Sapık

637 59 0
                                    

******
- Bana yaptıklarının hesabını soracağım ona.

Ne yapacaksınız ?

- Herşeyini elinden alacağım en sevdiklerinden başlayarak. En sonunda da kendi canını ahahahah. He bu arada sana ihtiyacım olabilir biryere kaybolma.

Tamam efendim .

******

İlk iş günümün mutluluğunu yaşıyordum.Bir hafta sonraki sunum benim için kolay olacaktı çizim yeteneğim gayet iyiydi. Begüm'ü arayıp iş çıkışında birşeyler yapmamızı söyledim.
Daha ilk günden önüme bir sürü evrak yığılmıştı. Bu böyle gitmez inşallah diye dua ediyor bir yandanda işleri bitirmeye çalışıyordum. Saat 6:25 te işlerim bitmişti. Begüm'ü arayıp geliyor musun diye sorduğumda sevgilisiyle buluşacağını söyledi. Ahh ne güzel birde ekilmiştim. Tek başıma gezmeye karar verdim. Fatih meydanına kahve içmek için gittiğimde telefonumun titrediğini farkettim. Bilinmeyen numaradan... İyide bu nasıl olurdu. Bilinmeyen numaradan mesaj atılmıyordu ki. Mesajda : "Herşeyi ödeyeceksin '' yazıyordu. Sapığımız ne kadar da işsiz diyerek ufak bi tebessüm ettim ve kahvemi yudumlamaya başladım. Hesabı ödeyerek kalktım ve yarın ki iş günü için alışverişe çıktım. Bir kaç parça birşey alarak evin yolunu tuttum. O kadar yorulmuştum ki kıyafetlerimi çıkarmadan uyuyakalmıştım. Sabah ise Begümün tekmeleriyle uyandım. İşe geç kalacaktım anlaşılan. Yeni aldığım kıyafetleri giyerek şirketin yolunu tuttum. Şirkete varmak 15 dakikamı almadı. Şu danışmada oturan kızdan nefret ediyorum Umut'un peşinden ayrılmıyordu kıl kuyruk. Masama oturduğumda kalemime sarılmış beyaz renkte bir postiş gördüm " Yeni işin hayırlı olsun tatlım.'' Biri benle çok ciddi eğleniyordu ve bunu Umut'tan başkası yapamazdı. Şirkette benim numaramı bilen bi o vardı. Odaya yanına girdiğimde uyuyordu. Daha sonra bu konuyu onunla konuşmaya kararlıydım. Tam odadan çıktığımda mesaj geldi telefonu elime aldığımda mesajda '' yanlış tahmin '' yazıyordu. Arkamı hızla dönüp baktığımda Umut hala uyuyordu. Anlaşılan Umut değildi. Bi dakikada bu pis sapık benim içimimi okuyordu.

Sadece Tesadüf.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin