytaknak ezért lesz így ezen túl.

Nagyon megnyugodtam, amikor ezt kimondták. Végre kicsit jobban is érzem magam hogy olyan helyre kerülök ahol szeretnek és törődnek velem. És ahol nem mellesleg napok óta lakok.

Egymás mellett |✓|Onde histórias criam vida. Descubra agora