Medya: Per & Lia Shine - Yalan
"Deniz! Deniz!"
Duyduğum sesle arkamı dönmem bir oldu, uzakta olduğum için kim olduğunu anlayamadım. Bana doğru koşmaya başladı, öyle bir koşuyordu ki sanki 4 nala gidiyorum ben. Gördüğüm şahısla midemin bulanmaya başlaması bir oldu bu Mahinur'du. Şu hiç sevmediğim ama yalandan yüzüne güldüğüm insanlardan.Bıkkın bir şekilde "Efendim Mahinur ?" dedim.
"Sen bu okulda mısın?"
"Evet, bu okulda okuyacağım artık ne oldu?"
"Aaaa, bende bu okuldayım! "
"Peki.." dedim ve yürümeye devam ettim o da hala yanımdan yürüyordu. Allah'ım sabah sabah sinirlendim ne demek burada okuyacağım ya Allah'ım sen sabır ver bana. Bütün sevmediklerimin burnumun dibinde gelin kıçıma da girin."Eee, nasılsın Deniz?"
"İyi .."
Ona nasıl olduğunu sormadım niye sorayım da merak etmiyordum ,hatta umurumda bile değildi :))
"Hmm, güzel. Deniz belki ayni sınıfta oluruz ne dersin?""nE , Allah yazdıysa bozsun!"
Cidden Allah yazdıysa bozsun
"Anlamadım?" Bana garip bir şekilde bakıyordu. 'Onlomodom' çok açık konuştum neyi anlamadıysa."Yani olmasak daha iy..i"
"Neyse öğreniriz birazdan."
Ona göz devirdim ve önüme döndüm. Çoktan okulun bahçesine gelmiştik. Mahinur'un telefonun çalmasıyla yanımdan uzaklaştı ve derin bir 'ohh be' dedim sonunda gitti.Okulun ön bahçesindeydim ve aşırı kalabalıktı yani 3. Dünya savaşı çıksa bu ekiple bile kazanırdık savaşta bu kadar insan yoktur .
Sonra okula göz gezdirdim eski bir binaydı, milattan önce falan sanırım başımıza yıkılmaz inşallah .Bir anda garip şeyler hissettim ben etrafımdaki insanlara ve okula son kez baktım. 'Acaba neler yaşıyacağız 4 sene bu okulda :') Saçma bir şekilde duygulanmıştım .Ahh Deniz balık burcu olduğunu hemen belli etme .
Aniden kalın bir ses duydum ve duygusallıktan çıkmıştım .Konuşan müdürdü sanırım. Müdür konuşmaya başladığında ona dikkatimi verdim
"2019/2020 Eğitim öğretim ......."
Of şu müdürler lafı neden uzatırlar ki anladık her sene aynı şeyleri söylüyorsunuz zaten .1 saat boş konuşmanın anlamı yok zaten dinleyen de yoktur müdürü. Müdür 9. Sınıflar için açıklama yapıyordu.
"Arkadaşlar 9. Sınıfları sağ tarafa alabilir miyiz?"
Oflayarak oraya doğru yürüdüm .
Sonra müdür sırayla herkesin sınıfını açıklamaya başladı. Adımın okunmasıyla irkildim. "Deniz 9/F sınıfındasın."
"9/F diye tekrarladım ve 9/F'nin sırasına doğru yöneldim ve sıraya geçtim. Ah olamaz Mahinur da benimle aynı sınıftaydı şom ağızlı ne olacak şuan kusacağım sanırım.
Olamaz Seda da mı bizim okuldaydı. Seda benim ilkokul arkadaşım çok konuşmuyoruz ama severim iyi kızdır Seda.Müdür herkesin sınıfını açıkladıktan sonra İstiklal marşı okumak için hazır ol da beklemeye başladım ve İstiklal marşını okuduk. Herkes okula girmeye başladı .
'9/F ,9/F acaba seninle neler yaşayacağım:))'Oy verirseniz sevinirim ,iyi okumalar🧡🐾
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Verdammt!!
ChickLitBir genç kızın liseye geçtiğinde sıradan bir okul hayatinin olucagini dusunen genc kiz okula başladıgında o kadar cok olay yaşarki ...