1. BÖLÜM

231 8 5
                                    

1. BÖLÜM

Tam rüyamın en korkunç anındaydım ki annemin elini omzumda hissettim. Bir anda irkildim. Aniden yataktan fırladım ve dönüp etrafıma baktım. Derin bir oh çektim çünkü o elin kabusumda gördüğüm yaratığın eli olduğunu sandım. En azından bu gerçek bir kabus değildi ama 1 saat sonra başlicak olan şey tam bir kabuustu. OKULL!! Bu hayatta belki de en çok nefret ettiğim şey. O rahatsız sıralarda tam 8 saat oturup, birbirinden sıkıcı derslkeri deinlemk. Ahhh hiç bana göre değil!! 

  Bu sabah uyanmak bana daha zor gelmişti. Çünkü dün gece saat 5'e kadar oturup Youtube videoları seyrettim. Ama deydi mi?? Evet, kesinliklee!! Çünkü Joe'yu görmek bana huzur veriyor. Joe sarı saçlı, mavi gözlü, çok iyi vicutlu ve çoook tatlı. Joe'nun annesi İngiliz, babası Türk olduğu için Joe Türkçe konuşuyor ve Youtube videoları çekiyor.Ama benim Joe ile iki sorunum var. 1.'si o Londra'da okuyan bir öğrenci yani onu görme şansım yok ama sadece tek bir yol var. O da okul gezisi ile Londra'ya gitmek. 2. sorunum ise (aslında bu sorun değil) ben bu çocuğa fena halde aşık oldum. Evet yanlış duymadınız. BEN BU ÇOCUĞA AŞIK OLDUM.

  Kahvaltıya oturduğum zaman herkesin suratı beş karıştı. Herkesin uykusu var, en çokta benim. Ve mutfakta sessizlik vardı. Cesaretimi topladım ve babama sordum ''Babacım ben yaz tatilinde Londra'ya giecek miyim? ''Bilmiyorum Selin. Ekonomik durumumuz pek de iyi değil ve sen 16 yaşında kocaman bir kızsın. Ama kendi paranı kendin kazanırsan gidebilirsin, dedi'' 

  İşte bu günlerde en çok duymaktan hoşlanmadığım cümle.Hıhh. Ama eğer benim adım Selin'se ben bu parayı kazanır ve Londra'ya giderim. Evet ya yaparım hadi Selin kendine güven. 1 dk ya durun ben daha ne kadar para toplayacağımı bilmiyorum. Taman panik yapma. ''Babacım ne kadar para toplamam gerekiyor acaba? ''8 bin lira toplaman gerekiyor.'' 

  NEE?? 8 bin lira mı?? Yuhh aramızda çin seddi var resmen. Nasıl toplicam ben o kadar parayı??

Londra AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin