Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. İyi okumalar. Hiç olmazsa emeğe saygı :))
Yine kim bulaştıda atarlandı bu diye mırıldandım kendi kendime. Suyumu içtim yukarı çıkıp iş için hazırlandım. Zeynep'i uyandırmamıştım. Begüm'ü hafifçe sarsarak ben gidiyorum Zeynep geldi yukarıda haberin olsun dedim. İş yerine gittim , çalışmaya başladım ve Begüm'ün aramasıyla dikkatim dağıldı. Telefonu açtığımda bana yeni fotoğraflar çektiğini onları göstermek için yanıma geleceğini söyledi ve telefonu kapattı. Gerçekten vahşi doğaya çok meraklıydı. Aradan çok zaman geçmeden yanıma geldi ve fotoğrafları göstermeye başladı. Bu neydi ıyy. Her fotoğrafında birbirini yiyen hayvanlar. Gerçekten ürkütücü. Sanki o bundan zevk alıyordu. Sadist bu kız dedim kendi kendime. Tüm fotoğrafları gösterince Zeynep'le gezeceğini ve akşam geç kalacaklarını söyledi. Benim de işim bitmek üzereydi. Kalan işleri yarına bırakmayı planladım. Eve gitmek için yola koyuldum ki Umut seni eve ben bırakacağım bekle biraz diye seslendi.
*****
- Herşey mükemmel olacak anlıyor musun. Herşey istediğim gibi olacak.
Her zaman sizin yanınızdayım.
- Öyleyse dediklerimi yapmaya başla. Unutma konu intikam almaksa herşey mübahtır. Herşeyin bir bedeli vardır ödenmiş veya ödenecek. Dişe diş kana kan , intikam intikam...
*****
Umut geldiğinde aşağıda duran arabasına doğru ilerledik. Arabaya binmem için kapıyı açtı. Ondan beklenmeyecek bir davranış şaşırdım doğrusu... Her neyse eve geldiğimde çantamda anahtarımın olmadığını farkettim. Begüm ve Zeynep evde yoklardı. Belki gelmişlerdir diye son ümitle zile basarken bir yandan da dua ediyordum. Ne yazık ki kapıyı açan olmadı. Arkama baktığımda Umut hala bekliyordu. Evde olmadıklarını anlamış olacakki yürü eve gidiyoruz dedi. Her ne kadar gelmemek için itiraz etsemde biliyordum ki benden daha inatçıydı. Hem bu sefer sarhoş değildim diye düşünerek tebessüm ettim. Arabaya binip evine geldiğimizde mutfağa girip yemek hazırlamaya başladı. Bir yandan da püf noktalar veriyordu. Hep zengin , hem yakışıklı hemde becerikli. Ama ona eskisi kadar ilgi duymuyordum. Soğuk bakışları onu bir o kadarda itici yapıyordu. Fakat yemekleri gerçekten çok güzeldi. Yemek yedikten sonra saatin geç olduğunu farkettim. Ve ben artık gidiyim dediğimde evime tekrardan bırakacağını söyledi.
Eve geldiğimizde kızlar gelmişlerdi ama ikiside uyuyordu. Ben de içeri girdiğimde sapığımdan günlerdir mesaj gelmediğini düşündüm. Unutmuştu galiba beni. İçim biraz olsada rahatlamıştı. Haftalar sonra huzur bulmuştum sanki. Neler olacağından habersiz derin bir uyku hakediyordum.