Zeynep mi ?

440 42 0
                                    

Arkadaşlar yorumlarınızı belirtip , votelerseniz sevinirim. Yorumlarınıza önem veriyorum teşekkürler. En azından emeğe saygı :)

Akşam olduğunda işlerimi biritirip şirketten çıkarken danışmadaki kızın Umut'un ağzının içine girdiğini farkettim. Umut'a iyi akşamlar diyerek oradan ayrıldım. Bir dakika ya ben bu çocuğu kıskanıyordum. Ve bunun önüne geçemiyordum. Taksiye atlayıp eve gittim. Sıcak bir duş aldım üzerime rahat birşeyler giydim. Camın karşısına geçtim. Temiz havayı ciğerlerimde hissediyordum. İçimdeki huzur fazla sürmedi. Evin karşısındaki ağacın yaprakları hareket ediyordu. İyide hava esmiyordu bile. Sapık evime kadar gelmiş olabilir miydi ? Bu ihtimali düşünmek bile istemiyordum. Kedidir diyerek kendimi avutacaktım ki bir inleme sesi geldi. Ağaçtan düşmüştü aptal. Ama toparlanması fazla zaman almadı. Arkamı dönüp telefonumu alıp polisi arayacaktım. Daha sonra kendi kendime mırıldadım. Salak değilse gitmiştir buradan diye. Camdan dışarı baktığımda gitmemişti hala oradaydı. Gerçekten korkmaya başladım amacı neydi bunun. Siyah pantolonu ve üzerindeki dar deri ceketiyle vucut hatları açığa çıkıyordu. Gayet kusursuz bir fiziği vardı. Yüzündeki maskesinden dolayı sadece büyük siyah gözlerini görebiliyordum. Aşağıya inip onu yakalamayı planlıyordum. Yürek mi yemiştim anlamadım. Adeta elim ayağım buz kesmişti. Kalan son bir kuvvetle aşağıya indim ve orada yoktu. Aptaldı ama bi o kadarda işini iyi yapıyordu. Korkutmayı başarmıştı. Anlaşılan bu gece bana uyku yok diye tısladım. Yukarı çıkıp telefonu elime aldığımda '' 1 yeni mesaj.'' Sapığımız hiç boş durmuyordu. Attığı mesajda " hediyemi beğendin mi ?'' yazıyordu. Çok beğendim diyerek küfürler saydırmaya başladım. Yatağıma yattığımda gözlerimin bir an olsun kapatamıyordum. Aklıma birden Umut'un gözlerinin mavi olduğu geldi. Sapığın o olmadığı kesindi. Yarın işe gitmeyecektim sapık her an peşimdeydi ve en güvenli yer evdi. Saçma düşünceler içinde uyuyakalmıştım. Sabah uyandığımda telefonu elime aldım. Mesaj gelmişti ama sapığımızdan değildi. Ne harika , bir haftadır ondan başkasından mesaj almıyordum. Umut atmıstı bu sefer mesajı '' Daha ilk haftadan işi asmak ha ? '' yazmıştı. Mesajını ''iyi değilim.'' diye yanıtladım ve telefonu kapatarak duşa girdim. 1 saattir duştaydım. Zilin çaldığını duydum Allah'tan Begüm evdeydi. O yüzden rahattım duştan çıkmam gerekmeyecekti. Telefonumun çalmasıyla banyo kapısının açılması bir oldu. Begümdür diye istifimi bozmamıştım taa ki içerideki kişi '' rehberdeki ismim çok yaratıcı '' diyene kadar... Bu Umut' un sesiydi. Ve ben telefon rehberine Umut'u ibne patron diye kaydetmiştim. Kendi kendime kahretsin diye mırıldandım.

Allah'ım rezilliğin böylesi. Napıcaktım şimdi. Beni biraz dışarda beklemesini söyledim. Duştan çıkıp saçlarımı kuruladım ve Umut'un yanına indim. Neyin var mesajda iyi değilim yazdın dedi. Önemli bişeyim yok sadece biraz rahatsızım dedim.

" Yarın benimle iş yemeğine geliyorsun.'' dedi. Ama diye cümleye başlamıştım ki itiraz istemiyorum diyerek susturdu beni. Sen ne zamandan beri benim adıma karar vermeye başladın dediğimde kapıya doğru ilerledi.

"Yarın saat 8 'de seni alacağım hazır ol."dedi ve

kapıyı kapatıp gitti. Rehber meselesini sormadığı için şanslı mıydım acaba ? Aradan 5 dakika geçmişti zil çaldı. Neden geri gelmişti diye düşünerek kapıya ilerledim. Ve karşımda Zeynep , gerçekmiydi bu. Gözlerime inanamıyorum. Zeynep 6 , 7 ay önce bizim yanımızda yaşıyordu ve evlenip İngiltere'ye yerleşmişti. Kendimi tutamayıp boynuna atladım. Neden geldin diye sorduğumda eşiyle boşandığını söyledi. Ve beni tekrar evinize kabul ediyomusunuz diyerek tebessüm etti. Evet eski grubumuz tamamlanmıştı. Zeynep'le oturup konuştuk herşeyi ama herşeyi baştan sona anlatmıştı bana. Kocası olacak pezevenk dövmüş kızı. Nasıl bu kadar cani olabilirler anlamıyorum. Bu kız benim ikizim gibiydi. Evden ayrıldığı zaman 1 hafta kendime gelememiştim. Bi süre sessizlik olmuştu sessizliği Zeynep bozdu. Ben hazırlanıyım sonra dışarı çıkalım olur mu dedi. Gerçekten harika bi fikirdi. Kafamı aşağı yukarı yaparak onayladım. Yarım saat sonra ancak hazırlanmıştı. Gerçekten çok uyuşuktu. Begüm'ü aradım ve akşam evde olmayacağımı söyledim. Zeynep'in geldiğini söylemedim. Sürpriz olsun. Zeynep'le dışarı çıktığımızda bir gece kulübüne gitme kararı aldık. İçten içe kendime söz vermiştim fazla içmeyeceğim diye. Gece kulübüne gittiğimizde buna uyucakmıydım bilmiyorum. Aradan yarım saat geçti ve gelmiştik. Saat 11' e geliyordu. Telefonumu elime aldığımda mesaj geldiğini fark ettim '' SENİ HİSSEDİYORUM .'' Korkudan donup kalmıştım. Zeynep'e çıkmak istediğimi söyledim. Yüzümün sapsarı olduğunu hissedebiliyordum. Sanki sapığın nefesini ensemde hissediyordum.

1 saat sonra eve geldiğimizde Begüm evde yoktu. Zeyneple odama çıktık ve derin bi uykuya daldık. Ne kadar uyuduğumuzu bilmiyorum. Ama güneşin doğmasına yakındı su içmeye kalktığımda Begüm yeni gelmişti ve içkiliydi. Kapıdan içeri girdiğinde koltuğun üzerine attı kendini. Ve '' ödeyeceksiniz '' diyerek uykuya daldı.

Sadece Tesadüf.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin